Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

[ROZWIĄZANE] Prosze o Tutek "Tworzenie Itemu"

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Eday

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:7
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Rybnik
Offline

Napisano 02.11.2011 21:23

Witam. Mogl mi by ktos podeslac jakis link do tutka jak zrobic swoj item na cod mod STARY.

Z Gory Dziekuje.
  • +
  • -
  • 0

#2 Czakus

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 52
Pomocny

  • Postów:73
  • GG:
  • Imię:Sezam
  • Lokalizacja:Okolice
Offline

Napisano 05.11.2011 12:53

Więc tak... Tworzysz nowy item...

new informacje_przedmiotu_gracza[33][2];
new const nazwy_przedmiotow[][] = {"Brak", <--- w tej tabeli
"Tarcza SWAT",//24
"Twój item" //25

Opisujesz go..

new const opisy_przedmiotow[][] = {"Zabij kogos aby dostac przedmiot", <-- Tutaj dajesz opis
"NIe dzialaj na ciebie zadne przedmioty",
"Opis twojego itemu"

Aby dodać itemowi bron lub coś innego.. szukasz. if(punkty_gracza[id]>0)
PrzydzielPunkty(id);
Pod tym masz tabelę :

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 9) itp..

Dodajesz : Przykładowo chcesz ak47 dla itemu:

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 25) // te 25 to numer twojego itemu...
give_item(id, "weapon_ak47"); <-- Broń jaką ma posiadać item

Aby item dawał więcej dmg.. szukasz.. public TakeDamage
i tam znajdziesz ... linijkę :

if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 21) <-- Ten item daje nam +10 obrazen wiecej
damage+=10;

a żeby ustawić własną wartość należy...

if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 25) // numer naszego itemu
damage+=19; <-- Item daje nam 19 obrażeń wiecej..

damage+=19; // tutaj zamiast 19 ustawiasz wartość jaką chcesz...
Przykładowo dasz 50 to item bd dawał +50 obrażeń

chyba dobrze napisałem ;)
w razie problemów pisz na pw ;)

Pozdrawiam..
  • +
  • -
  • 4

#3 Eday

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:7
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Rybnik
Offline

Napisano 10.11.2011 19:00

+ leci
dzięki
  • +
  • -
  • 0

#4 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 10.11.2011 19:35

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych