Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z kompilacja

BF2

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 DrJoint

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:34
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Dolnyśląsk
Offline

Napisano 31.10.2011 14:19

Witam mam problem z kompilacją sma bf2

Otóż chciałem wgrać : http://amxx.pl/topic...owy-wyglad-hud/

I wywala mi taki error przy kompilacji

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

bf2rank.sma(147) : fatal error 100: cannot read from file: "bf2/stocks.inl"

Compilation aborted.
1 Error.

Mógłby ktoś mi pomóc i wytłumaczyć co zrobiłem źle ?

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#2 !cex!

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:73
  • Lokalizacja:Stawiski
Offline

Napisano 31.10.2011 14:49

Powinieneś kompilować lokalnie, a jeżeli kompilowałeś lokalnie to brakuje Ci kilka plików. Zamieszczam skompilowany plik.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#3 DrJoint

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:34
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Dolnyśląsk
Offline

Napisano 31.10.2011 17:19

Ja kompilowałem z tego kompilatora co tu jest i dzięki za wytłumaczenie i zrobienie

Coś nie tak bo nie działa
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#4 !cex!

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:73
  • Lokalizacja:Stawiski
Offline

Napisano 31.10.2011 18:11

To już wina kodu, bo przy kompilacji było OK, chociaż pokazało 4 ostrzeżenia, ale errorów nie było.
  • +
  • -
  • 0

#5 DrJoint

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:34
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Dolnyśląsk
Offline

Napisano 31.10.2011 18:42

Czyli modyfikacja ma błąd jakiś
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#6 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1662
Godlike

  • Postów:2495
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 09.11.2011 21:32

modyfikacja jest dobra tylko trzeba mieć IQ < 60...
  • +
  • -
  • 0

#7 Kapucha112

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:135
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 10.11.2011 00:10

IQ mniejsze niż 60 :D?
W takim razie ja nie tykam tej modyfikacji :P

Przeczytaj jeszcze raz instrukcje jak zainstalować ten dodatek, bo z całą pewnością musiałeś coś źle zrobić.
[Sam używam podmienionego HUD i działa perfekcyjnie]
  • +
  • -
  • 0
DiabloMod Reloaded? [90%]
Testowanie integracji poszczególnych sub-pluginów. Zwiększanie możliwości i optymalizacja kodu.
CodMod MW2 [100%]
Całkowicie nowy silnik z tworzeniem własnych klas z własnymi nazwami! Proste w obsłudze API, nie nawiązuje niczym do Codów podróbek [OGóLNODOSTĘPNYCH]. Nowy system killstreak, misje, rewardy xp, samochody, samoloty, bombowce, ekwipunek, zrzuty zaopatrzenia, npc
Testować można na moim forum :)





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: BF2

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych