Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

dodatkowy dmg


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 szczepaneto

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:122
  • Lokalizacja:KrK
Offline

Napisano 14.11.2011 21:21

witam mam taki problem zrobiłem funkcje która zwiększa dmg o 1,5 *lvl peta
 if(g_pet_cid[attacker] == 1)
SetHamParamFloat(4, damage + 1.5 * g_pet_lv[attacker]);
i jest taka lipa że to dobrze działa do czasu mianowicie np ak w stopę zadaje 26 dmga i jeśli ofiara ma 27 hp normalnie ak go nie zabije ale jeżeli ma peta to tak ponieważ 26+1,5 no nie i wtedy właśnie pojawia się bug ofiara traci broń nie może nic robić tylko ruszać kamerką

#2 Syczaj

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:156
  • Lokalizacja:Plock
Offline

Napisano 14.11.2011 21:33

SetHamParamFloat(4, 1.5 * g_pet_lv[attacker] + damage);
Amxx raczej nie rozróżnia najpierw mnożenie, potem dodawanie.
Zobacz tak.
  • +
  • -
  • 1
Dołączona grafika

#3 szczepaneto

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:122
  • Lokalizacja:KrK
Offline

Napisano 15.11.2011 16:39

compiluje i sprawdzam zaraz dam edit
dobra nie pomogło ale odkryłem buga a teraz jeśli można to inne pytanko jak w takiej formie zrobić redukcje obrażeń jak dałem zamiast + - to dodaje hp xD
ale dla Cb i tak plusik :)
dobra all zrobiłem można zamknąć

Użytkownik szczepaneto edytował ten post 15.11.2011 17:23





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych