Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Klasa gracza oraz jego poziom jako prefix w say.

CoD Stary

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kolar`.

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:704
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Jastrzębie Zdrój
Offline

Napisano 15.11.2011 18:26

CIACH

Chcieliście kiedyś uzyskać coś takiego ? Nic trudnego.

1. Otwieramy nasze .sma z CoD'em.
2. Do plugin_init dodajemy:
 register_clcmd("say", "hook");


3. Na sam koniec .sma dodajemy:
public hook(id)
{
if(!is_user_connected(id)) return PLUGIN_HANDLED;
new PlayerName[33], szText[256], players[32], numplayers, i;
get_players(players, numplayers)
get_user_name(id, PlayerName, charsmax(PlayerName));
read_argv(1, szText, charsmax(szText))
remove_quotes(szText);
if(equal(szText,""))
return PLUGIN_HANDLED;

for (i=1; i< numplayers; i++)
{
i = players[i]

if(is_user_alive(i) && is_user_alive(id)) ColorChat(i, get_user_team(id) == 3 ? GREY : get_user_team(id) == 2 ? BLUE : RED, "^x04%s%s : %i ^x01| ^x03%s ^x01: %s", is_user_alive(id) ? "" : " ^x01*DEAD* ", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], PlayerName, szText);
else if(!is_user_alive(i) && !is_user_alive(id)) ColorChat(i, get_user_team(id) == 3 ? GREY : get_user_team(id) == 2 ? BLUE : RED, "^x04%s%s : %i ^x01| ^x03%s ^x01: %s", is_user_alive(id) ? "" : " ^x01*DEAD* ", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], PlayerName, szText);
}
return PLUGIN_HANDLED;
}


( Podziękowania dla KariiO)

Kompilujemy i wrzucamy na serwer. To wszystko. ;]

SS'a wstawie jeszcze dzis lub jutro.
sebul (15.11.2011 17:52):
Wstaw screen gdzie nie ma reklam.

Użytkownik Kolar`. edytował ten post 15.11.2011 21:59


#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 15.11.2011 18:35

bardzo zły pomysł
żyjący nie widzą co piszą nieżyjący prawda ? jeśli ktoś da taki kod to żyjący będą widzieć czat nieżyjących
  • +
  • -
  • 0

#3 Kolar`.

    Guru

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:704
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Jastrzębie Zdrój
Offline

Napisano 15.11.2011 21:59

bardzo zły pomysł
żyjący nie widzą co piszą nieżyjący prawda ? jeśli ktoś da taki kod to żyjący będą widzieć czat nieżyjących


Poprawione.

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 17.11.2011 15:54

i ciągle używasz bardzo złej metody edytowania napisów na czacie :F
jeśli cod nie będzie na końcu w plugins.ini to nie będą działać komendy z innych pluginów
  • +
  • -
  • 0

#5 Acer

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:245
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 17.11.2011 21:18

A czy to by zadziałało także na nowym cod mod?

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png


Zapraszam na OneKill.pl


#6 Kolar`.

    Guru

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:704
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Jastrzębie Zdrój
Offline

Napisano 17.11.2011 21:36

W nowym CoDzie zmieniasz tylko zmienne:

 nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id]


Na własne.

nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id]


Akurat są te same zmienne więc nie musisz.

#7 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 18.11.2011 14:09

Kod strasznie namieszany
FUUUUUUU!
  • +
  • -
  • 0

#8 groundbrkr

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:118
  • Lokalizacja:Puławy.
Offline

Napisano 18.11.2011 18:19

"jeśli cod nie będzie na końcu w plugins.ini to nie będą działać komendy z innych pluginów"

jednak u mnie jest trochę inaczej, jak miałem QTM_CodMod.amxx w plugins - cod mod to nie wczytywało, wrzuciłem do plugins.ini i działa, mam qtm_codmod w plugins.ini dać na koniec?

PS: bez problemu działa na nowym?
  • +
  • -
  • 0

#9 Kolar`.

    Guru

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:704
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Jastrzębie Zdrój
Offline

Napisano 18.11.2011 20:37

PS: bez problemu działa na nowym?

Spróbuj, nic nie obiecuje, ale powinno działać.

#10 VerShinin

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:173
  • Lokalizacja:Świdwin
Offline

Napisano 19.11.2011 01:46

U mnie to w ogóle. nie działa. Dodałem na konieć sma kod oraz linijkę do plugin_init. Komendy all normalnie działają, nawet jeżeli codmod.amxx jest na końcu czy też nie. Gdy próbuje coś pisać na czacie, nic się nie wyświetla.

Jak piszecie, że w kodzie jest namieszane czy cuś, to nie możecie pokazać jakbyście Wy to napisali? =)
  • +
  • -
  • 0

#11 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 19.11.2011 02:10

http://amxx.pl/topic...-przed-nickiem/
  • +
  • -
  • 1

#12 Fili:P

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 754
Guru

  • Postów:1 679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 19.11.2011 07:07

WY chyba używaliście tej wersji Muzzikowej co ja wstawiłem, prawda ?
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych