Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Gdzie sie wgrywa inl


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Arex

    ERROR

  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:310
  • Imię:Arex
  • Lokalizacja:Bobowa
Offline

Napisano 28.10.2011 15:10

Gdzie sie wgrywa plik np nazwa.inl??

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 28.10.2011 15:21

do folderu include kompilatora
  • +
  • -
  • 0

#3 Why?!

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 37
Życzliwy

  • Postów:139
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 28.10.2011 15:26

C:\Program Files\AMX Mod X\files\base\scripting\inculde
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Chcesz wygrać klucz CS 1.6? Wejdź http://skillarena.co...c.php?p=552#552

#4 Arex

    ERROR

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:310
  • Imię:Arex
  • Lokalizacja:Bobowa
Offline

Napisano 28.10.2011 15:28

Jak komplituje na amxx


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fakemeta_util>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <xs>
new const gNazwaPluginu[] = "Sklepik COD";
new const gWersjaPluginu[] = "0.3";
new const gAutorPluginu[] = "MisieQ";
#define ADMIN_FLAG_X (1<<23)
#define VIP_UPRAWNIENIA ADMIN_FLAG_X
native cod_set_perk_durability(id, wytrzymalosc);
native cod_get_perk_durability(id);
#include "sklepik/dzialko.inl"
#include "sklepik/rakieta.inl"
#include "sklepik/mina.inl"
#include "sklepik/apteczka.inl"
#include "sklepik/plaszcz.inl"
#include "sklepik/dynamit.inl"
#include "sklepik/menu.inl"
#include "sklepik/uzycie.inl"
public plugin_init()
{
register_plugin(gNazwaPluginu, gWersjaPluginu, gAutorPluginu);

initMenu();

initDzialko();
initRakieta();

initMina();

initApteczka();

initPlaszcz();

register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0");
}
public plugin_precache()
{
precacheDzialko();

precacheRakieta();

precacheMina();

precacheApteczka();

precacheDynamit();
}
public client_authorized(id)
{
/* Dzialko */
ma_dzialko[id] = false;
dzialko_gracz[id] = false;
dzialko_vip[id] = false;

/* Rakiety */
ilosc_rakiet_sklep[id] = 0;
ma_rakiety[id] = false;

/* Miny */
ilosc_min_sklep[id] = 0;
ma_miny[id] = false;

/* Apteczki */
ilosc_apteczek_sklep[id] = 0;
ma_apteczki[id] = false;

/* Dynamit */
ilosc_dynamitow_sklep[id] = 0;
ma_dynamit[id] = false;
}
public client_disconnect(id)
{
/* Dzialko */
ma_dzialko[id] = false;
dzialko_gracz[id] = false;
dzialko_vip[id] = false;

/* Rakiety */
new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(entRakiety > 0)
{
if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entRakiety);
entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");
}
ilosc_rakiet_sklep[id] = 0;
ma_rakiety[id] = false;

/* Miny */
new entMiny = find_ent_by_class(0, "mine");
while(entMiny > 0)
{
if(entity_get_edict(entMiny, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entMiny);
entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");
}
ilosc_min_sklep[id] = 0;
ma_miny[id] = false;

/* Apteczki */
new entApteczki = find_ent_by_class(0, "medkit");
while(entApteczki > 0)
{
if(entity_get_edict(entApteczki, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entApteczki);
entApteczki = find_ent_by_class(entApteczki, "medkit");
}
ma_apteczki[id] = false;

/* Dynamit */
new entDynamit = find_ent_by_class(0, "dynamite");
while(entDynamit > 0)
{
if(entity_get_edict(entDynamit, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entDynamit);
entDynamit = find_ent_by_class(entDynamit, "dynamite");
}
ilosc_dynamitow_sklep[id] = 0;
ma_dynamit[id] = false;
}
/* Nowa Runda - Do usuwania badziewi ktore zostaly po porzedniej */
public Nowa_Runda()
{
new entMiny = find_ent_by_class(-1, "mine");
while(entMiny > 0)
{
remove_entity(entMiny);
entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");
}

remove_entity_name("sentry_base")
remove_entity_name("sentry_shot")

new ent = find_ent_by_class(-1, "dynamite");
while(ent > 0)
{
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "dynamite");
}
}



Te sma to mam taki blad co zrobic



Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

shop.sma(22) : fatal error 100: cannot read from file: "sklepik/dzialko.inl"

Compilation aborted.
1 Error.

#5 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1662
Godlike

  • Postów:2495
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 28.10.2011 15:31

przez kompilator www sie nie da... ;P
  • +
  • -
  • 0

#6 Arex

    ERROR

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:310
  • Imię:Arex
  • Lokalizacja:Bobowa
Offline

Napisano 28.10.2011 15:32

A skomplitujesz mi to ?

#7 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1662
Godlike

  • Postów:2495
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 28.10.2011 15:35

http://amxx.pl/forum...y-z-kompilacja/
  • +
  • -
  • 0

#8 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1662
Godlike

  • Postów:2495
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 28.10.2011 15:40

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych