Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

RoundSound


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
28 odpowiedzi w tym temacie

#21 HeadStyle

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3
Offline

Napisano 20.10.2008 16:56

a ja mam taki problem jak ktos wchodzi to sie nie sciąga nic i nic nie leci u mnie bo mam to na dysku mozecie pomoc??
oto kod .sma
#include <amxmodx> 

public plugin_init() 
{ 
register_plugin("RoundSound","1.0","PaintLancer") 
register_event("SendAudio", "t_win", "a", "2&%!MRAD_terwin") 
register_event("SendAudio", "ct_win", "a", "2&%!MRAD_ctwin") 
} 

public t_win() 
{ 
new rand = random_num(0,4) 

client_cmd(0,"mp3 stop; stopsound") 

switch(rand) 
{ 
case 0: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/Muza/t1.mp3")
case 1: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/Muza/t2.mp3")
case 2: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/Muza/t3.mp3")
case 3: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/Muza/t4.mp3")
} 

return PLUGIN_HANDLED 
} 

public ct_win() 
{ 
new rand = random_num(0,4) 

client_cmd(0,"mp3 stop; stopsound") 

switch(rand) 
{ 
case 0: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/Muza/ct1.mp3")
case 1: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/Muza/ct2.mp3")
case 2: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/Muza/ct3.mp3")
case 3: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/Muza/ct4.mp3")
} 

return PLUGIN_HANDLED 
} 

public plugin_precache() 
{ 
precache_sound("sound/misc/Muza/ct1.mp3")
precache_sound("sound/misc/Muza/ct2.mp3")
precache_sound("sound/misc/Muza/ct3.mp3")
precache_sound("sound/misc/Muza/ct4.mp3")
precache_sound("sound/misc/Muza/t1.mp3")
precache_sound("sound/misc/Muza/t2.mp3")
precache_sound("sound/misc/Muza/t3.mp3")
precache_sound("sound/misc/Muza/t4.mp3")

return PLUGIN_CONTINUE 
}

  • +
  • -
  • 0

#22 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1726
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 20.10.2008 17:07

Jak jest precache_sound to nie dajesz w ścieżce sound/
precache_sound("sound/misc/Muza/ct1.mp3")

@down
ja tam daje format i jakoś działa, ale nie wymagany ;)
  • +
  • -
  • 0

#23 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 20.10.2008 21:49

case 0: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/Muza/t1.mp3")
case 1: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/Muza/t2.mp3")
case 2: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/Muza/t3.mp3")
case 3: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/Muza/t4.mp3")

case 0: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/Muza/ct1.mp3")
case 1: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/Muza/ct2.mp3")
case 2: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/Muza/ct3.mp3")
case 3: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/Muza/ct4.mp3")


No i tutaj raczej nie daje się formatu czyli .mp3
  • +
  • -
  • 0

#24 HeadStyle

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3
Offline

Napisano 22.10.2008 14:01

nadal nie dziala. A moze ktos mi zrobic roundsounda tutaj zamieszcze link do dzwiekow

//kur3k
Za duże załączniki, usuwam. Jeżeli chcesz dać komuś daj na RAPID'a etc.
  • +
  • -
  • 0

#25 Sevecio

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:125
  • GG:
  • Lokalizacja:Bełchatów
Offline

Napisano 22.10.2008 14:35

HeadStyle plugin w zalaczniku...

piosenki do:
sound/misc/Muza/

plik .amxx do:
addons/amxmodx/plugins/

plik .sma do:
addons/amxmodx/scripting/

plik .ini do:
addons/amxmodx/configs/

do pliku plugins.ini dopisz:
alt_end_round_sounds.amxx

do pliku amxx.cfg dopisz:
ers_enabled "1"     //1 - plugin wlaczony 0 - plugin wylaczony
ers_player_toggle "1"     // 1 - komenda /roundsound wlaczone 0 - wylaczona 
erc_time_ads "120"       // co ile sec plug ma pokazywac w sayu o komendzie /roundsound     
erc_random_precache "4"     // po ile jest piosenek dla druzyny

Tego za kreskami "//" nie musisz wpisywac do amxx.cfg :D

Wszystko powinno dzialac (u mnie dziala)

A tak apropo muzyke powinienes skrocic :D Najelpiej jak muzyka trwa od 8sec-13sec

//kur3k
Za duży złącznik! Dodaj na RAPID'a etc.
  • +
  • -
  • 0

#26 HeadStyle

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3
Offline

Napisano 22.10.2008 15:01

dzięki pomoglo
  • +
  • -
  • 0

#27 Sevecio

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:125
  • GG:
  • Lokalizacja:Bełchatów
Offline

Napisano 22.10.2008 15:05

no widzisz :D no to teraz all co mieli w tym poscie z roundsoundem niech sciagaja ^^ Tylko se muzyke podmiencie bo tamte co ja dalem w pluginie sa Heada :DD I oczywiscie jesli macie mniej lub wiecej naprzyklad po 6 dzwiekow dla tt i ct to

erc_random_precache "6"

  • +
  • -
  • 0

#28 Reklama******.pl

    Nowy

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:2
Offline

Napisano 06.02.2009 22:55

//RoundSound.amxx -by PaintLancer

#include <amxmodx>

public plugin_init()
{
register_plugin("RoundSound","1.0","PaintLancer")
register_event("SendAudio", "t_win", "a", "2&%!MRAD_win4")
register_event("SendAudio", "ct_win", "a", "2&%!MRAD_win5")
}

public t_win()
{
new rand = random_num(0,11)

client_cmd(0,"mp3 stop")

switch(rand)
{
case 0: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/tt1.mp3")
case 1: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/tt2.mp3")
case 2: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/tt3.mp3")
case 3: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/tt4.mp3")
case 4: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/tt5.mp3")
case 5: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/tt6.mp3")
case 6: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/tt7.mp3")
case 7: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/tt8.mp3")
case 8: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/tt9.mp3")
case 9: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/tt10.mp3")
case 10: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/tt11.mp3")
case 11: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/tt12.mp3")
}

return PLUGIN_HANDLED
}

public ct_win()
{
new rand = random_num(0,11)

client_cmd(0,"mp3 stop")

switch(rand)
{
case 0: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/ct1.mp3")
case 1: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/ct2.mp3")
case 2: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/ct3.mp3")
case 3: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/ct4.mp3")
case 4: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/ct5.mp3")
case 5: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/ct6.mp3")
case 6: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/ct7.mp3")
case 7: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/ct8.mp3")
case 8: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/ct9.mp3")
case 9: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/ct10.mp3")
case 10: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/ct11.mp3")
case 11: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/ct12.mp3")
}

return PLUGIN_HANDLED
}

public plugin_precache()
{
precache_generic("misc/tt1.mp3")
precache_generic("misc/tt2.mp3")
precache_generic("misc/tt3.mp3")
precache_generic("misc/tt4.mp3")
precache_generic("misc/tt5.mp3")
precache_generic("misc/tt6.mp3")
precache_generic("misc/tt7.mp3")
precache_generic("misc/tt8.mp3")
precache_generic("misc/tt9.mp3")
precache_generic("misc/tt10.mp3")
precache_generic("misc/tt11.mp3")
precache_generic("misc/tt12.mp3")
precache_generic("misc/ct1.mp3")
precache_generic("misc/ct2.mp3")
precache_generic("misc/ct3.mp3")
precache_generic("misc/ct4.mp3")
precache_generic("misc/ct5.mp3")
precache_generic("misc/ct6.mp3")
precache_generic("misc/ct7.mp3")
precache_generic("misc/ct8.mp3")
precache_generic("misc/ct9.mp3")
precache_generic("misc/ct10.mp3")
precache_generic("misc/ct11.mp3")
precache_generic("misc/ct12.mp3")

return PLUGIN_CONTINUE
}


Macie tu przykładowego roundsounda.mp3.
Wystarczy pozmieniać nazwy nutek (lub miec takie same) skompilować i musi hulac. :]
Pozdro

#29 pawlik

    Wszechwiedzący

  • Użytkownik

Reputacja: 86
Zaawansowany

  • Postów:579
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Podkarpacie
Offline

Napisano 08.02.2009 15:20

Działa ci ten RS w końcu, czy nie??
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych