tak jak w temacie.
Czy współpraca pluginów jest możliwa?
Szczególnie chodzi mi o diablo-moda żeby cos sie działo za saprawa innego pluginu jak ktos bedzie miał konkretną klase? czy musze edytowac plik .sma dialomoda?.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
współpraca pluginów
Temat rozp. WHineye, 21.01.2009 11:18
8 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 21.01.2009 11:18
#2
Napisano 21.01.2009 11:39
nie powinno nic CI sie dziac zlosliwego mozna uzywac moda i innych pluginów
#3
Napisano 21.01.2009 11:51
wiec moge napisac nowy plugin a w nim ?:
i amx załapie o co mi chodzi?
będę mógł to przekompilowac i amxxpc sie nie bedzie czepiał?
public coś { if (player_class[id] == Ninja) cośtam }
i amx załapie o co mi chodzi?
będę mógł to przekompilowac i amxxpc sie nie bedzie czepiał?
#4
Napisano 21.01.2009 11:57
mysle ze nie powinno sie nic gryzc ze soba ale najlepiej niech ktorys z "gory" sie wypowie.Bynajmniej ja nie widzialem nigdy na servach z modami zeby tylko sam mod byl przyklad Andariel Mod cos tam ,tez mod z diablo i tam jest pare pluginów wrzuconych poza modem
#5
Napisano 21.01.2009 14:28
Zmienne uzyte w plugach nie sa widoczne na zewnacz - czyli odwolania typu (player_class[id] == Ninja) nie sa mozliwe poza plugiem diablo moda.
Ale sa mozliwe roznego rodzaju zabiegi umozliwiajace wspolprace z innymi plugami.
Ale sa mozliwe roznego rodzaju zabiegi umozliwiajace wspolprace z innymi plugami.
#6
Napisano 21.01.2009 14:33
mógłyś je wymienić?
albo chociaż jakiś najprostszy?
może musze w tym pluginie jeszczeraz definiować ninje?
albo chociaż jakiś najprostszy?
może musze w tym pluginie jeszczeraz definiować ninje?
#7
Napisano 21.01.2009 15:07
Mozna w entity gracza w jakiejs nie uzywanej zmiennie zapisac np. klase (0 - note... 8 - lowca, takie tam). A potem drugi plug by czytal dane entity gracza i interpretowal to jako klase.
#8
Napisano 21.01.2009 15:53
zielony jestem wiec zaardzo nie rozumiem...
to z edycja entity dialomoda tak?
poczytam pare tutoriali i pomysle jeszcze :DD
to z edycja entity dialomoda tak?
poczytam pare tutoriali i pomysle jeszcze :DD
#9
Napisano 23.01.2009 17:28
ojjj do pracy na entity chyba Ci brakuje trochę nie chcę Cię zniechęcać, ale to trudne.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych