Witam
Jak temat wskazuje chodzi o VoIP w usłudze livebox. A mianowicie czy to usługa powoduje zwiększenie PINGU, i jeżeli tak to dlaczego ??!!
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
VoIP
Temat rozp. XlifE, 24.01.2009 21:39
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 24.01.2009 21:39
#2
Napisano 24.01.2009 21:43
Jeżeli ktoś rozmawia przez telefon, to tak jakby ściągał coś z neta. Po prostu obciąża Ci łącze, co w rezultacie prowadzi do zwiększenia pingu.
#3
Napisano 24.01.2009 21:52
A jeżeli usługa jest włączona, ale nie korzysta z niej nikt. A livebox ma go w gotowości to też może obciążać.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych