Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

[PROBLEM]Totem dajacy ammo

cod stary

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Albertd

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:134
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 04.12.2011 20:06

Witam dziś próbowałem dodać totem który daję ammo gdy jest się w jego zasiegu tak jak apteczka.Totem dodawałem na zasadzie skopiowania całego kodu apteczki i zedytowania go na własne potrzeby. Lecz przy kompilacji pojawily sie dwa błędy.


Co zmienialem


new ilosc_apteczek_gracza[33];
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new ilosc_ammo_gracza[33]; // dodalem
new Float:poprzednia_rakieta_gracza[33];
new ilosc_min_gracza[33];
new ilosc_dynamitow_gracza[33];
new ilosc_skokow_gracza[33];

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------


register_think("Apteczka","ApteczkaThink");
register_think("Ammo","AmmoThink"); // dodalem

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

public UzyjPrzedmiotu(id)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 19 && informacje_przedmiotu_gracza[id][1]>0)
{
set_user_health(id, maksymalne_zdrowie_gracza[id]);
informacje_przedmiotu_gracza[id][1]--;
}

if(ilosc_apteczek_gracza[id]>0)
StworzApteczke(id);
if(ilosc_rakiet_gracza[id]>0)
StworzRakiete(id);
if(ilosc_min_gracza[id]>0)
PostawMine(id);
if(ilosc_dynamitow_gracza[id]>0)
PolozDynamit(id);
if(ilosc_ammo_gracza[id]>0) //dodalem
StworzAmmo(id); // dodalem

return PLUGIN_HANDLED;
}

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------


public StworzAmmo(id)
{
if (!ilosc_ammo_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Masz tylko jeden totem ona runde!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(inteligencja_gracza[id] < 1)
client_print(id, print_center, "Aby wzmocnic totem, zwieksz inteligencje!");

ilosc_ammo_gracza[id]--;

new Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);

new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "Ammo");
entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_NOT);
entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, origin);
entity_set_float(ent, EV_FL_ltime, halflife_time() + 7 + 0.1);


entity_set_model(ent, "models/w_medkit.mdl");
set_rendering ( ent, kRenderFxGlowShell, 90,0,0, kRenderFxNone, 255 ) ;
drop_to_floor(ent);

entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.1);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

public AmmoThink(ent)
{
new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
new totem_dist = 400;
new totem_ammo = 5+floatround(inteligencja_gracza[id]*0.5);
if (entity_get_edict(ent, EV_ENT_euser2) == 1)
{
new Float:forigin[3], origin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);
FVecIVec(forigin,origin);

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(0,"player",totem_dist+0.0,entlist, 32,forigin);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (get_user_team(pid) != get_user_team(id))
continue;

new ammo = cs_get_weapon_ammo(pid);
new nowe_ammo = (ammo+totem_ammo<maxAmmo[pid])?ammo+totem_ammo:maxAmmo[pid];
if (is_user_alive(pid)) cs_get_weapon_ammo(pid, nowe_ammo); // linia 2195
}//linia 2196

entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2, 0);
entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 1.0);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime) < halflife_time() || !is_user_alive(id))
{
remove_entity(ent);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime)-2.0 < halflife_time())
set_rendering ( ent, kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderTransAlpha, 0 ) ;

new Float:forigin[3], origin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);
FVecIVec(forigin,origin);

//Find people near and give them health
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, origin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( origin[0] );
write_coord( origin[1] );
write_coord( origin[2] );
write_coord( origin[0] );
write_coord( origin[1] + totem_dist );
write_coord( origin[2] + totem_dist );
write_short( sprite_white );
write_byte( 0 ); // startframe
write_byte( 0 ); // framerate
write_byte( 10 ); // life
write_byte( 10 ); // width
write_byte( 255 ); // noise
write_byte( 255 ); // r, g, b
write_byte( 100 );// r, g, b
write_byte( 100 ); // r, g, b
write_byte( 128 ); // brightness
write_byte( 5 ); // speed
message_end();

entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2 ,1);
entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.5);


return PLUGIN_CONTINUE;

}


Blad w liniach



new ammo = cs_get_weapon_ammo(pid);
new nowe_ammo = (ammo+totem_ammo<maxAmmo[pid])?ammo+totem_ammo:maxAmmo[pid];
if (is_user_alive(pid)) cs_get_weapon_ammo(pid, nowe_ammo); // linia 2195
}//linia 2196



Dołączona grafika

Jeżeli będzie potrzeba dania sma proszę pisać.
Z góry dziekuje i pozdrawiam.

@@ Klakier nie działa, nie daje ammo oraz apteczka nie znika po czasie po zmianie rundy apteczka dalej jest na ziemi.

Załączone pliki


Użytkownik Albertd edytował ten post 04.12.2011 22:58

  • +
  • -
  • 0

#2 Klakier

    Volenti non fit iniuria

  • Power User

Reputacja: 390
Wszechpomocny

  • Postów:878
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Mogilno
Offline

Napisano 04.12.2011 21:10

daj całę sma
  • +
  • -
  • 0

Sell - System Klanów (wojny, top15 etc)

 

Kontakt GG: 7285018


#3 GeDox

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 125
Zaawansowany

  • Postów:315
  • Steam:steam
  • Imię:Przemysław
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 04.12.2011 21:40


if (is_user_alive(pid)) cs_set_weapon_ammo(pid, ammo);


  • +
  • -
  • 0

#4 Klakier

    Volenti non fit iniuria

  • Power User

Reputacja: 390
Wszechpomocny

  • Postów:878
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Mogilno
Offline

Napisano 04.12.2011 22:04

jakoś skompilowało, łap, ale moze działac niewłasciwie

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

Sell - System Klanów (wojny, top15 etc)

 

Kontakt GG: 7285018






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych