Dodajesz:
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
Do plugin_init wrzucasz to:
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
I na koniec sma wrzucasz to:
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_BRON)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 20.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
20.0 - dodatkowe dmg
0.0 - ile ma dodawać dmg z jeden punkt inteligencji
Tam gdzie masz CSW_BRON wpisujesz nazwę broni np. CSW_AWP <--- awp (Nazwy są w
TYM TEMACIE)Działa w 100-tu procentach
Użytkownik radim edytował ten post 16.10.2011 08:42