Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Klasa Szpieg

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 XamaDishi

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:38
  • Imię:Maciek
  • Lokalizacja:Słupsk
Offline

Napisano 04.12.2011 01:18

Witam. Mam mały problem, otóż : Zrobiłem klasę którą nazwałem Szpieg. No ,ale .... Przyznam szczerze, że nie umiem zrobić aby miała przebranie wroga. proszę o pomoc ; ) Tu Kod :



#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <fun>

new const nazwa[] = "Szpieg(Klasa Premium)";
new const opis[] = "Ma przebranie wroga,1/1 na zabicie z noza(PPM) przy kucnieciu z nozem jest niewidzialny.";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 50;
new const kondycja = 50;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 20;

new ostatnio_prawym[33];[/size][/font][/size][/font]
[font="-webkit-monospace"][size="3"][font="-webkit-monospace"][size="3"]new ma_klase[33];[/size][/font][/size][/font][font="-webkit-monospace"][size="3"][font="-webkit-monospace"][size="3"]public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");[/size][/font][/size][/font]
[font="-webkit-monospace"][size="3"][font="-webkit-monospace"][size="3"]cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);[/size][/font][/size][/font][font="-webkit-monospace"][size="3"][font="-webkit-monospace"][size="3"]RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");[/size][/font][/size][/font]
[font="-webkit-monospace"][size="3"][font="-webkit-monospace"][size="3"]}[/size][/font][/size][/font][font="-webkit-monospace"][size="3"][font="-webkit-monospace"][size="3"]public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_B))
{
client_print(id, print_chat, "[Szpieg(Klasa Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
give_item(id, "weapon_hegrenade");
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}[/size][/font][/size][/font]
[font="-webkit-monospace"][size="3"][font="-webkit-monospace"][size="3"]public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;[/size][/font][/size][/font][font="-webkit-monospace"][size="3"][font="-webkit-monospace"][size="3"]}[/size][/font][/size][/font]
[font="-webkit-monospace"][size="3"][font="-webkit-monospace"][size="3"]public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}[/size][/font][/size][/font][font="-webkit-monospace"][size="3"][font="-webkit-monospace"][size="3"]public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 1;
}[/size][/font][/size][/font]
[font="-webkit-monospace"][size="3"][font="-webkit-monospace"][size="3"]public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 0;
}



Tak na marginesie To prosiłbym , z racji że strona ModyPerki czy jak ona się nazywała już nie działa, potrzebuje klas : Replicant, Złodziej , Amadeusz , Powstaniec.
  • +
  • -
  • 0
Dopiero sie ucze - Staram sie pomagac jak umiem ! ! !
Daj + Jesli pomoglem :)

#2 Engi

    [EKSiD] playaz44

  • Power User

Reputacja: 236
Wszechwidzący

  • Postów:837
  • GG:
  • Imię:Seba
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 04.12.2011 01:23

Popraw ten kod bo wszędzie masz jakieś pier***niki :)
  • +
  • -
  • 0

Użytkowniku! Zanim napiszesz wiadomość wiedz, że:
 

W odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.

1:0 dla Benia :D
I pamiętaj, na GG i Steam pomagam tylko odpłatnie. Mój numer GG to: 6746210, a nazwa na Steam to: playaz44


#3 XamaDishi

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:38
  • Imię:Maciek
  • Lokalizacja:Słupsk
Offline

Napisano 04.12.2011 01:25

Wiedziałem, że ten generator klas jest do du*y : D
  • +
  • -
  • 0
Dopiero sie ucze - Staram sie pomagac jak umiem ! ! !
Daj + Jesli pomoglem :)

#4 Engi

    [EKSiD] playaz44

  • Power User

Reputacja: 236
Wszechwidzący

  • Postów:837
  • GG:
  • Imię:Seba
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 04.12.2011 01:32

Nie narzekaj już ci to przerabiam :D

Łap :D


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>

new const nazwa[] = "Szpieg(Klasa Premium)";
new const opis[] = "Ma przebranie wroga,1/1 na zabicie z noza(PPM) przy kucnieciu z nozem jest niewidzialny.";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 50;
new const kondycja = 50;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 20;

new ostatnio_prawym[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_B))
{
client_print(id, print_chat, "[Szpieg(Klasa Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
give_item(id, "weapon_hegrenade");
ZmienUbranie(id, 0)
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ZmienUbranie(id, 1)
ma_klase[id] = false;
}

//Przy kucaniu
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
new button = get_user_button(id);
if( button & IN_DUCK )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}
public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 1;
}
public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 0;
}
public ZmienUbranie(id,reset)
{
if (id<1 || id>32 || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

if (reset)
cs_reset_user_model(id);
else
{
new Ubrania_CT[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"},
Ubrania_Terro[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"};

new num = random_num(0,3);
switch(get_user_team(id))
{
case 1: cs_set_user_model(id, Ubrania_CT[num]);
case 2:cs_set_user_model(id, Ubrania_Terro[num]);
}
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

Użytkowniku! Zanim napiszesz wiadomość wiedz, że:
 

W odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.

1:0 dla Benia :D
I pamiętaj, na GG i Steam pomagam tylko odpłatnie. Mój numer GG to: 6746210, a nazwa na Steam to: playaz44


#5 XamaDishi

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:38
  • Imię:Maciek
  • Lokalizacja:Słupsk
Offline

Napisano 04.12.2011 01:34

Wielkie dzięki +'ik leci : ) A klas Co wymienilem pod kodem nie masz czasami?
  • +
  • -
  • 0
Dopiero sie ucze - Staram sie pomagac jak umiem ! ! !
Daj + Jesli pomoglem :)

#6 Engi

    [EKSiD] playaz44

  • Power User

Reputacja: 236
Wszechwidzący

  • Postów:837
  • GG:
  • Imię:Seba
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 04.12.2011 02:06

Złodzieja masz tutaj http://amxx.pl/topic...-zlodziej-expa/

-------
Replicant


/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <colorchat>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
new const nazwa[] = "Replicant";
new const opis[] = "Moze stawiac swoje repliki, ktore odbijaja obrazenia";
new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 40;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;
new pcvar_ilosc_replik, pcvar_hp_replik;
new ilosc_kukiel[33];
new sprite_blast;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "info_target", "TakeDamage");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");
pcvar_ilosc_replik = register_cvar("ilosc_replik", "3");
pcvar_hp_replik = register_cvar("hp_replik", "200");
}
public plugin_precache()
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez www.PluginyMody.webd.pl", nazwa);
Spawn(id);
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if(ilosc_kukiel[id] < 1)
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales wszystkie repliki!");
return;
}
new Float:OriginGracza[3], Float:OriginKukly[3], Float:VBA[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, OriginGracza);
VelocityByAim(id, 50, VBA);
VBA[2] = 0.0;
for(new i=0; i < 3; i++)
OriginKukly[i] = OriginGracza[i]+VBA[i];
if(get_distance_f(OriginKukly, OriginGracza) < 40.0)
{
client_print(id, print_center, "Muszisz postawic replike dalej!");
return;
}
new model[55], Float:AngleKukly[3],
SekwencjaKukly = entity_get_int(id, EV_INT_gaitsequence);
SekwencjaKukly = SekwencjaKukly == 3 || SekwencjaKukly == 4? 1: SekwencjaKukly;
entity_get_string(id, EV_SZ_model, model, 54);
entity_get_vector(id, EV_VEC_angles, AngleKukly);
AngleKukly[0] = 0.0;
new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "Kukla");
entity_set_model(ent, model);
entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, OriginKukly);
entity_set_vector(ent, EV_VEC_angles, AngleKukly);
entity_set_vector(ent, EV_VEC_v_angle, AngleKukly);
entity_set_int(ent, EV_INT_sequence, SekwencjaKukly);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_float(ent, EV_FL_health, get_pcvar_float(pcvar_hp_replik));
entity_set_float(ent, EV_FL_takedamage, DAMAGE_YES);
entity_set_size(ent, Float:{-16.0,-16.0, -36.0}, Float:{16.0,16.0, 40.0});
entity_set_int(ent, EV_INT_iuser1, id);
ilosc_kukiel[id]--;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_alive(idattacker))
return HAM_IGNORED;
new classname[33];
entity_get_string(this, EV_SZ_classname, classname, 32);
if(!equal(classname, "Kukla"))
return HAM_IGNORED;
new owner = entity_get_int(this, EV_INT_iuser1);
if(get_user_team(owner) == get_user_team(idattacker))
return HAM_SUPERCEDE;
new bool:bez_obrazen = get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET
if(!bez_obrazen)
cod_inflict_damage(owner, idattacker, damage, 0.3, this, damagebits);
new Float:fOrigin[3], iOrigin[3];
entity_get_vector(this, EV_VEC_origin, fOrigin);
FVecIVec(fOrigin, iOrigin);
if(damage > entity_get_float(this, EV_FL_health))
{
if(!bez_obrazen)
{
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(this, "player", 190.0, entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(owner) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(owner, pid, 70.0, 0.3, this, (1<<24));
}
}
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
}
return HAM_IGNORED;
}
public Spawn(id)
ilosc_kukiel[id] = get_pcvar_num(pcvar_ilosc_replik);
public NowaRunda()
remove_entity_name("Kukla")


--------
Amadeusz bez "2" przy dodawaniu w inteligencje dodaje 1dmg (8pkt w inte = +1dmg)
Amadeusz z "2" bez tego powyżej

------------

Powstaniec

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <colorchat>
new bool:ma_klase[33];
new g_msg_screenfade;
new const nazwa[] = "Powstaniec";
new const opis[] = "Posiada ogranicznik rozrzutu i 1/10 na oslepienie wroga";
new const bronie = 1<<CSW_GALIL;
new const zdrowie = -90;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0");
g_msg_screenfade = get_user_msgid("ScreenFade");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez KaraTornia.pl", nazwa);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public CmdStart(id, uc_handle)
{
if(ma_klase[id] && get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_ATTACK)
{
new Float:punchangle[3]
pev(id, pev_punchangle, punchangle)
for(new i=0; i<3;i++)
punchangle[i]*=0.9;
set_pev(id, pev_punchangle, punchangle)
}
}
public Damage(id)
{
new idattacker = get_user_attacker(id);

if(!is_user_connected(idattacker) || get_user_team(id) == get_user_team(idattacker))
return PLUGIN_CONTINUE;

if(ma_klase[idattacker] && random_num(1, 10) == 1)
Display_Fade(id, 1<<14, 1<<14 ,1<<16, 0, 255, 0, 230);

return PLUGIN_CONTINUE;
}
stock Display_Fade(id,duration,holdtime,fadetype,red,green,blue,alpha)
{
message_begin( MSG_ONE, g_msg_screenfade,{0,0,0},id );
write_short( duration );
write_short( holdtime );
write_short( fadetype );
write_byte ( red );
write_byte ( green );
write_byte ( blue );
write_byte ( alpha );
message_end();
}



To co ci teraz podałem jest sprawdzone i kompilowane lokalnie więc musi działać :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

Użytkowniku! Zanim napiszesz wiadomość wiedz, że:
 

W odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.

1:0 dla Benia :D
I pamiętaj, na GG i Steam pomagam tylko odpłatnie. Mój numer GG to: 6746210, a nazwa na Steam to: playaz44


#7 XamaDishi

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:38
  • Imię:Maciek
  • Lokalizacja:Słupsk
Offline

Napisano 04.12.2011 02:10

Dobra dostaniesz 3 plusa jak je na premium przerobisz :D , albo naprowadzisz mnie jak to zrobic : P


PS. to nie ten powstaniec co szukam , zlodziej tez nie ten ; D zlodziej perkow jak cos a powstaniec ze ma 5 sec niesmiertelnosci

Użytkownik XamaDishi edytował ten post 04.12.2011 02:12

  • +
  • -
  • 0
Dopiero sie ucze - Staram sie pomagac jak umiem ! ! !
Daj + Jesli pomoglem :)

#8 Engi

    [EKSiD] playaz44

  • Power User

Reputacja: 236
Wszechwidzący

  • Postów:837
  • GG:
  • Imię:Seba
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 04.12.2011 02:12

Na jakie flagi mają być? :D
  • +
  • -
  • 0

Użytkowniku! Zanim napiszesz wiadomość wiedz, że:
 

W odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.

1:0 dla Benia :D
I pamiętaj, na GG i Steam pomagam tylko odpłatnie. Mój numer GG to: 6746210, a nazwa na Steam to: playaz44


#9 XamaDishi

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:38
  • Imię:Maciek
  • Lokalizacja:Słupsk
Offline

Napisano 04.12.2011 02:18

Flagi sobie sam ustawie chodzi mi zebys kod wpisal z tym juz sobie poradze ( Flagami ) :D Daj tylko replicanta na premke i zlodzieja expa niech juz bedzie a reszte zostaw

Użytkownik XamaDishi edytował ten post 04.12.2011 02:19

  • +
  • -
  • 0
Dopiero sie ucze - Staram sie pomagac jak umiem ! ! !
Daj + Jesli pomoglem :)

#10 Engi

    [EKSiD] playaz44

  • Power User

Reputacja: 236
Wszechwidzący

  • Postów:837
  • GG:
  • Imię:Seba
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 04.12.2011 02:50

Namieszałem coś w kompilatorze i żaden plik sma mi się nie kompiluje więc łap linka http://amxx.pl/topic...asy-na-premium/
  • +
  • -
  • 0

Użytkowniku! Zanim napiszesz wiadomość wiedz, że:
 

W odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.

1:0 dla Benia :D
I pamiętaj, na GG i Steam pomagam tylko odpłatnie. Mój numer GG to: 6746210, a nazwa na Steam to: playaz44


#11 Mr.oreo

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:6
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 25.03.2013 15:33

łap

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <ColorChat>
#include <fun>
#define CZAS_GODMOD 5 //SEKUND
	   
new const nazwa[]   = "Powstaniec";
new const opis[]    = "Ma 5 sekund nieśmiertelności";
new const bronie    = (1<<CSW_AK47);
new const zdrowie   = 20;
new const kondycja  = -10;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 10;
new bool:wykorzystal[33];
new bool:ma_klase[33];
new msg_bartime;
   
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}
public cod_class_enabled(id)
{
		 ma_klase[id] = true;
		 ResetHUD(id);
}
public cod_class_disabled(id)
		 ma_klase[id] = false;
public cod_class_skill_used(id)
{
		 if(!is_user_alive(id))
		   return;
	   
		 if(wykorzystal[id])
		 {
		   ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niesmiertelnosc.");
		   return;
		 }
 
		 wykorzystal[id] = true;
 
		 set_user_godmode(id, 1);
		 set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0);
		 set_task(CZAS_GODMOD.0, "WylaczGod", id);
 
		 message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id)
		 write_short(CZAS_GODMOD)
		 message_end()
}
public WylaczGod(id)
{
		 if(!is_user_connected(id)) return;
 
		 set_user_godmode(id, 0);
		 set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0);
}
public ResetHUD(id)
		 wykorzystal[id] = false;

  • +
  • -
  • 0

#12 koong

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 89
Zaawansowany

  • Postów:209
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 26.03.2013 10:41

nwm czy chodzi ci o takiego Replikanta :D ale łap

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>

new const nazwa[] = "Replikant";
new const opis[] = "Moze postawic swoja replike, ktora odbijaj obrazenia Hp, repliki wynosi 100";
new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new pcvar_ilosc_replik, pcvar_hp_replik;

new ilosc_kukiel[33];

new sprite_blast;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "info_target", "TakeDamage");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);

register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");

pcvar_ilosc_replik = register_cvar("ilosc_replik", "1");
pcvar_hp_replik = register_cvar("hp_replik", "100");
}

public plugin_precache()
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");


public cod_class_enabled(id)
{
Spawn(id);

if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Replikant] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}

		ColorChat(id, GREEN, "Klasa Wykonana przez ...");

}

public cod_class_skill_used(id)
{
if(ilosc_kukiel[id] < 1)
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales wszystkie repliki!");
return;
}

new Float:OriginGracza[3], Float:OriginKukly[3], Float:VBA[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, OriginGracza);
VelocityByAim(id, 50, VBA);

VBA[2] = 0.0;

for(new i=0; i < 3; i++)
OriginKukly[i] = OriginGracza[i]+VBA[i];

if(get_distance_f(OriginKukly, OriginGracza) < 40.0)
{
client_print(id, print_center, "Muszisz postawic replike dalej!");
return;
}

new model[55], Float:AngleKukly[3],

SekwencjaKukly = entity_get_int(id, EV_INT_gaitsequence);
SekwencjaKukly = SekwencjaKukly == 3 || SekwencjaKukly == 4? 1: SekwencjaKukly;

entity_get_string(id, EV_SZ_model, model, 54);
entity_get_vector(id, EV_VEC_angles, AngleKukly);

AngleKukly[0] = 0.0;

new ent = create_entity("info_target");

entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "Kukla");
entity_set_model(ent, model);
entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, OriginKukly);
entity_set_vector(ent, EV_VEC_angles, AngleKukly);
entity_set_vector(ent, EV_VEC_v_angle, AngleKukly);
entity_set_int(ent, EV_INT_sequence, SekwencjaKukly);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_float(ent, EV_FL_health, get_pcvar_float(pcvar_hp_replik));
entity_set_float(ent, EV_FL_takedamage, DAMAGE_YES);
entity_set_size(ent, Float:{-16.0,-16.0, -36.0}, Float:{16.0,16.0, 40.0});
entity_set_int(ent, EV_INT_iuser1, id);

ilosc_kukiel[id]--;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_alive(idattacker))
return HAM_IGNORED;

new classname[33];
entity_get_string(this, EV_SZ_classname, classname, 32);

if(!equal(classname, "Kukla"))
return HAM_IGNORED;

new owner = entity_get_int(this, EV_INT_iuser1);

if(get_user_team(owner) == get_user_team(idattacker))
return HAM_SUPERCEDE;

new bool:bez_obrazen = get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET

if(!bez_obrazen)
cod_inflict_damage(owner, idattacker, damage, 0.3, this, damagebits);

new Float:fOrigin[3], iOrigin[3];

entity_get_vector(this, EV_VEC_origin, fOrigin);

FVecIVec(fOrigin, iOrigin);

if(damage > entity_get_float(this, EV_FL_health))
{
if(!bez_obrazen)
{
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(this, "player", 190.0, entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(owner) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(owner, pid, 70.0, 0.3, this, (1<<24));
}
}

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
}

return HAM_IGNORED;
}

public Spawn(id)
ilosc_kukiel[id] = get_pcvar_num(pcvar_ilosc_replik);

public NowaRunda()
remove_entity_name("Kukla")

a tu złodziej

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <colorchat>
new const nazwa[] = "Zlodziej";
new const opis[] = "Ma zmniejszona widocznosc oraz 1/2 szansy na zabranie perku swojej ofierze";
new const bronie = 1<<CSW_GALIL;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:ma_klase[33];
new ofiara[33], perk_ofiary[33], wartosc_perku_ofiary[33];
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");
}
public cod_class_enabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 150);
ma_klase[id] = true;
        ColorChat(id, GREEN, "Klasa Wykonana przez ...");
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[złodziej] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
public DeathMsg()
{
new killer = read_data(1);
new victim = read_data(2);

if(!is_user_connected(killer))
return;

if(!ma_klase[killer])
return;

if(random(3))
return;

if(!(perk_ofiary[killer] = cod_get_user_perk(victim, wartosc_perku_ofiary[killer])))
return;
ofiara[killer] = victim;

Zapytaj(killer);
}
public Zapytaj(id)
{
new tytul[55];
new nazwa_perku[33];
cod_get_perk_name(perk_ofiary[id], nazwa_perku, 32);
format(tytul, 54, "Czy chcesz ukrasc perk: %s ?", nazwa_perku);
new menu = menu_create(tytul, "Zapytaj_Handle");

menu_additem(menu, "Tak");
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Nie");

menu_display(id, menu);
}
public Zapytaj_Handle(id, menu, item)
{
if(item)
return;

if(cod_get_user_perk(ofiara[id]) != perk_ofiary[id])
return;

new nick_zlodzieja[33];
get_user_name(id, nick_zlodzieja, 32);
ColorChat(ofiara[id], RED, "Twoj perk zostal skradziony przez %s.", nick_zlodzieja);
cod_set_user_perk(ofiara[id], 0);
cod_set_user_perk(id, perk_ofiary[id], wartosc_perku_ofiary[id]);
}

Klasy zrobione na Premium ADMIN_LEVEL_H

Użytkownik koong edytował ten post 26.03.2013 10:54

  • +
  • -
  • 0
b_350_20_3A3A3A_3A3A3A_F19A15_111111.png





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych