/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <fun> #include <engine> #include <fakemeta> #include <cstrike> new const nazwa[] = "Zwinny Zolnierz"; new const opis[] = "Niewidoczny, 1hp, 3 HE"; new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_HEGRENADE; new const zdrowie = 0; new const kondycja = 28; new const inteligencja = 5; new const wytrzymalosc = 20; new bool:ma_klase[33]; new bool:moze_skoczyc[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("Health", "Health", "be"); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart"); } public cod_class_enabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10); ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); ma_klase[id] = false; } public Health(id){ if(is_user_alive(id)) { set_user_health(id, 1); //Tutaj cyfra 1, także ustala hp } } public ResetHUD(id) set_task(0.1, "ResetHUDx", id); public ResetHUDx(id) { if(!is_user_connected(id)) return; if(!ma_klase[id]) return; cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 3); } public CmdStart(id, uc_handle) { if(!ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons); new oldbutton = pev(id, pev_oldbuttons); new flags = pev(id, pev_flags); if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id]) { moze_skoczyc[id] = false; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity, velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity, velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) moze_skoczyc[id] = true; return FMRES_IGNORED; }
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 19.11.2011 12:44
Proszę o poprawienie kodu, jest bład ktory powoduje że wszyscy maja 1 hp. Zamiast tylko ta klasa. Dziekuje za pomoc, daje +
#2
Napisano 19.11.2011 13:03
Sprobuj tak
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
new const nazwa[] = "Zwinny Zolnierz";
new const opis[] = "Niewidoczny, 1hp, 3 HE";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 28;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 20;
new bool:ma_klase[33];
new bool:moze_skoczyc[33];
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("Health", "Health", "be");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
}
public cod_class_enabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10);
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
public Health(id){
if(is_user_alive(id) && ma_klase[id])
{
set_user_health(id, 1); //Tutaj cyfra 1, także ustala hp
}
}
public ResetHUD(id)
set_task(0.1, "ResetHUDx", id);
public ResetHUDx(id)
{
if(!is_user_connected(id)) return;
if(!ma_klase[id]) return;
cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 3);
}
public CmdStart(id, uc_handle)
{
if(!ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
new oldbutton = pev(id, pev_oldbuttons);
new flags = pev(id, pev_flags);
if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id])
{
moze_skoczyc[id] = false;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity, velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity, velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
moze_skoczyc[id] = true;
return FMRES_IGNORED;
}
#3
Napisano 19.11.2011 13:53
dzięki, działa. Gdzie był bląd..??
#4
Napisano 19.11.2011 14:00
W tym:
Zmienilem na to:
public Health(id){
if(is_user_alive(id))
{
set_user_health(id, 1); //Tutaj cyfra 1, także ustala hp
}
}
Zmienilem na to:
public Health(id){
if(is_user_alive(id) && ma_klase[id])
{
set_user_health(id, 1); //Tutaj cyfra 1, także ustala hp
}
}
Użytkownik ZepA*** edytował ten post 19.11.2011 14:01
#5
Napisano 19.11.2011 14:05
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii, 05.03.2024 cod nowy |
|
||||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07, 11.02.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07, 08.02.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09, 08.01.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia, 12.02.2023 cod nowy |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych