Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Pluginy do zombie mod
#1
Napisano 25.01.2009 17:07
1Przy strzelaniu z pompy , ogolnie shoutganów - odbija zombie .
2 Ustawić aby zombie miało 2000 hp , czyli plugin zwiekszający ilosc hp
#2
Napisano 26.01.2009 09:21
- Pisanie pluginów: http://amxx.pl/topic...napisac-plugin/
- Backlinks, podstawy i pozycjonowanie SEO: http://amxx.pl/topic...cjonowanie-seo/
#3
Napisano 26.01.2009 10:50
A więc potrzebuję pluginu do zombie mod biohazard
1Przy strzelaniu z pompy , ogolnie shoutganów - odbija zombie .
2 Ustawić aby zombie miało 2000 hp , czyli plugin zwiekszający ilosc hp
Tu masz all opisane http://amxx.pl/viewtopic.php?t=1026 w cvar sam sobie ustawiasz tak jak chcesz ;]
#4
Napisano 26.01.2009 11:23
Jeżeli tego co podał tutaj Vandervill
To proszę:
// Biohazard mod configuration file echo Executing Biohazard mod configuration file // Tło nieba. Zostaw puste aby wyłączyć inne niebo. bh_skyname "drkg" // Pokaż twoje aktualne życie bh_showtruehealth 1 // Ustawienie jasności na mapie (od 'a' ciemniejsze, do 'z' jaśniejsze). Zostaw puste aby wyłączyć inną jasność bh_lights "d" // Włącz menu broni bh_weaponsmenu 1 // Losowo odradza wszędzie wszystkich w nowej rundzie. Używa odrodzeń z CSDM. bh_randomspawn 0 // Zabij samobójców w następnej rundzie. bh_punishsuicide 1 // Po jakim czasie mają się pokazać zarażeni gracze. bh_starttime 15.0 // Po jakim czasie, gracze mogą kupywać bronie (CS Buy Menu). Wstaw 0 aby wyłączyć bh_buytime 0 // Maximum zombii bh_maxzombies 31 // Dźwięki wygranej bh_winsounds 1 // System amunicji. // 0 - wyłączone // 1 - nieskończoność amunicji - z przeładowywaniem // 2 - nieskończoność amunicji - bez przeładowywania bh_ammo 1 // Granaty HE explodują gdy na kogoś wpadną. bh_impactexplode 1 // Flashbangi oślepiają tylko ZOMBIE. bh_flashbang 1 // Włącz automatycznie noktowizor gdy zostaniesz zainfekowany. bh_autonvg 1 // Wydoczność żyć do 255. bh_caphealthdisplay 1 // Ocalałych ludzi nie można zainfekować aż ich armor zniknie. bh_obeyarmor 0 // Pieniądze za zainfekowanie. bh_infectionmoney 0 // Pain shock free system. bh_painshockfree 1 // Objekty odbychają się gdy w nie strzelisz. bh_shootobjects 1 // Push multiplier for weapons. bh_pushpwr_weapon 2.0 // Push multiplier for zombies. bh_pushpwr_zombie 5.0 // Knockback system, odpychanie z pompy [b]bh_knockback 1[/b] // Wyłącz knockback kiedy zombie kucają. bh_knockback_duck 1 // Maxymalny dystans knockback żeby był efekt. bh_knockback_dist 280.0 // Włącz klasy Zombie. bh_zombie_class 1 // Losowo wybierana klasa zombie. bh_randomclass 1 // Zombie są odradzane jako Zombie. bh_respawnaszombie 1 // Bonus gdy zabijesz Zombie. bh_kill_bonus 1 // Nagroda za zabicie zombie. // 0 - wyłączone // 1 - full magazynek // 2 - he grenade // 3 - oba wyżej bh_kill_reward 2 // Starting zombie(s) multiplier. (player count * bh_zombie_multi) bh_zombie_countmulti 0.15 // Starting zombie(s) health multiplier. bh_zombie_hpmulti 2.0 // CVARY dodatkowych pluginów // bio_radar.sma // // Włącz/wyłącz plugin. bh_zombie_radar 1 //bio_smokeflare.sma // // Włącz/Wyłącz plugin. bh_flare_enable 1 // Długość trwania flary. bh_flare_duration 999.9 // bio_antiblock.sma // // Włącz/Wyłącz plugin. bh_antiblock 1 // bio_boatescape.sma // // Chopper arrival delay. bh_rescuetime 20.0 // customflashlight.sma // // Włącz/Wyłącz plugin. flashlight_custom 1 // Pokaż latarke dla wszystkich graczy (1) lub tylko dla gracza który ją włączył (0). flashlight_show_all 1 // Czas po którym wyczerpie się latarka. flashlight_fulldrain_time 120 // Czas po którym latarka będzie w pełni naładowana. flashlight_fullcharge_time 20 // Kolory latarki. // 0 - losowy kolor // 1 - kolor teamu flashlight_color_type 1 // Kolor latarki dla CT jeśli flashlight_color_type jest ustawione na 1. flashlight_color_ct 255255255 // Kolor latarki dla TERRO jeśli flashlight_color_type jest ustawione na 1. flashlight_color_te 255255255 // Promień latarki flashlight_radius 9 // Max odległość w jednostkach, kiedy można zobaczyć latarke. flashlight_distance_max 2000.0 // Współczynnik tłumienia światła w zależności od odległości między graczem i latarką. flashlight_attenuation 5
#5
Napisano 26.01.2009 12:04
#6
Napisano 26.01.2009 12:09
addons/amxmodx/configs/bh_cvars.cfg
#7
Napisano 26.01.2009 15:13
// Biohazard mod configuration file
echo Executing Biohazard mod configuration file
// Sets sv_skyname. Note: Leave blank to disable.
bh_skyname "drkg"
// Shows your real health.
bh_showtruehealth 1
// Sets map light value ('a' darkest to 'z' brightest). Note: Leave blank to disable.
bh_lights "c"
// Enable weapons menu.
bh_weaponsmenu 1
// Randomly spawns everyone every new round. Note: Uses csdm spawn points.
bh_randomspawn 0
// Kill suiciders next time they spawn.
bh_punishsuicide 1
// How long till the infected player(s) shows up.
bh_starttime 15.0
//How long players will be able to buy (CS Buy Menu). Note: Use 0 to disable.
bh_buytime 0
// Maximum zombies
bh_maxzombies 11
// Use custom win sounds.
bh_winsounds 1
// Ammo system.
// 0 - off
// 1 - unlimited ammo
// 2 - unlimited clip
bh_ammo 1
// HEs explode on impact.
bh_impactexplode 0
// Flashbangs only blind zombies.
bh_flashbang 0
// Turn NVG on automatically when infected.
bh_autonvg 0
// Cap health display to 255.
bh_caphealthdisplay 1
// Survivors cant be infected till their armor is gone.
bh_obeyarmor 0
// Money gain from infecting a survivor.
bh_infectionmoney 0
// Pain shock free system.
bh_painshockfree 1
// Objects pushed when shot.
bh_shootobjects 1
// Push multiplier for weapons.
bh_pushpwr_weapon 2.0
// Push multiplier for zombies.
bh_pushpwr_zombie 5.0
// Knockback system.
bh_knockback 1
// Disables knockback when zombie is ducking.
bh_knockback_duck 0
// Maximum distance of knockback to take effect.
bh_knockback_dist 300.0
// Enable zombie classes.
bh_zombie_class 0
// Randomize player class.
bh_randomclass 0
// Zombies are respawned as zombies.
bh_respawnaszombie 0
// Frag bonus when killing a zombie.
bh_kill_bonus 3
// Rewards for killing a zombie.
// 0 - off
// 1 - full clip
// 2 - he grenade
// 3 - both
bh_kill_reward 0
// Starting zombie(s) multiplier. (player count * bh_zombie_multi)
bh_zombie_countmulti 0.15
// Starting zombie(s) health multiplier.
bh_zombie_hpmulti 2.0
// Sub-plugins cvars
// bio_radar.sma
//
// Enable/disable plugin.
bh_zombie_radar 0
//bio_smokeflare.sma
//
// Enable/disable plugin.
bh_flare_enable 0
// Flare life.
bh_flare_duration 99.9
// bio_antiblock.sma
//
// Enable/disable plugin.
bh_antiblock 0
// bio_boatescape.sma
//
// Chopper arrival delay.
bh_rescuetime 20.0
// customflashlight.sma
//
// Enable/disable plugin.
flashlight_custom 1
// Show flashlight to all players or only to the player who is using it.
flashlight_show_all 1
// Time in seconds it will take to flashlight to be fully drained.
flashlight_fulldrain_time 120
// Time in seconds it will take to flashlight to be fully charged.
flashlight_fullcharge_time 20
// Flashlight color.
// 0 - random (predifined) colors
// 1 - team colors
flashlight_color_type 1
// Flashlight color for CTs if flashlight_color_type is set to 1.
flashlight_color_ct 255255255
// Flashlight color for Ts if flashlight_color_type is set to 1.
flashlight_color_te 255255255
// Flashlight radius
flashlight_radius 9
// Max distance in units where you can see the flashlight.
flashlight_distance_max 2000.0
// Attenuation light factor according to distance between player and flashlight.
flashlight_attenuation 5
Chciałbym mieć ciemne niebo , aby pokazywało 2000hp , zombie mogły się popychać , i friendyfire zombie off i ludzie off.
#8
Napisano 26.01.2009 16:20
#9
Napisano 30.01.2009 22:53
Czy jest ktoś na tyle kąpetętny ? aby mi pomóc ?
#10
Napisano 05.02.2009 14:10
// Biohazard mod configuration file
echo Executing Biohazard mod configuration file
[...] twój config [...]
Chciałbym mieć ciemne niebo +
aby pokazywało 2000hp (ustawiłem, że matka będzie miała 2000hp)
zombie mogły się popychać -
friendyfire zombie off i ludzie off +
// Biohazard mod configuration file echo Executing Biohazard mod configuration file // Sets sv_skyname. Note: Leave blank to disable. bh_skyname "drkg" // Shows your real health. bh_showtruehealth 1 // Sets map light value ('a' darkest to 'z' brightest). Note: Leave blank to disable. bh_lights "c" // Enable weapons menu. bh_weaponsmenu 1 // Randomly spawns everyone every new round. Note: Uses csdm spawn points. bh_randomspawn 0 // Kill suiciders next time they spawn. bh_punishsuicide 1 // How long till the infected player(s) shows up. bh_starttime 15.0 //How long players will be able to buy (CS Buy Menu). Note: Use 0 to disable. bh_buytime 0 // Maximum zombies bh_maxzombies 11 // Use custom win sounds. bh_winsounds 1 // Ammo system. // 0 - off // 1 - unlimited ammo // 2 - unlimited clip bh_ammo 1 // HEs explode on impact. bh_impactexplode 0 // Flashbangs only blind zombies. bh_flashbang 0 // Turn NVG on automatically when infected. bh_autonvg 0 // Cap health display to 255. bh_caphealthdisplay 1 // Survivors cant be infected till their armor is gone. bh_obeyarmor 0 // Money gain from infecting a survivor. bh_infectionmoney 0 // Pain shock free system. bh_painshockfree 1 // Objects pushed when shot. bh_shootobjects 1 // Push multiplier for weapons. bh_pushpwr_weapon 2.0 // Push multiplier for zombies. bh_pushpwr_zombie 5.0 // Knockback system. bh_knockback 1 // Disables knockback when zombie is ducking. bh_knockback_duck 0 // Maximum distance of knockback to take effect. bh_knockback_dist 300.0 // Enable zombie classes. bh_zombie_class 0 // Randomize player class. bh_randomclass 0 // Zombies are respawned as zombies. bh_respawnaszombie 0 // Frag bonus when killing a zombie. bh_kill_bonus 3 // Rewards for killing a zombie. // 0 - off // 1 - full clip // 2 - he grenade // 3 - both bh_kill_reward 0 // Starting zombie(s) multiplier. (player count * bh_zombie_multi) bh_zombie_countmulti 0.15 // Starting zombie(s) health multiplier. bh_zombie_hpmulti 8.0 // Sub-plugins cvars // bio_radar.sma // // Enable/disable plugin. bh_zombie_radar 0 //bio_smokeflare.sma // // Enable/disable plugin. bh_flare_enable 0 // Flare life. bh_flare_duration 99.9 // bio_antiblock.sma // // Enable/disable plugin. bh_antiblock 1 // bio_boatescape.sma // // Chopper arrival delay. bh_rescuetime 20.0 // customflashlight.sma // // Enable/disable plugin. flashlight_custom 1 // Show flashlight to all players or only to the player who is using it. flashlight_show_all 1 // Time in seconds it will take to flashlight to be fully drained. flashlight_fulldrain_time 120 // Time in seconds it will take to flashlight to be fully charged. flashlight_fullcharge_time 20 // Flashlight color. // 0 - random (predifined) colors // 1 - team colors flashlight_color_type 1 // Flashlight color for CTs if flashlight_color_type is set to 1. flashlight_color_ct 255255255 // Flashlight color for Ts if flashlight_color_type is set to 1. flashlight_color_te 255255255 // Flashlight radius flashlight_radius 9 // Max distance in units where you can see the flashlight. flashlight_distance_max 2000.0 // Attenuation light factor according to distance between player and flashlight. flashlight_attenuation 5
#11
Napisano 05.02.2009 15:35
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych