Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Totem M4


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Koniarek

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:250
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 30.10.2011 00:23

Siemka jak zrobic Totem dajacy M4A1 albo AK47?

@REFRESZ

@REFRESH Ver.2

@REFRESH Ver.3

#2 NewaX

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:241
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Biłgoraj
Offline

Napisano 30.10.2011 08:03

Bedziesz musial zrobic NPC
http://amxx.pl/topic...jak-zrobic-npc/
http://forums.allied...ead.php?t=11756
i w nim te wszystkie rzeczy co ma dawac, do tego dolozyc model tego totemu i jazda:p

Użytkownik newax edytował ten post 30.10.2011 08:03

  • +
  • -
  • 0

#3 Koniarek

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:250
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 06.11.2011 11:50

Ty nierozumiesz Chlopie mi chodzi oto ze jak jest ten Totem co daje x Hp co x Sekund to ja chce go przerobic aby dawal M4A1
@REFRESH

@REFRESH

@Odswiezam

@@Refresh

Użytkownik Koniarek edytował ten post 04.11.2011 18:57


#4 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 06.11.2011 17:32

Tworzysz drugi totem na kształt tego od leczenia i zmieniasz tylko warunek z takiego :
if (is_user_alive(pid)) change_health(pid,amount_healed,0,"")
na dawanie m4, lepiej sprawdzić pierw czy ma m4 (nie tylko w ręce[aktualnie]) a potem dać + naboje.
  • +
  • -
  • 0

#5 ^Grzyboo

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 239
Wszechwidzący

  • Postów:461
  • Imię:Grzyboo
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 06.11.2011 20:07


/* Script generated by Pawn Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <fun>

#define PLUGIN "New Plugin"
#define AUTHOR "Unknown"
#define VERSION "1.0"

new bool:used_totem[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_think("M4Totem","TotemThink");
}

public StworzTotem(id)
{
if (used_totem[id])
return PLUGIN_CONTINUE;

used_totem[id] = true;

new Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);

new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "M4Totem");
entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_NOT);
entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, origin);
entity_set_float(ent, EV_FL_ltime, halflife_time() + 7 + 0.1);

entity_set_model(ent, "models/w_medkit.mdl");
set_rendering ( ent, kRenderFxGlowShell, 0,100,255, kRenderFxNone, 20) ;
drop_to_floor(ent);

entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.1);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

public TotemThink(ent)
{
new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);

if (entity_get_edict(ent, EV_ENT_euser2) == 1)
{
new Float:forigin[3], origin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);
FVecIVec(forigin,origin);

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 300.0 , entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(id) == get_user_team(pid))
continue;

if(!user_has_weapon(pid, CSW_M4A1))
give_item(id, "weapon_m4a1");
}

entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2, 0);
entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 1.0);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime) < halflife_time() || !is_user_alive(id))
{
remove_entity(ent);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime)-2.0 < halflife_time())
set_rendering ( ent, kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderTransAlpha, 100 ) ;

new Float:forigin[3], origin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);
FVecIVec(forigin,origin);

entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2 ,1);
entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.5);

return PLUGIN_CONTINUE;

}


Na podstawie apteczki codmoda.

Funkcja na totem, nie jestem pewien czy działa. Oczywiście musisz to włożyć jakoś w swój kod, dodać reset dla used_totem[id]
zakładam że dasz radę =]

Użytkownik ^Grzyboo edytował ten post 06.11.2011 20:08

  • +
  • -
  • 0

#6 Koniarek

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:250
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 07.11.2011 14:43

Dobra dzięki wam wszystkim Sprawdze i dam znac :D




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych