Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

współpraca pluginów


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 WHineye

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:83
  • GG:
  • Lokalizacja:w-wa
Offline

Napisano 21.01.2009 11:18

tak jak w temacie.
Czy współpraca pluginów jest możliwa?
Szczególnie chodzi mi o diablo-moda żeby cos sie działo za saprawa innego pluginu jak ktos bedzie miał konkretną klase? czy musze edytowac plik .sma dialomoda?.
  • +
  • -
  • 0

#2 Mysliwy^^

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:264
  • GG:
  • Lokalizacja:Mragowo
Offline

Napisano 21.01.2009 11:39

nie powinno nic CI sie dziac zlosliwego mozna uzywac moda i innych pluginów
  • +
  • -
  • 0

#3 WHineye

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:83
  • GG:
  • Lokalizacja:w-wa
Offline

Napisano 21.01.2009 11:51

wiec moge napisac nowy plugin a w nim ?:

public coś
{
if (player_class[id] == Ninja)
cośtam
}

i amx załapie o co mi chodzi?
będę mógł to przekompilowac i amxxpc sie nie bedzie czepiał?
  • +
  • -
  • 0

#4 Mysliwy^^

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:264
  • GG:
  • Lokalizacja:Mragowo
Offline

Napisano 21.01.2009 11:57

mysle ze nie powinno sie nic gryzc ze soba ale najlepiej niech ktorys z "gory" sie wypowie.Bynajmniej ja nie widzialem nigdy na servach z modami zeby tylko sam mod byl przyklad Andariel Mod cos tam ,tez mod z diablo i tam jest pare pluginów wrzuconych poza modem
  • +
  • -
  • 0

#5 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 21.01.2009 14:28

Zmienne uzyte w plugach nie sa widoczne na zewnacz - czyli odwolania typu (player_class[id] == Ninja) nie sa mozliwe poza plugiem diablo moda.

Ale sa mozliwe roznego rodzaju zabiegi umozliwiajace wspolprace z innymi plugami.
  • +
  • -
  • 0

#6 WHineye

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:83
  • GG:
  • Lokalizacja:w-wa
Offline

Napisano 21.01.2009 14:33

mógłyś je wymienić?
albo chociaż jakiś najprostszy? O:)

może musze w tym pluginie jeszczeraz definiować ninje? :mur:
  • +
  • -
  • 0

#7 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 21.01.2009 15:07

Mozna w entity gracza w jakiejs nie uzywanej zmiennie zapisac np. klase (0 - note... 8 - lowca, takie tam). A potem drugi plug by czytal dane entity gracza i interpretowal to jako klase.
  • +
  • -
  • 0

#8 WHineye

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:83
  • GG:
  • Lokalizacja:w-wa
Offline

Napisano 21.01.2009 15:53

zielony jestem wiec zaardzo nie rozumiem... :wstyd:

to z edycja entity dialomoda tak?

poczytam pare tutoriali i pomysle jeszcze :DD
  • +
  • -
  • 0

#9 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:1500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 23.01.2009 17:28

ojjj do pracy na entity chyba Ci brakuje trochę :P nie chcę Cię zniechęcać, ale to trudne.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych