Chciałbym zapytać czy da się usunąć problem z ta klasą:
Gdy na tej klasie zostaniemy na nożu i zmienimy klasę to niewidzialnosc zostaje nam na następnej klasie.
Czy da się coś z tym zrobić?
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <engine> new const nazwa[] = "Morderca"; new const opis[] = "Na nozu jest niewidzialny"; new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE; new const zdrowie = 0; new const kondycja = 55; new const inteligencja = 10; new const wytrzymalosc = 0; new bool:ma_klase[33] public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1") } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false } public CurWeapon(id) { if(!ma_klase[id]) return PLUGIN_CONTINUE new iWeapon = read_data(2) if(iWeapon == CSW_KNIFE) { set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 8) } else { set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255) } return PLUGIN_CONTINUE }