Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

CoD Nowy

Klasa z niewidzalnoscią na nożu

CoD Nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Gość_Sangre_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 20.11.2011 16:12

Witam
Chciałbym zapytać czy da się usunąć problem z ta klasą:
Gdy na tej klasie zostaniemy na nożu i zmienimy klasę to niewidzialnosc zostaje nam na następnej klasie.
Czy da się coś z tym zrobić?


#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>

new const nazwa[] = "Morderca";
new const opis[] = "Na nozu jest niewidzialny";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 55;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 0;

new bool:ma_klase[33]

public plugin_init() {
		register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
		
		cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
		register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")
}

public cod_class_enabled(id)
{
		ma_klase[id] = true
}

public cod_class_disabled(id)
{
		ma_klase[id] = false
}

public CurWeapon(id)
{
		if(!ma_klase[id])
				return PLUGIN_CONTINUE
		
		new iWeapon = read_data(2)
		
		if(iWeapon == CSW_KNIFE)
		{
				set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 8)
		} else {
				set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255)
		}
		
		return PLUGIN_CONTINUE
}






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych