Wytrzymałość perku na 2 perki od cypisa (...
Szymek^
08.11.2011
Witam. Nie widziałem tuta jak zrobić wytrzymałość 2 perków po wgraniu modyfikacji cypisa z tego tematu:
A więc zaczynamy.
i zamieniamy na:
W miejsce "nasza_wartosc" wstawiamy wartość wytrzymałości perku.
Pisząc temat skupiłem się na 2 perkach, bo po co taka modyfikacja na 1 skoro mamy plugin ?
http://amxx.pl/topic/63359-2-sloty-na-perk/
A więc zaczynamy.
- Otwieramy plik naszego CodMod'a.
- Szukamy:
perk_gracza[2][33],
wartosc_perku_gracza[2][33],
- Dodajemy za:
wytrzymalosc_perku[2][33];
- W SmiercGraczaPost dodajemy za:
if(!perk_gracza[0][attacker])
to:
UstawPerk(attacker, -1, -1, 1, 0);
else if(!perk_gracza[1][attacker])
UstawPerk(attacker, -1, -1, 1, 1);
if(perk_gracza[0][id])
{
wytrzymalosc_perku[0][id] -= (wytrzymalosc_perku[0][id] > 10) ? 10 : wytrzymalosc_perku[0][id]; // 10 to wartosc zabierana za zgon, mozna tutaj to zmienic
if(wytrzymalosc_perku[0][id] <= 0)
UstawPerk(id, 0, 0, 0, 0);
}
if(perk_gracza[1][id])
{
wytrzymalosc_perku[1][id] -= (wytrzymalosc_perku[1][id] > 10) ? 10 : wytrzymalosc_perku[1][id]; // 10 to wartosc zabierana za zgon, mozna tutaj to zmienic
if(wytrzymalosc_perku[1][id] <= 0)
UstawPerk(id, 0, 0, 0, 1);
} - Szukamy w public UstawNowaKlase(id)
UstawPerk(id, perk_gracza[0][id], wartosc_perku_gracza[0][id], 0, 0);
UstawPerk(id, perk_gracza[1][id], wartosc_perku_gracza[1][id], 0, 1);
i zamieniamy na:
if(perk_gracza[0][id])
UstawPerk(id, perk_gracza[0][id], wartosc_perku_gracza[0][id], 0, 0);
if(perk_gracza[1][id])
UstawPerk(id, perk_gracza[1][id], wartosc_perku_gracza[1][id], 0, 1);
- W public UsunUmiejetnosci(id) na końcu dodajemy:
wytrzymalosc_perku[0][id] = 0;
wytrzymalosc_perku[1][id] = 0; - W public PokazInformacje(id) do hudów dodajemy naszą wytrzymałość:
^n[ Wytrzymalosc Perku : %i / 100]^n[ Wytrzymalosc Perku 2 : %i / 100]
i na końcu tej linii:, wytrzymalosc_perku[0][id], wytrzymalosc_perku[1][id]
Jeśli chcemy mieć informacje o wytrzymałości perków obiektu na który patrzymy robimy tak samo tylko dajemy indeks target. - W public UstawPerk(id, perk, wartosc, pokaz_info, lp) za:
wartosc_perku_gracza[lp][id] = wartosc;
dodajemy:
if(perk_gracza[lp][id])
wytrzymalosc_perku[lp][id] = nasza_wartosc;
else
wytrzymalosc_perku[lp][id] = nasza_wartosc;
W miejsce "nasza_wartosc" wstawiamy wartość wytrzymałości perku.
Pisząc temat skupiłem się na 2 perkach, bo po co taka modyfikacja na 1 skoro mamy plugin ?
Użytkownik Szymek^ edytował ten post 09.11.2011 14:56
_nothing_ 08.11.2011
nie wiem dlaczego tak się dzieje ale po wybraniu klasy mam 100/100 wytrzymałości 1 i 2 perka . A gdy zabije kogos to wytrzymalosc spada o 10 w dol i jest dobrze . Ale nie chce tego, że po wybraniu klasy mam od razu 100/100 bez zadnego perka .
Szymek^
09.11.2011
Też to zauważyłem u siebie to poprawiłem.
W public UstawNowaKlase(id) zamiast
I będzie w porządku.
Użytkownik Szymek^ edytował ten post 09.11.2011 05:53
W public UstawNowaKlase(id) zamiast
UstawPerk(id, perk_gracza[0][id], wartosc_perku_gracza[0][id], 0, 0);daj:
UstawPerk(id, perk_gracza[1][id], wartosc_perku_gracza[1][id], 0, 1);
if(perk_gracza[0][id])
UstawPerk(id, perk_gracza[0][id], wartosc_perku_gracza[0][id], 0, 0);
if(perk_gracza[1][id])
UstawPerk(id, perk_gracza[1][id], wartosc_perku_gracza[1][id], 0, 1);
I będzie w porządku.
Użytkownik Szymek^ edytował ten post 09.11.2011 05:53
_nothing_ 09.11.2011
niby jest ok ale jak dostane 1 perka to mam 100/100 i w drugim perku tez pokazuje 100/100 chociaż go nie mam . Da się to naprawić ?
Szymek^
09.11.2011
Wszystko się da. Zaraz pokombinuje i napiszę.
#edit: Nie testowane ale powinno być okej.
Zamień:
Użytkownik Szymek^ edytował ten post 09.11.2011 14:54
#edit: Nie testowane ale powinno być okej.
Zamień:
wytrzymalosc_perku[1][id] = 100;na:
if(perk_gracza[lp][id])
wytrzymalosc_perku[lp][id] = 100;
else
wytrzymalosc_perku[lp][id] = 0;
Użytkownik Szymek^ edytował ten post 09.11.2011 14:54
sekio 09.11.2011
Szymek^ mam do cb prośbę dodaj mi to do mojego coda bo dodaje z błędami próbowałem kilka razy ale coś za każdym razem źle
Załączone pliki
_nothing_ 09.11.2011
Szymek w " public UsunUmiejetnosc[id] " mam tylko
więc bo tego co ty podałeś nie ma w .sma
wytrzymalosc_perku[1][id] = 0;
więc bo tego co ty podałeś nie ma w .sma
sekio 13.11.2011
wkurza już mnie to kombinuje i nic z tego
Użytkownik sekio edytował ten post 13.11.2011 16:25
Użytkownik sekio edytował ten post 13.11.2011 16:25
dawidpuskar
04.12.2011
Mogl by mi ktos to zrobic bo mi bledy wyskakuja.
PS. Skompikowalo mi sie, ale jak wgrywam na serwer to caly CoD nie dziala. ;/
Użytkownik TYMB4RK edytował ten post 04.12.2011 14:10
PS. Skompikowalo mi sie, ale jak wgrywam na serwer to caly CoD nie dziala. ;/
Załączone pliki
Użytkownik TYMB4RK edytował ten post 04.12.2011 14:10
dawidpuskar
20.12.2011
Name166 08.01.2012
a ja mam błąd jak zabije kogoś to nie dostaje perku żadnego
Daję Sma w załączniku proszę o poprawę kodu
Daję Sma w załączniku proszę o poprawę kodu
Załączone pliki
HaDeS From HELL
09.01.2012
dodaj do public smiercgraczapost
za tym
i w poradniku zmień
to
Użytkownik Mr.Szybcioor edytował ten post 09.01.2012 11:56
za tym
if(poziom_gracza[id] > poziom_gracza[attacker]) nowe_doswiadczenie += (poziom_gracza[id]-poziom_gracza[attacker])*(doswiadczenie_za_zabojstwo/10);to
if(!perk_gracza[0][attacker]) UstawPerk(attacker, -1, -1, 1, 0); else if(!perk_gracza[1][attacker]) UstawPerk(attacker, -1, -1, 1, 1);@Topic
i w poradniku zmień
to
W SmiercGraczaPost dodajemy za:na to
W SmiercGraczaPost dodajemy za tym :bo to trochę ludzi w błąd wprowadza
Użytkownik Mr.Szybcioor edytował ten post 09.01.2012 11:56
_nothing_ 13.01.2012
Mr.Szybcioor popraw też to, że gdy ma się dany perk i powiedzmy masz 70/100 wtrzymałości to po zmianie klasy perk naprawia się automatycznie .. a to duży minus tego
HaDeS From HELL
13.01.2012
_nothing_ Znajdź
public UstawNowaKlase(id)
i przed
dodaj takie coś
Powinno śmigać ;]
Użytkownik Mr.Szybcioor edytował ten post 13.01.2012 20:06
public UstawNowaKlase(id)
i przed
WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
dodaj takie coś
new temp; if(perk_gracza[0][id]) { temp = wytrzymalosc_perku[0][id]; UstawPerk(id, perk_gracza[0][id], wartosc_perku_gracza[0][id], 0, 0); wytrzymalosc_perku[0][id] = temp; } if(perk_gracza[1][id]) { temp = wytrzymalosc_perku[1][id]; UstawPerk(id, perk_gracza[1][id], wartosc_perku_gracza[1][id], 0, 1); wytrzymalosc_perku[1][id] = temp; }
Powinno śmigać ;]
Użytkownik Mr.Szybcioor edytował ten post 13.01.2012 20:06
_nothing_ 13.01.2012
Mr.Szybcioor ja już to miałem naprawione tylko chciałem Cię o tym uprzedzić bo jeszcze nikt nie pisał o tym. Dodaj ten post do 1 postu