Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Punkty w obrażeniach

CoD Stary

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Jhorek

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:18
  • Imię:Norbert
  • Lokalizacja:Grudziądz
Offline

Napisano 15.10.2011 13:28

Witam. Chce zrobić klasę, w której: 5 inteligencji=+1 DMG. Proszę o pomoc.


if(is_user_connected(idattacker) && klasa_gracza[idattacker] == NAZWAKLASY) 
{ 
  new weapon = get_user_weapon(idattacker, _, _) 
		 
  if(weapon == CSW_SCOUT || weapon == CSW_AWP) 
  { 
  SetHamParamFloat(4, damage + float(inteligencja_gracza[idattacker])) 
  return HAM_HANDLED;
  } 

To jest że 1 ite=+1 dmg.[ma być 5int=+1DMG]
  • +
  • -
  • 0

#2 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 15.10.2011 13:56

W TakeDamage dodajesz:
if(klasa_gracza[id] == NAZWA_KLASY)
damage+=inteligencja_gracza[idattacker]/5

  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#3 Fili:P

    Koleżeński

  • Power User

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:1679
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 15.10.2011 14:19

A spróbuj tak:

if(is_user_connected(idattacker) && klasa_gracza[idattacker] == NAZWAKLASY)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker, _, _)

if(weapon == CSW_SCOUT || weapon == CSW_AWP)
{
SetHamParamFloat(4, damage + (float(inteligencja_gracza[idattacker]) / 5))
return HAM_HANDLED;
}


W tym wypadku 1 int to +0.2 dmg czyli 5 int to +1.0 dmg
  • +
  • -
  • 0

BMXers.pl - Portal o tematyce BMX


#4 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 15.10.2011 14:30

@up
:facepalm:
@topic
zrób tak jak Ci napisałem, a na 100% będzie działać
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#5 Jhorek

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:18
  • Imię:Norbert
  • Lokalizacja:Grudziądz
Offline

Napisano 15.10.2011 14:40

A w pozycji którą ja podałem, czyli wg. Fili?
Bo ja mam to osobno tak, aby tarcza swat nie wpływała na itemek.

ma być tak?:
SetHamParamFloat(4, damage + (float(inteligencja_gracza[idattacker]) / 5))
czy tak?:
SetHamParamFloat(4, damage + float(inteligencja_gracza[idattacker])) /5

Bo chodzi mi również o konkretną broń a nie wszystkie.

A w
if(klasa_gracza[id]
jest błąd:


Error: Undefined symbol "id" on line 2964

Użytkownik Jhorek edytował ten post 15.10.2011 14:37

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych