Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

1/1 kosa kilka klas

CoD Stary

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 wtf?!

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:37
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Lubomino
Offline

Napisano 10.10.2011 18:39

Cześć mam problem z kosą 1/1 jak dodac do tej linijki :

if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Snajper && random(2) == 2) || klasa_gracza[idattacker] == Komandos && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))


3 klase zeby ten miala 1/1 z kosy jak komandos. Proszę o pomoc ;)

refresh pomoze ktos?

dodajcie tak przykladowa nazwe..
  • +
  • -
  • 0

#2 Jhorek

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:18
  • Imię:Norbert
  • Lokalizacja:Grudziądz
Offline

Napisano 10.10.2011 20:48

No to tak:

szukasz:

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

tworzysz w nim:

if(weapon == CSW_KNIFE)
{
   if(klasa_gracza[idattacker] == TWOJAKLASA && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
   damage = float(health);
   
}

I tyle. W miejsce TWOJAKLASA wpisujesz swoją klasę. Jeśli masz już "if(weapon == CSW_KNIFE)" to dodajesz tam tylko:

if(klasa_gracza[idattacker] == TWOJAKLASA && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
   damage = float(health);

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych