Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Dodatek

No limit ammo.

Dodatek dodatek

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Stachuu :D ??

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:476
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Karsznice
Offline

Napisano 21.11.2011 21:19

Na wstępie nie jestem pewny czy już nie było takiego dodatku do diablo moda.


No to zaczynamy .
Jest to banalny sposób dodania niekończonej sie amunicji .

w
public CurWeapon(id)


za

if (is_user_connected(id))
{


dodajemy

-jeśli do klasy na wszystkie bronie

if(player_class[id] == xx && clip == 0)
{
refill_ammo(id,0)
}


-jesli do klasy na wybrana bron

if(player_class[id] == xx && clip == 0 && weapon == CSW_MAC10)  /////  za CSW_MAC10 wstaw swoja bron
{
refill_ammo(id,0)
}


-jesli do itemu

if(player_item_id[id] == xx && clip == 0)
{
refill_ammo(id,0)
}


-jeśli do itemu na dana bron

if(player_item_id[id] == xx && clip == 0 && weapon == CSW_MAC10)  /////  za CSW_MAC10 wstaw swoja bron
{
refill_ammo(id,0)
}


Jeśli by ktoś nie zrozumiał zamieszczam tu wycinek swojego CurWeapon.

Spoiler


Podmien

stock refill_ammo(id,mode)
{
new wpnid
if(!is_user_alive(id) || pev(id,pev_iuser1)) return;

if(mode) cs_set_user_armor(id,200,CS_ARMOR_VESTHELM);

new wpn[32],clip,ammo
wpnid = get_user_weapon(id, clip, ammo)
get_weaponname(wpnid,wpn,31)

new wEnt;

// set clip ammo
wpnid = get_weaponid(wpn)
//wEnt = get_weapon_ent(id,wpnid);
wEnt = get_weapon_ent(id,wpnid);
cs_set_weapon_ammo(wEnt,maxClip[wpnid]);

}

Teraz wyszukaj wszystkie refill_ammo(id)
jesli ma dawac armor refill_ammo(id,1)
jesli ma nie dawac refill_ammo(id,0)

W razie problemow proszę pisac .

Użytkownik Stachuu :D ?? edytował ten post 08.01.2012 13:47

  • +
  • -
  • 1

#2 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 21.11.2011 21:31

Zapomniałeś dodać, że w "refill_ammo" dodaje się także 200 armoru <_<
  • +
  • -
  • 1
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#3 Stachuu :D ??

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:476
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Karsznice
Offline

Napisano 21.11.2011 21:38

@up dzikes
Byc może ,jednak u mnie nie ma. Moze usunolem .

Edytuje trochę stock.

Użytkownik Stach edytował ten post 21.11.2011 21:44

  • +
  • -
  • 0

#4 Divic

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:326
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 27.12.2011 20:57

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Error: Number of arguments does not match definition on line 1559

1 Error.
Could not locate output file F:\Mody CS \AMXX_Studio_1.4.3_final\Diablo.amx (compile failed).

			refill_ammo(id,0)


moje stock refil

stock refill_ammo(id)
{
new wpnid
if(!is_user_alive(id) || pev(id,pev_iuser1)) return;

cs_set_user_armor(id,200,CS_ARMOR_VESTHELM);

new wpn[32],clip,ammo
wpnid = get_user_weapon(id, clip, ammo)
get_weaponname(wpnid,wpn,31)

new wEnt;

// set clip ammo
wpnid = get_weaponid(wpn)
//wEnt = get_weapon_ent(id,wpnid);
wEnt = get_weapon_ent(id,wpnid);
cs_set_weapon_ammo(wEnt,maxClip[wpnid]);

}

Użytkownik Divic edytował ten post 27.12.2011 21:00

  • +
  • -
  • 0

#5 Gh0st

    :)

  • Power User

Reputacja: 846
Czempion

  • Postów:920
  • GG:
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 28.12.2011 00:01

Zamień:

refill_ammo(id,0)

na

refill_ammo(id)


@down xD
ja nawet tego tematu nie przeczytałem bo przeniosło mnie do jego posta :/ mój błąd

Użytkownik Gh0st edytował ten post 28.12.2011 09:01

  • +
  • -
  • 0

#6 Stachuu :D ??

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:476
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Karsznice
Offline

Napisano 28.12.2011 08:09

czytanmie chyba zawodzi pisze aby podmienic stock na ten



stock refill_ammo(id,mode)
{
new wpnid
if(!is_user_alive(id) || pev(id,pev_iuser1)) return;

if(mode) cs_set_user_armor(id,200,CS_ARMOR_VESTHELM);

new wpn[32],clip,ammo
wpnid = get_user_weapon(id, clip, ammo)
get_weaponname(wpnid,wpn,31)

new wEnt;

// set clip ammo
wpnid = get_weaponid(wpn)
//wEnt = get_weapon_ent(id,wpnid);
wEnt = get_weapon_ent(id,wpnid);
cs_set_weapon_ammo(wEnt,maxClip[wpnid]);

}

  • +
  • -
  • 0

#7 Divic

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:326
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 28.12.2011 17:32

ta zmiana reffil ammo tyczy sie tez?
refill_ammo(kid)

i
refill_ammo(attacker);


mam to pozmieniac na
refill_ammo(id,0)

Użytkownik Divic edytował ten post 28.12.2011 17:35

  • +
  • -
  • 0

#8 Stachuu :D ??

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:476
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Karsznice
Offline

Napisano 28.12.2011 17:36

ta

kwestia tego czy ma dawać armor czy nie

Użytkownik Staszek ?? edytował ten post 28.12.2011 17:36

  • +
  • -
  • 0

#9 Divic

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:326
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 30.12.2011 22:17

K item dziala ale barbarzynca nie dostaje premi czyli pelnego magazynku jak kogos zabije jak to naprawic?

i co z tym fantem zrobić?
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Dodatek, dodatek

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych