proszee wazne..
public DajPrzedmiot(id, przedmiot)Proszeee o pomoc
{
UsunPrzedmiot(id);
informacje_przedmiotu_gracza[id][0] = przedmiot;
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Zdobyles %s.", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
wytrzymalosc_itemu[id] = 100;
switch(przedmiot)
{
case 1:
{
set_user_footsteps(id, 1);
}
case 2:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(3,6);
}
case 3:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(6, 11);
}
case 5:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(6, 9);
}
case 6:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(100, 150);
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, informacje_przedmiotu_gracza[id][1]);
}
case 7:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(2, 4);
}
case 8:
{
if(klasa_gracza[id] == Komandos)
DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
}
case 9:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(1, 3);
ZmienUbranie(id, 0);
give_item(id, "weapon_hegrenade");
}
case 10:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(4, 8);
give_item(id, "weapon_hegrenade");
}
case 12:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(1, 4);
}
case 13:
{
give_item(id, "weapon_awp");
}
case 15:
{
if(klasa_gracza[id] == Rambo)
DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
}
case 16:
{
set_task(5.0, "WyszkolenieSanitarne", id+ZADANIE_WYSZKOLENIE_SANITARNE);
}
case 19:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 1;
}
case 26:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(3, 6);
}
case 27:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 3;
}
case 33:
{
ilosc_min_gracza[id] = 3;
}
case 29:
{
give_item(id, "weapon_ak47");
}
case 30:
{
give_item(id, "weapon_m4a1");
}
case 31:
{
give_item(id, "weapon_ak47");
}
case 37:
{
set_user_health(id, 5);
set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 8);
}
case 39:
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
}
case 41:
{
give_item(id, "weapon_scout");
}
case 42:
{
give_item(id, "weapon_m3");
}
case 45:
{
radar[id] = true;
}
case 46:
{
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
}
case 47:
{
ilosc_apteczek_gracza[id] = 4;
}
case 48:
{
give_item(id, "weapon_mp5navy");
}
case 49:
{
give_item(id, "weapon_m4a1");
give_item(id, "weapon_awp");
}
case 50:
{
give_item(id, "weapon_ak47");
give_item(id, "weapon_awp");
}
case 51:
{
give_item(id, "weapon_usp");
}
case 52:
{
give_item(id, "weapon_p228");
}
}
}
