Gdzie sie wgrywa plik np nazwa.inl??
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
[ROZWIĄZANE] Gdzie sie wgrywa inl
Temat rozp.
Arex
, 28.10.2011 15:10
7 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 28.10.2011 15:10
#2
Napisano 28.10.2011 15:21
do folderu include kompilatora
#3
Napisano 28.10.2011 15:26
C:\Program Files\AMX Mod X\files\base\scripting\inculde
#4
Napisano 28.10.2011 15:28
Jak komplituje na amxx
Te sma to mam taki blad co zrobic
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
shop.sma(22) : fatal error 100: cannot read from file: "sklepik/dzialko.inl"
Compilation aborted.
1 Error.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fakemeta_util>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <xs>
new const gNazwaPluginu[] = "Sklepik COD";
new const gWersjaPluginu[] = "0.3";
new const gAutorPluginu[] = "MisieQ";
#define ADMIN_FLAG_X (1<<23)
#define VIP_UPRAWNIENIA ADMIN_FLAG_X
native cod_set_perk_durability(id, wytrzymalosc);
native cod_get_perk_durability(id);
#include "sklepik/dzialko.inl"
#include "sklepik/rakieta.inl"
#include "sklepik/mina.inl"
#include "sklepik/apteczka.inl"
#include "sklepik/plaszcz.inl"
#include "sklepik/dynamit.inl"
#include "sklepik/menu.inl"
#include "sklepik/uzycie.inl"
public plugin_init()
{
register_plugin(gNazwaPluginu, gWersjaPluginu, gAutorPluginu);
initMenu();
initDzialko();
initRakieta();
initMina();
initApteczka();
initPlaszcz();
register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0");
}
public plugin_precache()
{
precacheDzialko();
precacheRakieta();
precacheMina();
precacheApteczka();
precacheDynamit();
}
public client_authorized(id)
{
/* Dzialko */
ma_dzialko[id] = false;
dzialko_gracz[id] = false;
dzialko_vip[id] = false;
/* Rakiety */
ilosc_rakiet_sklep[id] = 0;
ma_rakiety[id] = false;
/* Miny */
ilosc_min_sklep[id] = 0;
ma_miny[id] = false;
/* Apteczki */
ilosc_apteczek_sklep[id] = 0;
ma_apteczki[id] = false;
/* Dynamit */
ilosc_dynamitow_sklep[id] = 0;
ma_dynamit[id] = false;
}
public client_disconnect(id)
{
/* Dzialko */
ma_dzialko[id] = false;
dzialko_gracz[id] = false;
dzialko_vip[id] = false;
/* Rakiety */
new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(entRakiety > 0)
{
if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entRakiety);
entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");
}
ilosc_rakiet_sklep[id] = 0;
ma_rakiety[id] = false;
/* Miny */
new entMiny = find_ent_by_class(0, "mine");
while(entMiny > 0)
{
if(entity_get_edict(entMiny, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entMiny);
entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");
}
ilosc_min_sklep[id] = 0;
ma_miny[id] = false;
/* Apteczki */
new entApteczki = find_ent_by_class(0, "medkit");
while(entApteczki > 0)
{
if(entity_get_edict(entApteczki, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entApteczki);
entApteczki = find_ent_by_class(entApteczki, "medkit");
}
ma_apteczki[id] = false;
/* Dynamit */
new entDynamit = find_ent_by_class(0, "dynamite");
while(entDynamit > 0)
{
if(entity_get_edict(entDynamit, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entDynamit);
entDynamit = find_ent_by_class(entDynamit, "dynamite");
}
ilosc_dynamitow_sklep[id] = 0;
ma_dynamit[id] = false;
}
/* Nowa Runda - Do usuwania badziewi ktore zostaly po porzedniej */
public Nowa_Runda()
{
new entMiny = find_ent_by_class(-1, "mine");
while(entMiny > 0)
{
remove_entity(entMiny);
entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");
}
remove_entity_name("sentry_base")
remove_entity_name("sentry_shot")
new ent = find_ent_by_class(-1, "dynamite");
while(ent > 0)
{
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "dynamite");
}
}
Te sma to mam taki blad co zrobic
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
shop.sma(22) : fatal error 100: cannot read from file: "sklepik/dzialko.inl"
Compilation aborted.
1 Error.
#6
Napisano 28.10.2011 15:32
A skomplitujesz mi to ?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych