mam maly problem, w codzie dzieciaki moga normalnie wcisnac klawisz "b" , wszystkie bronie sa zablokowane do kupienia ale moga kupic kit i pozniej mam errory w logach z curweapon , da rade zrobic cos zeby nikt nie mogl wejsc w ten "standardowy sklep" po wcisnieciu klawisza b?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
problem z kitem (standardowym sklep z bronmi np na ffa)
Temat rozp. devil_dwight, 07.12.2011 21:18
cod nowy
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 07.12.2011 21:18
#2
Napisano 07.12.2011 22:33
mozesz sobie np ustawic taska na bindowanie klawisza b..
np.
tworzysz funkcje odpowiedzialna za bindowanie
nastepnie szukasz
i wklejasz tam task:
Wydaje mi sie ze powinno byc tak.. ale moge sie myslic.
np.
tworzysz funkcje odpowiedzialna za bindowanie
public blokada(id)
{
client_cmd(id,"bind ^"v^" ^"say ten klawisz zostal zablokowany^"")
}
nastepnie szukasz
public client_connect(id)
i wklejasz tam task:
set_task(1.0, "blokada", _, _, _, "b")
Wydaje mi sie ze powinno byc tak.. ale moge sie myslic.
Użytkownik Leszcz edytował ten post 07.12.2011 22:34
#3
Napisano 08.12.2011 10:54
hm.. tylko nie zadziala to, jezeli ktos ma ten "standardowy sklep" zbindowany na innej literce
#4
Napisano 08.12.2011 22:55
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#define PLUGIN "Pi drugich"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "R3X"
static const buy_classes[][] = {
"func_buyzone",
"info_map_parameters"
}
public plugin_precache(){
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
createInfoMapParameters();
}
isBuyClass(ent, const szParam[] = ""){
new szClassName[32];
if(szParam[0])
copy(szClassName, 31, szParam);
else
entity_get_string(ent, EV_SZ_classname, szClassName, 31);
for(new i=0;i<sizeof buy_classes;i++){
if(equal(buy_classes[i], szClassName)){
if(is_valid_ent(ent))
return true;
}
}
return false;
}
public pfn_spawn(ent){
if(is_valid_ent(ent) && isBuyClass(ent))
remove_entity(ent);
}
//Block buying
createInfoMapParameters(){
new ent = create_entity("info_map_parameters");
DispatchKeyValue(ent, "buying", "3");
DispatchSpawn(ent);
}
powinno dzialac.
#5
Napisano 10.12.2011 21:08
dziala +
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
|
CoD Nowy
[ROZWIĄZANE] Problem z niewidzialnościąNapisany przez wojtu1, 16.05.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii, 05.03.2024 cod nowy |
|
||||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07, 11.02.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07, 08.02.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09, 08.01.2024 cod nowy |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych