[ROZWIĄZANE] Prosze o Tutek "Tworzeni...
Eday
02.11.2011
Witam. Mogl mi by ktos podeslac jakis link do tutka jak zrobic swoj item na cod mod STARY.
Z Gory Dziekuje.
Z Gory Dziekuje.
Czakus
05.11.2011
Więc tak... Tworzysz nowy item...
new informacje_przedmiotu_gracza[33][2];
new const nazwy_przedmiotow[][] = {"Brak", <--- w tej tabeli
"Tarcza SWAT",//24
"Twój item" //25
Opisujesz go..
new const opisy_przedmiotow[][] = {"Zabij kogos aby dostac przedmiot", <-- Tutaj dajesz opis
"NIe dzialaj na ciebie zadne przedmioty",
"Opis twojego itemu"
Aby dodać itemowi bron lub coś innego.. szukasz. if(punkty_gracza[id]>0)
PrzydzielPunkty(id);
Pod tym masz tabelę :
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 9) itp..
Dodajesz : Przykładowo chcesz ak47 dla itemu:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 25) // te 25 to numer twojego itemu...
give_item(id, "weapon_ak47"); <-- Broń jaką ma posiadać item
Aby item dawał więcej dmg.. szukasz.. public TakeDamage
i tam znajdziesz ... linijkę :
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 21) <-- Ten item daje nam +10 obrazen wiecej
damage+=10;
a żeby ustawić własną wartość należy...
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 25) // numer naszego itemu
damage+=19; <-- Item daje nam 19 obrażeń wiecej..
damage+=19; // tutaj zamiast 19 ustawiasz wartość jaką chcesz...
Przykładowo dasz 50 to item bd dawał +50 obrażeń
chyba dobrze napisałem
w razie problemów pisz na pw
Pozdrawiam..
new informacje_przedmiotu_gracza[33][2];
new const nazwy_przedmiotow[][] = {"Brak", <--- w tej tabeli
"Tarcza SWAT",//24
"Twój item" //25
Opisujesz go..
new const opisy_przedmiotow[][] = {"Zabij kogos aby dostac przedmiot", <-- Tutaj dajesz opis
"NIe dzialaj na ciebie zadne przedmioty",
"Opis twojego itemu"
Aby dodać itemowi bron lub coś innego.. szukasz. if(punkty_gracza[id]>0)
PrzydzielPunkty(id);
Pod tym masz tabelę :
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 9) itp..
Dodajesz : Przykładowo chcesz ak47 dla itemu:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 25) // te 25 to numer twojego itemu...
give_item(id, "weapon_ak47"); <-- Broń jaką ma posiadać item
Aby item dawał więcej dmg.. szukasz.. public TakeDamage
i tam znajdziesz ... linijkę :
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 21) <-- Ten item daje nam +10 obrazen wiecej
damage+=10;
a żeby ustawić własną wartość należy...
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 25) // numer naszego itemu
damage+=19; <-- Item daje nam 19 obrażeń wiecej..
damage+=19; // tutaj zamiast 19 ustawiasz wartość jaką chcesz...
Przykładowo dasz 50 to item bd dawał +50 obrażeń
chyba dobrze napisałem

w razie problemów pisz na pw

Pozdrawiam..
Goliath
10.11.2011
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz,
raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz,

Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL