Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pluginy do zombie mod


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 aron

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:8
  • GG:
Offline

Napisano 25.01.2009 17:07

A więc potrzebuję pluginu do zombie mod biohazard

1Przy strzelaniu z pompy , ogolnie shoutganów - odbija zombie .


2 Ustawić aby zombie miało 2000 hp , czyli plugin zwiekszający ilosc hp
  • +
  • -
  • 0

#2 rS.

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 157
Profesjonalista

  • Postów:608
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 26.01.2009 09:21

aron, to wszystko ustawia się w ustawieniach moda ZMI , nie pamiętam dokładnie jakie to pliki się edytuje ale to jest raczej tam gdzie rodzaje zmi , a szczelnie w zombi z shotguna zawsze odbija ;] możesz ustawic moc shotguna .
  • +
  • -
  • 0

- Pisanie pluginów: http://amxx.pl/topic...napisac-plugin/

- Backlinks, podstawy i pozycjonowanie SEO: http://amxx.pl/topic...cjonowanie-seo/


#3 Vandervill

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:107
  • GG:
Offline

Napisano 26.01.2009 10:50

A więc potrzebuję pluginu do zombie mod biohazard

1Przy strzelaniu z pompy , ogolnie shoutganów - odbija zombie .


2 Ustawić aby zombie miało 2000 hp , czyli plugin zwiekszający ilosc hp



Tu masz all opisane http://amxx.pl/viewtopic.php?t=1026 w cvar sam sobie ustawiasz tak jak chcesz ;]
  • +
  • -
  • 0

#4 DaddyKuba

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 253
Wszechwidzący

  • Postów:1227
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Pszczyna
Offline

Napisano 26.01.2009 11:23

Jakiego masz Zombie Moda ?
Jeżeli tego co podał tutaj Vandervill
To proszę:
// Biohazard mod configuration file
echo Executing Biohazard mod configuration file

// Tło nieba. Zostaw puste aby wyłączyć inne niebo.
bh_skyname "drkg"

// Pokaż twoje aktualne życie
bh_showtruehealth 1

// Ustawienie jasności na mapie (od 'a' ciemniejsze, do 'z' jaśniejsze). Zostaw puste aby wyłączyć inną jasność
bh_lights "d"

// Włącz menu broni
bh_weaponsmenu 1

// Losowo odradza wszędzie wszystkich w nowej rundzie. Używa odrodzeń z CSDM.
bh_randomspawn 0

// Zabij samobójców w następnej rundzie.
bh_punishsuicide 1

// Po jakim czasie mają się pokazać zarażeni gracze.
bh_starttime 15.0

// Po jakim czasie, gracze mogą kupywać bronie (CS Buy Menu). Wstaw 0 aby wyłączyć
bh_buytime 0

// Maximum zombii
bh_maxzombies 31

// Dźwięki wygranej
bh_winsounds 1

// System amunicji.
// 0 - wyłączone
// 1 - nieskończoność amunicji - z przeładowywaniem
// 2 - nieskończoność amunicji - bez przeładowywania
bh_ammo 1

// Granaty HE explodują gdy na kogoś wpadną.
bh_impactexplode 1

// Flashbangi oślepiają tylko ZOMBIE.
bh_flashbang 1

// Włącz automatycznie noktowizor gdy zostaniesz zainfekowany.
bh_autonvg 1

// Wydoczność żyć do 255.
bh_caphealthdisplay 1

// Ocalałych ludzi nie można zainfekować aż ich armor zniknie.
bh_obeyarmor 0

// Pieniądze za zainfekowanie.
bh_infectionmoney 0

// Pain shock free system.
bh_painshockfree 1

// Objekty odbychają się gdy w nie strzelisz.
bh_shootobjects 1

// Push multiplier for weapons.
bh_pushpwr_weapon 2.0

// Push multiplier for zombies.
bh_pushpwr_zombie 5.0

// Knockback system, odpychanie z pompy
[b]bh_knockback 1[/b]

// Wyłącz knockback kiedy zombie kucają.
bh_knockback_duck 1

// Maxymalny dystans knockback żeby był efekt.
bh_knockback_dist 280.0

// Włącz klasy Zombie.
bh_zombie_class 1

// Losowo wybierana klasa zombie.
bh_randomclass 1

// Zombie są odradzane jako Zombie.
bh_respawnaszombie 1

// Bonus gdy zabijesz Zombie.
bh_kill_bonus 1

// Nagroda za zabicie zombie.
// 0 - wyłączone
// 1 - full magazynek
// 2 - he grenade
// 3 - oba wyżej
bh_kill_reward 2

// Starting zombie(s) multiplier. (player count * bh_zombie_multi)
bh_zombie_countmulti 0.15

// Starting zombie(s) health multiplier.
bh_zombie_hpmulti 2.0


// CVARY dodatkowych pluginów

// bio_radar.sma
//
// Włącz/wyłącz plugin.
bh_zombie_radar 1

//bio_smokeflare.sma
//
// Włącz/Wyłącz plugin.
bh_flare_enable 1

// Długość trwania flary.
bh_flare_duration 999.9

// bio_antiblock.sma
//
// Włącz/Wyłącz plugin.
bh_antiblock 1

// bio_boatescape.sma
//
// Chopper arrival delay.
bh_rescuetime 20.0

// customflashlight.sma
//
// Włącz/Wyłącz plugin.
flashlight_custom 1

// Pokaż latarke dla wszystkich graczy (1) lub tylko dla gracza który ją włączył (0).
flashlight_show_all 1

// Czas po którym wyczerpie się latarka.
flashlight_fulldrain_time 120

// Czas po którym latarka będzie w pełni naładowana.
flashlight_fullcharge_time 20

// Kolory latarki.
// 0 - losowy kolor
// 1 - kolor teamu
flashlight_color_type 1

// Kolor latarki dla CT jeśli flashlight_color_type jest ustawione na 1.
flashlight_color_ct 255255255

// Kolor latarki dla TERRO jeśli flashlight_color_type jest ustawione na 1.
flashlight_color_te 255255255

// Promień latarki
flashlight_radius 9

// Max odległość w jednostkach, kiedy można zobaczyć latarke.
flashlight_distance_max 2000.0

// Współczynnik tłumienia światła w zależności od odległości między graczem i latarką.
flashlight_attenuation 5

  • +
  • -
  • 0

#5 aron

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:8
  • GG:
Offline

Napisano 26.01.2009 12:04

A jak zrobić to 2000 hp ? bo mi pokazuje max 255
  • +
  • -
  • 0

#6 DaddyKuba

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 253
Wszechwidzący

  • Postów:1227
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Pszczyna
Offline

Napisano 26.01.2009 12:09

Pokaż twój plik:
addons/amxmodx/configs/bh_cvars.cfg
  • +
  • -
  • 0

#7 aron

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:8
  • GG:
Offline

Napisano 26.01.2009 15:13

// Biohazard mod configuration file
echo Executing Biohazard mod configuration file

// Sets sv_skyname. Note: Leave blank to disable.
bh_skyname "drkg"


// Shows your real health.
bh_showtruehealth 1


// Sets map light value ('a' darkest to 'z' brightest). Note: Leave blank to disable.
bh_lights "c"


// Enable weapons menu.
bh_weaponsmenu 1


// Randomly spawns everyone every new round. Note: Uses csdm spawn points.
bh_randomspawn 0


// Kill suiciders next time they spawn.
bh_punishsuicide 1


// How long till the infected player(s) shows up.
bh_starttime 15.0


//How long players will be able to buy (CS Buy Menu). Note: Use 0 to disable.
bh_buytime 0


// Maximum zombies
bh_maxzombies 11


// Use custom win sounds.
bh_winsounds 1


// Ammo system.
// 0 - off
// 1 - unlimited ammo
// 2 - unlimited clip
bh_ammo 1


// HEs explode on impact.
bh_impactexplode 0


// Flashbangs only blind zombies.
bh_flashbang 0


// Turn NVG on automatically when infected.
bh_autonvg 0


// Cap health display to 255.
bh_caphealthdisplay 1


// Survivors cant be infected till their armor is gone.
bh_obeyarmor 0


// Money gain from infecting a survivor.
bh_infectionmoney 0


// Pain shock free system.
bh_painshockfree 1


// Objects pushed when shot.
bh_shootobjects 1


// Push multiplier for weapons.
bh_pushpwr_weapon 2.0


// Push multiplier for zombies.
bh_pushpwr_zombie 5.0


// Knockback system.
bh_knockback 1


// Disables knockback when zombie is ducking.
bh_knockback_duck 0


// Maximum distance of knockback to take effect.
bh_knockback_dist 300.0


// Enable zombie classes.
bh_zombie_class 0


// Randomize player class.
bh_randomclass 0


// Zombies are respawned as zombies.
bh_respawnaszombie 0


// Frag bonus when killing a zombie.
bh_kill_bonus 3


// Rewards for killing a zombie.
// 0 - off
// 1 - full clip
// 2 - he grenade
// 3 - both
bh_kill_reward 0


// Starting zombie(s) multiplier. (player count * bh_zombie_multi)
bh_zombie_countmulti 0.15


// Starting zombie(s) health multiplier.
bh_zombie_hpmulti 2.0




// Sub-plugins cvars

// bio_radar.sma
//
// Enable/disable plugin.
bh_zombie_radar 0




//bio_smokeflare.sma
//
// Enable/disable plugin.
bh_flare_enable 0


// Flare life.
bh_flare_duration 99.9




// bio_antiblock.sma
//
// Enable/disable plugin.
bh_antiblock 0




// bio_boatescape.sma
//
// Chopper arrival delay.
bh_rescuetime 20.0




// customflashlight.sma
//
// Enable/disable plugin.
flashlight_custom 1


// Show flashlight to all players or only to the player who is using it.
flashlight_show_all 1


// Time in seconds it will take to flashlight to be fully drained.
flashlight_fulldrain_time 120


// Time in seconds it will take to flashlight to be fully charged.
flashlight_fullcharge_time 20


// Flashlight color.
// 0 - random (predifined) colors
// 1 - team colors
flashlight_color_type 1


// Flashlight color for CTs if flashlight_color_type is set to 1.
flashlight_color_ct 255255255


// Flashlight color for Ts if flashlight_color_type is set to 1.
flashlight_color_te 255255255


// Flashlight radius
flashlight_radius 9


// Max distance in units where you can see the flashlight.
flashlight_distance_max 2000.0


// Attenuation light factor according to distance between player and flashlight.
flashlight_attenuation 5





Chciałbym mieć ciemne niebo , aby pokazywało 2000hp , zombie mogły się popychać , i friendyfire zombie off i ludzie off.
  • +
  • -
  • 0

#8 DaddyKuba

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 253
Wszechwidzący

  • Postów:1227
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Pszczyna
Offline

Napisano 26.01.2009 16:20

Nie widzę tutaj w cvarach aby szło zmienić ile h ma zombie/człowiek.
  • +
  • -
  • 0

#9 aron

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:8
  • GG:
Offline

Napisano 30.01.2009 22:53

A więc poda mi ktoś link do pluginu w którym moge osobno zmienic ilosc hp , bo w cvarach nie da sie tego ustawic ?;]



Czy jest ktoś na tyle kąpetętny ? aby mi pomóc ?
  • +
  • -
  • 0

#10 exis

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:14
  • GG:
Offline

Napisano 05.02.2009 14:10

// Biohazard mod configuration file
echo Executing Biohazard mod configuration file
[...] twój config [...]



Chciałbym mieć ciemne niebo +
aby pokazywało 2000hp (ustawiłem, że matka będzie miała 2000hp)
zombie mogły się popychać -
friendyfire zombie off i ludzie off +

// Biohazard mod configuration file
echo Executing Biohazard mod configuration file

// Sets sv_skyname. Note: Leave blank to disable.
bh_skyname "drkg"


// Shows your real health.
bh_showtruehealth 1


// Sets map light value ('a' darkest to 'z' brightest). Note: Leave blank to disable.
bh_lights "c"


// Enable weapons menu.
bh_weaponsmenu 1


// Randomly spawns everyone every new round. Note: Uses csdm spawn points.
bh_randomspawn 0


// Kill suiciders next time they spawn.
bh_punishsuicide 1


// How long till the infected player(s) shows up.
bh_starttime 15.0


//How long players will be able to buy (CS Buy Menu). Note: Use 0 to disable.
bh_buytime 0


// Maximum zombies
bh_maxzombies 11


// Use custom win sounds.
bh_winsounds 1


// Ammo system.
// 0 - off
// 1 - unlimited ammo
// 2 - unlimited clip
bh_ammo 1


// HEs explode on impact.
bh_impactexplode 0


// Flashbangs only blind zombies.
bh_flashbang 0


// Turn NVG on automatically when infected.
bh_autonvg 0


// Cap health display to 255.
bh_caphealthdisplay 1


// Survivors cant be infected till their armor is gone.
bh_obeyarmor 0


// Money gain from infecting a survivor.
bh_infectionmoney 0


// Pain shock free system.
bh_painshockfree 1


// Objects pushed when shot.
bh_shootobjects 1


// Push multiplier for weapons.
bh_pushpwr_weapon 2.0


// Push multiplier for zombies.
bh_pushpwr_zombie 5.0


// Knockback system.
bh_knockback 1


// Disables knockback when zombie is ducking.
bh_knockback_duck 0


// Maximum distance of knockback to take effect.
bh_knockback_dist 300.0


// Enable zombie classes.
bh_zombie_class 0


// Randomize player class.
bh_randomclass 0


// Zombies are respawned as zombies.
bh_respawnaszombie 0


// Frag bonus when killing a zombie.
bh_kill_bonus 3


// Rewards for killing a zombie.
// 0 - off
// 1 - full clip
// 2 - he grenade
// 3 - both
bh_kill_reward 0


// Starting zombie(s) multiplier. (player count * bh_zombie_multi)
bh_zombie_countmulti 0.15


// Starting zombie(s) health multiplier.
bh_zombie_hpmulti 8.0




// Sub-plugins cvars

// bio_radar.sma
//
// Enable/disable plugin.
bh_zombie_radar 0




//bio_smokeflare.sma
//
// Enable/disable plugin.
bh_flare_enable 0


// Flare life.
bh_flare_duration 99.9




// bio_antiblock.sma
//
// Enable/disable plugin.
bh_antiblock 1




// bio_boatescape.sma
//
// Chopper arrival delay.
bh_rescuetime 20.0




// customflashlight.sma
//
// Enable/disable plugin.
flashlight_custom 1


// Show flashlight to all players or only to the player who is using it.
flashlight_show_all 1


// Time in seconds it will take to flashlight to be fully drained.
flashlight_fulldrain_time 120


// Time in seconds it will take to flashlight to be fully charged.
flashlight_fullcharge_time 20


// Flashlight color.
// 0 - random (predifined) colors
// 1 - team colors
flashlight_color_type 1


// Flashlight color for CTs if flashlight_color_type is set to 1.
flashlight_color_ct 255255255


// Flashlight color for Ts if flashlight_color_type is set to 1.
flashlight_color_te 255255255


// Flashlight radius
flashlight_radius 9


// Max distance in units where you can see the flashlight.
flashlight_distance_max 2000.0


// Attenuation light factor according to distance between player and flashlight.
flashlight_attenuation 5

  • +
  • -
  • 0

#11 aron

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:8
  • GG:
Offline

Napisano 05.02.2009 15:35

Co tu jest inaczej ustawione , bo nie widze róznicy ?
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych