if(g_pet_cid[attacker] == 1)i jest taka lipa że to dobrze działa do czasu mianowicie np ak w stopę zadaje 26 dmga i jeśli ofiara ma 27 hp normalnie ak go nie zabije ale jeżeli ma peta to tak ponieważ 26+1,5 no nie i wtedy właśnie pojawia się bug ofiara traci broń nie może nic robić tylko ruszać kamerką
SetHamParamFloat(4, damage + 1.5 * g_pet_lv[attacker]);
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
dodatkowy dmg
Temat rozp.
szczepaneto
, 14.11.2011 21:21
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 14.11.2011 21:21
witam mam taki problem zrobiłem funkcje która zwiększa dmg o 1,5 *lvl peta
#3
Napisano 15.11.2011 16:39
compiluje i sprawdzam zaraz dam edit
dobra nie pomogło ale odkryłem buga a teraz jeśli można to inne pytanko jak w takiej formie zrobić redukcje obrażeń jak dałem zamiast + - to dodaje hp
ale dla Cb i tak plusik
dobra all zrobiłem można zamknąć
dobra nie pomogło ale odkryłem buga a teraz jeśli można to inne pytanko jak w takiej formie zrobić redukcje obrażeń jak dałem zamiast + - to dodaje hp
ale dla Cb i tak plusik
dobra all zrobiłem można zamknąć
Użytkownik szczepaneto edytował ten post 15.11.2011 17:23
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych