Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

#1
Napisano 20.10.2011 16:33
ma tylko noz
175 hp na start
jest niewidzialna [niewidzialność 2]
Chciałbym +sma jakbym kiedys cos w niej przerabial
Z góry dziękuje za zrobienie tej klasy
Diablo Mod V9 Demonic by FORMOZA *Updated 21-12-2013*
Perki by Pas (FORMOZA) cz1 %5BPaczka%5D
Perki by J River (FORMOZA) cz2 %5BPaczka%5D
=================================



=================================
#2
Napisano 20.10.2011 16:36
bo jak tak to tu masz sma
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
new const nazwa[] = "Assasin";
new const opis[] = "ma 10 skokow niewidzialny";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new skoki[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
}
public cod_class_enabled(id, klasa)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id, klasa)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 10;
return FMRES_IGNORED;
}
Użytkownik prostowryj edytował ten post 20.10.2011 16:38
#3
Napisano 20.10.2011 16:36
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
new const nazwa[] = "Assasin";
new const opis[] = "Mniej widzialna ";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 75;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id, klasa)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 2);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id, klasa)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
#4
Napisano 20.10.2011 16:41
Diablo Mod V9 Demonic by FORMOZA *Updated 21-12-2013*
Perki by Pas (FORMOZA) cz1 %5BPaczka%5D
Perki by J River (FORMOZA) cz2 %5BPaczka%5D
=================================



=================================
#5
Napisano 20.10.2011 16:46
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new Float:grawitacja_gracza[33];
new const nazwa[] = "Asasin (Premium)";
new const opis[] = "1\1 z kosy mniejsza grawitacja, mniej widoczny";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "RPK. Shark");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D))
{
client_print(id, print_chat, "[Asasin] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 1);
grawitacja_gracza[id] = get_user_gravity(id);
set_user_gravity(id, grawitacja_gracza[id]*0.5);
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
set_user_gravity(id, grawitacja_gracza[id]);
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.2, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
public ResetHUD(id)
{
if(ma_klase[id])
set_user_gravity(id, grawitacja_gracza[id]*0.5);
}
#6
Napisano 20.10.2011 16:48
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> new const nazwa[] = "Assasin"; new const opis[] = "Mniej widzialna "; new const bronie = 0; new const zdrowie = 75; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); } public cod_class_enabled(id, klasa) { entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 150.0/800.0); set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 2); ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id, klasa) { entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 800.0/800.0); set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); ma_klase[id] = false; } public ResetHUD(id) { if(ma_klase[id]) entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 150.0/800.0); } }Działa w 100% !
Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !
#7
Napisano 20.10.2011 16:54
[radim o 1 nawais za duzo

Dodaje to ale nie wychodzi [nie kompuiluje sie]
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
Użytkownik Acze edytował ten post 20.10.2011 17:00
Diablo Mod V9 Demonic by FORMOZA *Updated 21-12-2013*
Perki by Pas (FORMOZA) cz1 %5BPaczka%5D
Perki by J River (FORMOZA) cz2 %5BPaczka%5D
=================================



=================================
#8
Napisano 20.10.2011 16:58
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fun>
new const nazwa[] = "Assasin";
new const opis[] = "Mniej widzialna ";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 75;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}
public cod_class_enabled(id, klasa)
{
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 150.0/800.0);
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 2);
ma_klase[id] = true;
set_task(0.5, "abc", id);
}
public cod_class_disabled(id, klasa)
{
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 800.0/800.0);
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
public ResetHUD(id)
{
if(ma_klase[id])
{
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 150.0/800.0);
set_task(0.5, "abc", id);
}
}
public abc(id)
{
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
}
#9
Napisano 20.10.2011 17:01

Diablo Mod V9 Demonic by FORMOZA *Updated 21-12-2013*
Perki by Pas (FORMOZA) cz1 %5BPaczka%5D
Perki by J River (FORMOZA) cz2 %5BPaczka%5D
=================================



=================================
#10
Napisano 20.10.2011 17:07
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz,

Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych