Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

kz_dajrokan + moja edycja


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Filip1512

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 09.12.2011 22:09

Czesc:)
chcialbym wiedziec, co jest przyczyną tego, że nie moge przekompilować *.sma podanego w załączniku
Wyskakuje owy błąd:

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

kz_dajrokan.sma(231) : error 017: undefined symbol "KZ_LEVEL"
kz_dajrokan.sma(231) : warning 215: expression has no effect
kz_dajrokan.sma(231) : error 001: expected token: ";", but found ")"
kz_dajrokan.sma(231) : error 029: invalid expression, assumed zero
kz_dajrokan.sma(231) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.
4 Errors.



Chciałem tego moda(kz_dajrokan) "połączyć" z prokreedzem, a dokładniej to chciałem "przerzucić" hooka z prokreedza do dajrokana, bo tam niestety tego nie ma... no ale coś nie pykło

Załączone pliki


Użytkownik aerocell edytował ten post 09.12.2011 22:11

  • +
  • -
  • 0
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!

#2 berix

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 34
Życzliwy

  • Postów:254
  • Lokalizacja:Ruda sl (slaskie)
Offline

Napisano 09.12.2011 23:51

nie możesz tak na surowo przerzucić funkcji z jednego pluginu do drugiego... to wymaga edycji
  • +
  • -
  • 0

#3 Filip1512

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 10.12.2011 01:05

A takie coś za free zrobią? ;x
  • +
  • -
  • 0
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!

#4 berix

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 34
Życzliwy

  • Postów:254
  • Lokalizacja:Ruda sl (slaskie)
Offline

Napisano 10.12.2011 12:33

nie wiem jest przy tym dużo roboty, dać odpowiedni acces graczom, zabezpiecznie przed oszukiwaniem (to jest najtrudniejsze)
  • +
  • -
  • 0

#5 Filip1512

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 10.12.2011 13:17

Głównie chodzi mi o działającą komendę finish, cp za kase, zeby nie pokazywalo ilosci teleportow i zeby hook działał
prokreedz jest dobry, ale nie posiada cp za kase i finishu, z kolei dajrokan na odwrot...
http://amxx.pl/topic...start-i-finish/
jesli mozna to tez proszę o udzielenie pomocy ;f
  • +
  • -
  • 0
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych