Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Problem z frakcjami

CoD Nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 xxdrago

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:124
  • GG:
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Jaworzno
Offline

Napisano 25.10.2011 15:53

Witam, mam pewien problem z kompilacja tej klasy:

Frakcje:
http://amxx.pl/topic...kcji-2-sposoby/

Error:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Snajper";
new const opis[] = "150 procent obrazen z AWP(+inteligencja), 1/2 szansy na natychmiastowe zabicie z noza(PPM)";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_AWP;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 25;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc,"Amerykanie");

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
}
public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

if(weapon == CSW_AWP)
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.5, 0.5, idinflictor, damagebits);
}

return HAM_IGNORED;
}


W czym zrobiłem błąd?
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

aaa.sma(23) : warning 217: loose indentation
aaa.sma(23) : error 088: number of arguments does not match definition
aaa.sma(25) : warning 217: loose indentation

1 Error.
Could not locate output file aaa.amxx (compile failed).

  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika

Zapraszam na dobry serwer na dobrym hostingu.


IP: 80.72.43.106:27022

http://jaworskill.tk


#2 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1227
Godlike

  • Postów:2334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 25.10.2011 15:58

Nie kompilujesz lokalnie lub nie zmieniłeś natywu cod_register_class w codmod.inc.
  • +
  • -
  • 0

#3 xxdrago

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:124
  • GG:
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Jaworzno
Offline

Napisano 25.10.2011 16:00

No nie komplikuje lokalnie to znaczy , że nie mogę komplikować przez www ?
  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika

Zapraszam na dobry serwer na dobrym hostingu.


IP: 80.72.43.106:27022

http://jaworskill.tk


#4 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1227
Godlike

  • Postów:2334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 25.10.2011 16:02

Nie, nie możesz.
http://amxx.pl/topic...ilowac-pluginy/
  • +
  • -
  • 0

#5 xxdrago

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:124
  • GG:
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Jaworzno
Offline

Napisano 25.10.2011 16:07

To dlaczego jak stworze klase w waszym generatorze to ładnie sie komplikuje ?

Dzięki i sory za pytania ucze sie pawn.

Użytkownik xxdrago edytował ten post 25.10.2011 16:08

  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika

Zapraszam na dobry serwer na dobrym hostingu.


IP: 80.72.43.106:27022

http://jaworskill.tk


#6 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1227
Godlike

  • Postów:2334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 25.10.2011 16:12

Aaa... właśnie zauważyłem, jak to jest w generatorze ;). Powiem tak - kompiluj lokalnie zgodnie z poradnikiem powyżej ALBO zamień w pluginie to:
#include <codmod>

Na:
#include <codmod_frakcje>

I kompiluj przez kompilator www.
  • +
  • -
  • 0

#7 xxdrago

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:124
  • GG:
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Jaworzno
Offline

Napisano 25.10.2011 16:50

Kurde coś nie działaczy a teraz (nic sie nie wyswietla jak wpisze /klasy) próbowałem wgrać drugi raz ale mam błędy.
Mógłbys dodać mi te frakcje?

Bi mi wyskakują takie errory:

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

QTM_CodMod.sma(605) : error 017: undefined symbol "frakcja_klas"
QTM_CodMod.sma(605) : warning 215: expression has no effect
QTM_CodMod.sma(605) : error 001: expected token: ";", but found "]"
QTM_CodMod.sma(605) : error 029: invalid expression, assumed zero
QTM_CodMod.sma(605) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.
4 Errors.

Załączone pliki


Użytkownik xxdrago edytował ten post 25.10.2011 16:45

  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika

Zapraszam na dobry serwer na dobrym hostingu.


IP: 80.72.43.106:27022

http://jaworskill.tk






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych