Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

problem z kitem (standardowym sklep z bronmi np na ffa)

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 devil_dwight

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:133
  • Lokalizacja:zg
Offline

Napisano 07.12.2011 21:18

mam maly problem, w codzie dzieciaki moga normalnie wcisnac klawisz "b" , wszystkie bronie sa zablokowane do kupienia ale moga kupic kit i pozniej mam errory w logach z curweapon , da rade zrobic cos zeby nikt nie mogl wejsc w ten "standardowy sklep" po wcisnieciu klawisza b?
  • +
  • -
  • 0

#2 Leszcz

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:29
  • GG:
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Białystok
Offline

Napisano 07.12.2011 22:33

mozesz sobie np ustawic taska na bindowanie klawisza b..
np.
tworzysz funkcje odpowiedzialna za bindowanie
public blokada(id)
{
client_cmd(id,"bind ^"v^" ^"say ten klawisz zostal zablokowany^"")
}

nastepnie szukasz
public client_connect(id)

i wklejasz tam task:
set_task(1.0, "blokada", _, _, _, "b")


Wydaje mi sie ze powinno byc tak.. ale moge sie myslic.

Użytkownik Leszcz edytował ten post 07.12.2011 22:34

  • +
  • -
  • 0

#3 devil_dwight

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:133
  • Lokalizacja:zg
Offline

Napisano 08.12.2011 10:54

hm.. tylko nie zadziala to, jezeli ktos ma ten "standardowy sklep" zbindowany na innej literce
  • +
  • -
  • 0

#4 Leszcz

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:29
  • GG:
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Białystok
Offline

Napisano 08.12.2011 22:55


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#define PLUGIN "Pi drugich"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "R3X"
static const buy_classes[][] = {
"func_buyzone",
"info_map_parameters"
}

public plugin_precache(){
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
createInfoMapParameters();
}
isBuyClass(ent, const szParam[] = ""){
new szClassName[32];

if(szParam[0])
copy(szClassName, 31, szParam);
else
entity_get_string(ent, EV_SZ_classname, szClassName, 31);

for(new i=0;i<sizeof buy_classes;i++){
if(equal(buy_classes[i], szClassName)){
if(is_valid_ent(ent))
return true;
}
}
return false;
}
public pfn_spawn(ent){
if(is_valid_ent(ent) && isBuyClass(ent))
remove_entity(ent);
}
//Block buying
createInfoMapParameters(){
new ent = create_entity("info_map_parameters");
DispatchKeyValue(ent, "buying", "3");
DispatchSpawn(ent);
}


powinno dzialac.
  • +
  • -
  • 1

#5 devil_dwight

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:133
  • Lokalizacja:zg
Offline

Napisano 10.12.2011 21:08

dziala +
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych