Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

VoIP


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 XlifE

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:167
  • Lokalizacja:pochodzisz
Offline

Napisano 24.01.2009 21:39

Witam
Jak temat wskazuje chodzi o VoIP w usłudze livebox. A mianowicie czy to usługa powoduje zwiększenie PINGU, i jeżeli tak to dlaczego ??!!
  • +
  • -
  • 0

#2 wizu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 224
Profesjonalista

  • Postów:1217
  • GG:
  • Lokalizacja:Sanok
Offline

Napisano 24.01.2009 21:43

Jeżeli ktoś rozmawia przez telefon, to tak jakby ściągał coś z neta. Po prostu obciąża Ci łącze, co w rezultacie prowadzi do zwiększenia pingu.
  • +
  • -
  • 0

#3 XlifE

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:167
  • Lokalizacja:pochodzisz
Offline

Napisano 24.01.2009 21:52

A jeżeli usługa jest włączona, ale nie korzysta z niej nikt. A livebox ma go w gotowości to też może obciążać.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych