Siemka jak zrobic Totem dajacy M4A1 albo AK47?
@REFRESZ
@REFRESH Ver.2
@REFRESH Ver.3
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Totem M4
Temat rozp.
Koniarek
, 30.10.2011 00:23
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 30.10.2011 00:23
#2
Napisano 30.10.2011 08:03
Bedziesz musial zrobic NPC
http://amxx.pl/topic...jak-zrobic-npc/
http://forums.allied...ead.php?t=11756
i w nim te wszystkie rzeczy co ma dawac, do tego dolozyc model tego totemu i jazda:p
http://amxx.pl/topic...jak-zrobic-npc/
http://forums.allied...ead.php?t=11756
i w nim te wszystkie rzeczy co ma dawac, do tego dolozyc model tego totemu i jazda:p
Użytkownik newax edytował ten post 30.10.2011 08:03
#3
Napisano 06.11.2011 11:50
Ty nierozumiesz Chlopie mi chodzi oto ze jak jest ten Totem co daje x Hp co x Sekund to ja chce go przerobic aby dawal M4A1
@REFRESH
@REFRESH
@Odswiezam
@@Refresh
@REFRESH
@REFRESH
@Odswiezam
@@Refresh
Użytkownik Koniarek edytował ten post 04.11.2011 18:57
#4
Napisano 06.11.2011 17:32
Tworzysz drugi totem na kształt tego od leczenia i zmieniasz tylko warunek z takiego :
if (is_user_alive(pid)) change_health(pid,amount_healed,0,"")na dawanie m4, lepiej sprawdzić pierw czy ma m4 (nie tylko w ręce[aktualnie]) a potem dać + naboje.
#5
Napisano 06.11.2011 20:07
/* Script generated by Pawn Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <fun>
#define PLUGIN "New Plugin"
#define AUTHOR "Unknown"
#define VERSION "1.0"
new bool:used_totem[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_think("M4Totem","TotemThink");
}
public StworzTotem(id)
{
if (used_totem[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
used_totem[id] = true;
new Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "M4Totem");
entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_NOT);
entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, origin);
entity_set_float(ent, EV_FL_ltime, halflife_time() + 7 + 0.1);
entity_set_model(ent, "models/w_medkit.mdl");
set_rendering ( ent, kRenderFxGlowShell, 0,100,255, kRenderFxNone, 20) ;
drop_to_floor(ent);
entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.1);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public TotemThink(ent)
{
new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
if (entity_get_edict(ent, EV_ENT_euser2) == 1)
{
new Float:forigin[3], origin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);
FVecIVec(forigin,origin);
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 300.0 , entlist, 32);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(id) == get_user_team(pid))
continue;
if(!user_has_weapon(pid, CSW_M4A1))
give_item(id, "weapon_m4a1");
}
entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2, 0);
entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 1.0);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime) < halflife_time() || !is_user_alive(id))
{
remove_entity(ent);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime)-2.0 < halflife_time())
set_rendering ( ent, kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderTransAlpha, 100 ) ;
new Float:forigin[3], origin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);
FVecIVec(forigin,origin);
entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2 ,1);
entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.5);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Na podstawie apteczki codmoda.
Funkcja na totem, nie jestem pewien czy działa. Oczywiście musisz to włożyć jakoś w swój kod, dodać reset dla used_totem[id]
zakładam że dasz radę =]
Użytkownik ^Grzyboo edytował ten post 06.11.2011 20:08
#6
Napisano 07.11.2011 14:43
Dobra dzięki wam wszystkim Sprawdze i dam znac
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych