Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Statystyka Ochrona przed magia

CoD Stary

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Clyr0?

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:73
  • GG:
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 09.10.2011 13:14

Witam mam problem gdyż wgrywam juz 10 raz (próbuje) wgrać nową statystyke
o tą : http://amxx.pl/topic...wej-statystyki/

Lecz gdy kończe nie moge nigdy jej z kompilowac

Wyskakuja mi błędy

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

QTM_CodMod.sma(190) : warning 200: symbol "redukcja_obrazen_umiejetnosci_g" is truncated to 31 characters
QTM_CodMod.sma(323) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(324) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(371) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(376) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(407) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(492) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(501) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(512) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(549) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(555) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(564) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(579) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(580) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(581) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(592) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(593) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(594) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(597) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(914) : warning 200: symbol "redukcja_obrazen_umiejetnosci_g" is truncated to 31 characters
QTM_CodMod.sma(914) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(915) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(980) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(991) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(1766) : error 036: empty statement
QTM_CodMod.sma(1839) : warning 200: symbol "redukcja_obrazen_umiejetnosci_g" is truncated to 31 characters
QTM_CodMod.sma(1878) : warning 200: symbol "redukcja_obrazen_umiejetnosci_g" is truncated to 31 characters

1 Error.
Could not locate output file QTM_CodMod.amxx (compile failed).
sma dam w next poscie bo sie nie mieści



get_user_name(id, nazwa_gracza[id], 63);

remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_REKLAME);
remove_task(id+ZADANIE_USTAW_SZYBKOSC);
remove_task(id+ZADANIE_WSKRZES);
remove_task(id+ZADANIE_WYSZKOLENIE_SANITARNE);

set_task(10.0, "PokazReklame", id+ZADANIE_POKAZ_REKLAME);
set_task(3.0, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);

//resetuje przedmioty
UsunPrzedmiot(id);
}
public client_disconnect(id)
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_REKLAME);
remove_task(id+ZADANIE_USTAW_SZYBKOSC);
remove_task(id+ZADANIE_WSKRZES);
remove_task(id+ZADANIE_WYSZKOLENIE_SANITARNE);

if(klasa_gracza[id] == Assasin){
caughtJump[id] = false
doJump[id] = false
for(new x=0;x<3;x++)
jumpVeloc[id][x] = 0.0
newButton[id] = 0
numJumps[id] = 0
}

ZapiszDane(id);
UsunPrzedmiot(id);
}
public client_PreThink(id)
{
if(is_user_alive(id) && (klasa_gracza[id] == Assasin))
{
newButton[id] = get_user_button(id)
new oldButton = get_user_oldbutton(id)
new flags = get_entity_flags(id)

//reset if we are on ground
if(caughtJump[id] && (flags & FL_ONGROUND))
{
numJumps[id] = 0
caughtJump[id] = false
}

//begin when we jump
if((newButton[id] & IN_JUMP) && (flags & FL_ONGROUND) && !caughtJump[id] && !(oldButton & IN_JUMP) && !numJumps[id])
{
caughtJump[id] = true
entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,jumpVeloc[id])
jumpVeloc[id][2] = 300.0
}
}
}
public client_PostThink(id)
{
if(is_user_alive(id))
{
//do velocity if we walljumped
if(doJump[id])
{
entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,jumpVeloc[id])

doJump[id] = false

}
}
}
public Touch_World(id, world)
{
if(is_user_alive(id))
{
//if we touch wall and have jump pressed, setup for jump
if(caughtJump[id] && (newButton[id] & IN_JUMP) && !(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND))
{

//reverse velocity
for(new x=0;x<2;x++)
jumpVeloc[id][x] *= -1.0

numJumps[id]++
doJump[id] = true
}
}
}
public RozbrajaBombe(id)
if(klasa_gracza[id])
rozbrajajacy = id;

public BombaPodlozona()
{
new Players[32], playerCount, id;
get_players(Players, playerCount, "aeh", "TERRORIST");

if(get_playersnum() > 1)
{
doswiadczenie_gracza[podkladajacy] += doswiadczenie_za_bombe;
for (new i=0; i<playerCount; i++)
{
id = Players[i];
if(!klasa_gracza[id])
continue;

if(id != podkladajacy)
{
doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenia_za_zabojstwo;
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Dostales %i doswiadczenia za podlozenie bomby przez twoj team.", doswiadczenia_za_zabojstwo);
}
else
{
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Dostales %i doswiadczenia za podlozenie bomby.", doswiadczenie_za_bombe);
}
SprawdzPoziom(id);
}
}
}
public BombaRozbrojona()
{
new Players[32], playerCount, id;
get_players(Players, playerCount, "aeh", "CT");

doswiadczenie_gracza[rozbrajajacy] += doswiadczenie_za_bombe;
for (new i=0; i<playerCount; i++)
{
id = Players[i];
if(!klasa_gracza[id])
continue;
if(id != rozbrajajacy)
{
doswiadczenie_gracza[id]+= doswiadczenia_za_zabojstwo;
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Dostales %i doswiadczenia za rozbrojenie bomby przez twoj team.", doswiadczenia_za_zabojstwo);
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Dostales %i doswiadczenia za rozbrojenie bomby.",doswiadczenie_za_bombe);
SprawdzPoziom(id);
}
}
public OpisKlasy(id)
{
new menu = menu_create("Wybierz klase:", "OpisKlasy_Handle");
for(new i=1; i<sizeof nazwy_klas; i++)
menu_additem(menu, nazwy_klas[i]);
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu);

client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
}
public OpisKlasy_Handle(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");

if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] %s: %s", nazwy_klas[item+1], opisy_klas[item+1]);
menu_display(id, menu);

return PLUGIN_CONTINUE;
}
public WybierzKlase(id)
{
new menu = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Handle");
new klasa[50];
for(new i=1; i<sizeof nazwy_klas; i++)
{
WczytajDane(id, i);
format(klasa, 49, "%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]);
menu_additem(menu, klasa);
}

WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);

menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu);

client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
#if defined BOTY
if(is_user_bot2(id))
WybierzKlase_Handle(id, menu, random(sizeof nazwy_klas-1));
#endif
}
public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");

if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

item++;

if(item == klasa_gracza[id])
return PLUGIN_CONTINUE;

if(item == Rambo && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Kup klase PREMIUM, info na forum www.cs-szambo.pl");
WybierzKlase(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(item == LekkiZolnierz && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
{
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Kup klase PREMIUM, info na forum www.cs-szambo.pl");
WybierzKlase(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(item == SpiderMan && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Kup klase PREMIUM, info na forum www.cs-szambo.pl");
WybierzKlase(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(item == Olimpijczyk && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Kup klase PREMIUM, info na forum www.cs-szambo.pl");
WybierzKlase(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(item == Nozownik && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Kup klase PREMIUM, info na forum www.cs-szambo.pl");
WybierzKlase(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(item == Ninja1 && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Kup klase PREMIUM, info na forum www.cs-szambo.pl");
WybierzKlase(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(item == TajnyAgent && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Kup klase PREMIUM, info na forum www.cs-szambo.pl");
WybierzKlase(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(item == Assasin && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
{
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Kup klase PREMIUM, info na forum www.cs-szambo.pl");
WybierzKlase(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(item == Traper && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
{
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Kup klase PREMIUM, info na forum www.cs-szambo.pl");
WybierzKlase(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(klasa_gracza[id])
{
nowa_klasa_gracza[id] = item;
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie.");
}
else
{
klasa_gracza[id] = item;
WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
Odrodzenie(id);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public PrzydzielPunkty(id)
{
new inteligencja[65];
new zdrowie[60];
new wytrzymalosc[60];
new kondycja[60];
new ochrona[65];
new tytul[25];
format(inteligencja, 64, "Inteligencja: \r%i \y(Zwieksza obrazenia zadawane przedmiotami)", inteligencja_gracza[id]);
format(zdrowie, 59, "Zycie: \r%i \y(Zwieksza zycie)", zdrowie_gracza[id]);
format(wytrzymalosc, 59, "Wytrzymalosc: \r%i \y(Zmniejsza obrazenia)", wytrzymalosc_gracza[id]);
format(kondycja, 59, "Kondycja: \r%i \y(Zwieksza tempo chodu)", kondycja_gracza[id]);
format(ochrona, 54, "Ochrona: \r%i \y(Zmniejsza otrzymywane obrazenia z umiejetnosci)", ochrona_gracza[id]);
format(tytul, 24, "Przydziel Punkty(%i):", punkty_gracza[id]);
new menu = menu_create(tytul, "PrzydzielPunkty_Handler");
menu_additem(menu, inteligencja);
menu_additem(menu, zdrowie);
menu_additem(menu, wytrzymalosc);
menu_additem(menu, kondycja);
menu_additem(menu, ochrona);
menu_display(id, menu);
#if defined BOTY
if(is_user_bot2(id))
PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, random(5));
#endif
}
public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");

if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

switch(item)
{
case 0:
{
if(inteligencja_gracza[id]<200)
inteligencja_gracza[id]++;
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");

}
case 1:
{
if(zdrowie_gracza[id]<200)
zdrowie_gracza[id]++;
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom sily osiagniety");
}
case 2:
{
if(wytrzymalosc_gracza[id]<200)
wytrzymalosc_gracza[id]++;
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety");

}
case 3:
{
if(kondycja_gracza[id]<200)
kondycja_gracza[id]++;
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety");
}
case 4:
{
if(ochrona_gracza[id]<80)
ochrona_gracza[id]++;
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety");
}
}

punkty_gracza[id]--;

if(punkty_gracza[id]>0)
PrzydzielPunkty(id);

return PLUGIN_CONTINUE;
}
public ResetujPunkty(id)
{
punkty_gracza[id] = poziom_gracza[id]*2-2;
inteligencja_gracza[id] = 0;
zdrowie_gracza[id] = 0;
kondycja_gracza[id] = 0;
wytrzymalosc_gracza[id] = 0;
ochrona_gracza[id] = 0;
}
public KomendaResetujPunkty(id)
{
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Umiejetnosci zostana zresetowane w nastepnej rundzie.");
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
gracz_resetuje[id] = true;
}
public WyszkolenieSanitarne(id)
{
id -= ZADANIE_WYSZKOLENIE_SANITARNE;
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] != 16)
return PLUGIN_CONTINUE;
set_task(5.0, "WyszkolenieSanitarne", id+ZADANIE_WYSZKOLENIE_SANITARNE);
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
new health = get_user_health(id);
new new_health = (health+10<maksymalne_zdrowie_gracza[id])?health+10:maksymalne_zdrowie_gracza[id];
set_user_health(id, new_health);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public StworzApteczke(id)
{
if (!ilosc_apteczek_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Masz tylko 2 apteczki na runde!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(inteligencja_gracza[id] < 1)
client_print(id, print_center, "Aby wzmocnic apteczke, zwieksz inteligencje!");

ilosc_apteczek_gracza[id]--;

new Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);

new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "Apteczka");
entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_NOT);
entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, origin);
entity_set_float(ent, EV_FL_ltime, halflife_time() + 7 + 0.1);


entity_set_model(ent, "models/w_medkit.mdl");
set_rendering ( ent, kRenderFxGlowShell, 255,0,0, kRenderFxNone, 255 ) ;
drop_to_floor(ent);

entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.1);

return PLUGIN_CONTINUE;
}
public ApteczkaThink(ent)
{
new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
new totem_dist = 300;
new totem_heal = 5+floatround(inteligencja_gracza[id]*0.5);
if (entity_get_edict(ent, EV_ENT_euser2) == 1)
{
new Float:forigin[3], origin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);
FVecIVec(forigin,origin);

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(0,"player",totem_dist+0.0,entlist, 32,forigin);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (get_user_team(pid) != get_user_team(id))
continue;

new zdrowie = get_user_health(pid);
new nowe_zdrowie = (zdrowie+totem_heal<maksymalne_zdrowie_gracza[pid])?zdrowie+totem_heal:maksymalne_zdrowie_gracza[pid];
if (is_user_alive(pid)) set_user_health(pid, nowe_zdrowie);
}

entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2, 0);
entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 1.5);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime) < halflife_time() || !is_user_alive(id))
{
remove_entity(ent);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime)-2.0 < halflife_time())
set_rendering ( ent, kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderTransAlpha, 100 ) ;

new Float:forigin[3], origin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);
FVecIVec(forigin,origin);

//Find people near and give them health
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, origin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( origin[0] );
write_coord( origin[1] );
write_coord( origin[2] );
write_coord( origin[0] );
write_coord( origin[1] + totem_dist );
write_coord( origin[2] + totem_dist );
write_short( sprite_white );
write_byte( 0 ); // startframe
write_byte( 0 ); // framerate
write_byte( 10 ); // life
write_byte( 10 ); // width
write_byte( 255 ); // noise
write_byte( 255 ); // r, g, b
write_byte( 100 );// r, g, b
write_byte( 100 ); // r, g, b
write_byte( 128 ); // brightness
write_byte( 5 ); // speed
message_end();

entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2 ,1);
entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.5);


return PLUGIN_CONTINUE;
}
public StworzRakiete(id)
{
if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykrzystales juz wszystkie rakiety!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if (is_user_alive(id))
{
if(inteligencja_gracza[id] < 1)
client_print(id, print_center, "Aby wzmocnic rakiete, zwieksz inteligencje!");

poprzednia_rakieta_gracza[id] = get_gametime();
ilosc_rakiet_gracza[id]--;
new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];

entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);

new Ent = create_entity("info_target");

entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "Rocket");
entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");

vAngle[0] *= -1.0;

entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);

entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);

VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public PolozDynamit(id)
{
if(!ilosc_dynamitow_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz caly dynamit!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(inteligencja_gracza[id] < 1)
client_print(id, print_center, "Aby wzmocnic dynamit, zwieksz inteligencje!");

ilosc_dynamitow_gracza[id]--;
new Float:fOrigin[3], iOrigin[3];
entity_get_vector( id, EV_VEC_origin, fOrigin);
iOrigin[0] = floatround(fOrigin[0]);
iOrigin[1] = floatround(fOrigin[1]);
iOrigin[2] = floatround(fOrigin[2]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();

message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] );
write_coord( iOrigin[2] );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] + 300 );
write_coord( iOrigin[2] + 300 );
write_short( sprite_white );
write_byte( 0 ); // startframe
write_byte( 0 ); // framerate
write_byte( 10 ); // life
write_byte( 10 ); // width
write_byte( 255 ); // noise
write_byte( 255 ); // r, g, b
write_byte( 100 );// r, g, b
write_byte( 100 ); // r, g, b
write_byte( 128 ); // brightness
write_byte( 8 ); // speed
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(id, "player", 300.0 , entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(id) == get_user_team(pid) || informacje_przedmiotu_gracza[pid][0] == 24)
continue;
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, 0, id, 90.0+float(inteligencja_gracza[id]) , 1);;
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public PostawMine(id)
{
if (!ilosc_min_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie miny!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(inteligencja_gracza[id] < 1)
client_print(id, print_center, "Aby wzmocnic miny, zwieksz inteligencje!");

ilosc_min_gracza[id]--;

new Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);

new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "Mine");
entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
entity_set_origin(ent, origin);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);

entity_set_model(ent, "models/mine.mdl");
entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0});

drop_to_floor(ent);
entity_set_float(ent,EV_FL_nextthink,halflife_time() + 0.01) ;

set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50) ;


return PLUGIN_CONTINUE;
}
public DotykMiny(ent, id)
{
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id))
{
new Float:fOrigin[3], iOrigin[3];
entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
iOrigin[0] = floatround(fOrigin[0]);
iOrigin[1] = floatround(fOrigin[1]);
iOrigin[2] = floatround(fOrigin[2]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32); // scale
write_byte(20); // framerate
write_byte(0);// flags
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid) || informacje_przedmiotu_gracza[pid][0] == 24 || klasa_gracza[id] == Obronca || klasa_gracza[id] == Odporny)
continue;

ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, ent, attacker, 90.0+float(inteligencja_gracza[attacker]) -redukcja_obrazen_umiejetnosci_gracza[pid], 1);
}
remove_entity(ent);
}
}
public DotykRakiety(ent)
{
if ( !is_valid_ent(ent))
return;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
new Float:fOrigin[3], iOrigin[3];
entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
iOrigin[0] = floatround(fOrigin[0]);
iOrigin[1] = floatround(fOrigin[1]);
iOrigin[2] = floatround(fOrigin[2]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32); // scale
write_byte(20); // framerate
write_byte(0);// flags
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 230.0, entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid) || informacje_przedmiotu_gracza[pid][0] == 24)
continue;
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, ent, attacker, 55.0+float(inteligencja_gracza[attacker])-redukcja_obrazen_umiejetnosci_gracza[pid] , 1);
}
remove_entity(ent);
}
public CurWeapon(id)
{
if(freezetime || !klasa_gracza[id])
return PLUGIN_CONTINUE;

new weapon = read_data(2);
UstawSzybkosc(id);

new on_knife[33]
new clip,ammo
new player_weapon=get_user_weapon(id,clip,ammo)

if(weapon == CSW_KNIFE) on_knife[id]=1
else on_knife[id]=0


if ((player_weapon != CSW_C4 ) && !on_knife[id] && (player_weapon != CSW_HEGRENADE) && (player_weapon != CSW_AWP) && (klasa_gracza[id] == Ninja1) || (klasa_gracza[id] == Assasin))
{
client_cmd(id,"weapon_knife")
engclient_cmd(id,"weapon_knife")
on_knife[id]=1
}

if(klasa_gracza[id] == Assasin)
{
if(weapon == CSW_KNIFE){

set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_mieczassasina.mdl")
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/p_mieczassasina.mdl")
}
}

if(weapon == CSW_C4)
podkladajacy = id;
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public EmitSound(id, iChannel, szSound[], Float:fVol, Float:fAttn, iFlags, iPitch )
{
if(equal(szSound, "common/wpn_denyselect.wav"))
{
UzyjPrzedmiotu(id);
return FMRES_SUPERCEDE;
}

return FMRES_IGNORED;
}
public UzyjPrzedmiotu(id)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 19 && informacje_przedmiotu_gracza[id][1]>0)
{
set_user_health(id, maksymalne_zdrowie_gracza[id]);
informacje_przedmiotu_gracza[id][1]--;
}

if(ilosc_apteczek_gracza[id]>0)
StworzApteczke(id);
if(ilosc_rakiet_gracza[id]>0)
StworzRakiete(id);
if(ilosc_min_gracza[id]>0)
PostawMine(id);
if(ilosc_dynamitow_gracza[id]>0)
PolozDynamit(id);

return PLUGIN_HANDLED;
}
public ZapiszDane(id)
{
new vaultkey[64],vaultdata[256];
format(vaultkey,63,"%s-%i-cod", nazwa_gracza[id], klasa_gracza[id]);
format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id]);
nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata);
}
public WczytajDane(id, klasa)
{
new vaultkey[64],vaultdata[256];
format(vaultkey,63,"%s-%i-cod", nazwa_gracza[id], klasa);
format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id], ochrona_gracza[id]);
nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255);
replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");
new doswiadczeniegracza[32], poziomgracza[32], inteligencjagracza[32], silagracza[32], zrecznoscgracza[32], zwinnoscgracza[32], ochronagracza[32];
parse(vaultdata, doswiadczeniegracza, 31, poziomgracza, 31, inteligencjagracza, 31, silagracza, 31, zrecznoscgracza, 31, zwinnoscgracza, 31, ochronagracza, 31);
doswiadczenie_gracza[id] = str_to_num(doswiadczeniegracza);
poziom_gracza[id] = str_to_num(poziomgracza)>0?str_to_num(poziomgracza):1;
inteligencja_gracza[id] = str_to_num(inteligencjagracza);
zdrowie_gracza[id] = str_to_num(silagracza);
wytrzymalosc_gracza[id] = str_to_num(zrecznoscgracza);
kondycja_gracza[id] = str_to_num(zwinnoscgracza);
ochrona_gracza[id] = str_to_num(ochronagracza);
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]-ochrona_gracza[id];
}
public WyrzucPrzedmiot(id)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0])
{
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wyrzuciles %s.", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
UsunPrzedmiot(id);
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Nie masz zadnego przedmiotu.", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
}
public UsunPrzedmiot(id)
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][0] = 0;
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 0;
if(is_user_alive(id))
set_user_footsteps(id, 0);
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
ZmienUbranie(id, 1);
}
public DajPrzedmiot(id, przedmiot)
{
UsunPrzedmiot(id);
informacje_przedmiotu_gracza[id][0] = przedmiot;
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Zdobyles %s.", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);

switch(przedmiot)
{
case 1:
{
set_user_footsteps(id, 1);
}
case 2:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(3,6);
}
case 3:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(6, 11);
}
case 5:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(6, 9);
}
case 6:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(100, 150);
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, informacje_przedmiotu_gracza[id][1]);
}
case 7:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(2, 4);
}
case 8:
{
if(klasa_gracza[id] == Komandos)
DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
}
case 9:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(1, 3);
ZmienUbranie(id, 0);
give_item(id, "weapon_hegrenade");
}
case 10:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(4, 8);
give_item(id, "weapon_hegrenade");
}
case 12:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(1, 4);
}
case 13:
{
give_item(id, "weapon_awp");
}
case 15:
{
if(klasa_gracza[id] == Rambo)
DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
}
case 16:
{
set_task(5.0, "WyszkolenieSanitarne", id+ZADANIE_WYSZKOLENIE_SANITARNE);
}
case 19:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 1;
}
case 26:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(3, 6);
}
case 27:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 3;
}
}
}

public OpisPrzedmiotu(id)
{
new opis_przedmiotu[128];
new losowa_wartosc[3];
num_to_str(informacje_przedmiotu_gracza[id][1], losowa_wartosc, 2);
format(opis_przedmiotu, 127, opisy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
replace_all(opis_przedmiotu, 127, "LW", losowa_wartosc);

client_print(id, print_chat, "Przedmiot: %s.", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
client_print(id, print_chat, "Opis: %s.", opis_przedmiotu);
}
public Wskrzes(id)
{
id-=ZADANIE_WSKRZES;
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id);
}
public SprawdzPoziom(id)
{
if(poziom_gracza[id] < 401)
{
while(doswiadczenie_gracza[id] >= doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]])
{
poziom_gracza[id]++;
set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj3, "Awansowales do nastepnego poziomu!");
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/levelup");
}

punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
}
ZapiszDane(id);
}
public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);

if(!is_user_alive(id))
{
new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);

if(target == 0)
return PLUGIN_CONTINUE;

set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]]);

return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public PokazReklame(id)
{
id-=ZADANIE_POKAZ_REKLAME;
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Witaj w Modyfikacji Call of Duty stworzonej przez QTM_Peyote.");
}
public UstawSzybkosc(id)
{
id -= id>32? ZADANIE_USTAW_SZYBKOSC: 0;

if(klasa_gracza[id])
set_user_maxspeed(id, szybkosc_gracza[id]);
}

public ZmienUbranie(id,reset)
{
if (id<1 || id>32 || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

if (reset)
cs_reset_user_model(id);
else
{
new num = random_num(0,3);
switch(get_user_team(id))
{
case 1: cs_set_user_model(id, Ubrania_CT[num]);
case 2:cs_set_user_model(id, Ubrania_Terro[num]);
}
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}
public Pomoc()
{
switch(random(6))
{
case 0: client_print(0, print_chat, "[COD:MW] Aby zresetowac umiejetnosci napisz /reset.");
case 1: client_print(0, print_chat, "[COD:MW] Aby zmienic klase napisz /klasa.");
case 2: client_print(0, print_chat, "[COD:MW] Aby uzyc przedmiotu nacisnij E.");
case 3: client_print(0, print_chat, "[COD:MW] Aby wyrzucic przedmiot napisz /wyrzuc.");
case 4: client_print(0, print_chat, "[COD:MW] Aby zobaczyc opis przedmiotu napisz /przedmiot.");
case 5: client_print(0, print_chat, "[COD:MW] Aby zobaczyc opis klas napisz /klasy.");
}
set_task(36.0, "Pomoc");
}
public cmd_setlvl(id, level, cid)
{
if(!cmd_access(id,level,cid,3))
return PLUGIN_HANDLED;
new arg1[33];
new arg2[6];
read_argv(1, arg1, 32);
read_argv(2, arg2, 5);
new player = cmd_target(id, arg1);
new value = str_to_num(arg2)-1;

doswiadczenie_gracza[player] = doswiadczenie_poziomu[value];
poziom_gracza[player] = 0;
SprawdzPoziom(player);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public DotykBroni(weapon,id)
{
new model[23];
entity_get_string(weapon, EV_SZ_model, model, 22);
if (!is_user_connected(id) || entity_get_edict(weapon, EV_ENT_owner) == id || equal(model, "models/w_backpack.mdl"))
return HAM_IGNORED;
return HAM_SUPERCEDE;
}
public BlokujKomende()
return PLUGIN_HANDLED;

stock bool:UTIL_In_FOV(id,target)
{
if (Find_Angle(id,target,9999.9) > 0.0)
return true;

return false;
}
#if defined BOTY
public is_user_bot2(id)
{
new ping, loss
get_user_ping(id, ping, loss)
if(ping > 0 && loss > 0)
return false
return true
}
#endif
stock Float:Find_Angle(Core,Target,Float:dist)
{
new Float:vec2LOS[2];
new Float:flDot;
new Float:CoreOrigin[3];
new Float:TargetOrigin[3];
new Float:CoreAngles[3];

pev(Core,pev_origin,CoreOrigin);
pev(Target,pev_origin,TargetOrigin);

if (get_distance_f(CoreOrigin,TargetOrigin) > dist)
return 0.0;

pev(Core,pev_angles, CoreAngles);

for ( new i = 0; i < 2; i++ )
vec2LOS[i] = TargetOrigin[i] - CoreOrigin[i];

new Float:veclength = Vec2DLength(vec2LOS);

//Normalize V2LOS
if (veclength <= 0.0)
{
vec2LOS[0] = 0.0;
vec2LOS[1] = 0.0;
}
else
{
new Float:flLen = 1.0 / veclength;
vec2LOS[0] = vec2LOS[0]*flLen;
vec2LOS[1] = vec2LOS[1]*flLen;
}

//Do a makevector to make v_forward right
engfunc(EngFunc_MakeVectors,CoreAngles);

new Float:v_forward[3];
new Float:v_forward2D[2];
get_global_vector(GL_v_forward, v_forward);

v_forward2D[0] = v_forward[0];
v_forward2D[1] = v_forward[1];

flDot = vec2LOS[0]*v_forward2D[0]+vec2LOS[1]*v_forward2D[1];

if ( flDot > 0.5 )
{
return flDot;
}

return 0.0;
}
stock Float:Vec2DLength( Float:Vec[2] )
{
return floatsqroot(Vec[0]*Vec[0] + Vec[1]*Vec[1] );
}
stock Display_Fade(id,duration,holdtime,fadetype,red,green,blue,alpha)
{
message_begin( MSG_ONE, g_msg_screenfade,{0,0,0},id );
write_short( duration ); // Duration of fadeout
write_short( holdtime ); // Hold time of color
write_short( fadetype ); // Fade type
write_byte ( red ); // Red
write_byte ( green ); // Green
write_byte ( blue ); // Blue
write_byte ( alpha ); // Alpha
message_end();
}
stock set_user_clip(id, ammo)
{
new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);
get_weaponname(weapon, weaponname, 31);
while ((weaponid = find_ent_by_class(weaponid, weaponname)) != 0)
if(entity_get_edict(weaponid, EV_ENT_owner) == id)
{
set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);
return weaponid;
}
return 0;
}
new oddaj_id[33];
new bool:dostal_przedmiot[33];
public OddajPrzedmiot(id)
{
new menu = menu_create("Oddaj przedmiot", "OddajPrzedmiot_Handle");
new cb = menu_makecallback("OddajPrzedmiot_Callback");
new numer_przedmiotu;
for(new i=0; i<=32; i++)
{
if(!is_user_connected(i))
continue;
oddaj_id[numer_przedmiotu++] = i;
menu_additem(menu, nazwa_gracza[i], "0", 0, cb);
}
menu_display(id, menu);
}
public OddajPrzedmiot_Handle(id, menu, item)
{
if(!is_user_connected(oddaj_id[item]))
{
client_print(id, print_chat, "Nie odnaleziono zadanego gracza.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(!informacje_przedmiotu_gracza[id][0])
{
client_print(id, print_chat, "Nie masz zadnego przedmiotu.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(informacje_przedmiotu_gracza[oddaj_id[item]][0])
{
client_print(id, print_chat, "Ten gracz ma juz przedmiot.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
dostal_przedmiot[oddaj_id[item]] = true;
DajPrzedmiot(oddaj_id[item], informacje_przedmiotu_gracza[id][0]);
informacje_przedmiotu_gracza[oddaj_id[item]][1] = informacje_przedmiotu_gracza[id][1];
client_print(id, print_chat, "Przekazales %s graczowi %s.",nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]] , nazwa_gracza[oddaj_id[item]]);
client_print(oddaj_id[item], print_chat, "Dostales %s od gracza %s.",nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]] , nazwa_gracza[id]);
UsunPrzedmiot(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public OddajPrzedmiot_Callback(id, menu, item)
{
if(oddaj_id[item] == id)
return ITEM_DISABLED;
return ITEM_ENABLED;
}
public radar_scan()
{
new PlayerCoords[3];
new id;
new Players[32];
new i;
new playerCount = 0;
for (id=1; id<=g_maxplayers; id++)
{
if((!is_user_alive(id))||(!radar[id])) continue;

if(get_players(Players, playerCount, "a") &&is_user_alive(id))
{
playerCount++;
}

for (i=1;i<=playerCount;i++)
{
get_user_origin(i, PlayerCoords)

message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageAdd, {0,0,0}, id)
write_byte(id)
write_byte(i)
write_coord(PlayerCoords[0])
write_coord(PlayerCoords[1])
write_coord(PlayerCoords[2])
message_end()

message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageDel, {0,0,0}, id)
write_byte(i)
message_end()
}
emit_sound(id, CHAN_ITEM, sound_radar, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang11274\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


macie częsc sma
  • +
  • -
  • 0
Zajmuje się grafiką komputerową wykonuje zlecenia oczywiście odpłatnie.

Dołączona grafika

Zapraszam do mojej sieci Cs-Mentos.pl | Skill | Klimat | Zabawa | :]

#2 Ciuchcia:D

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:187
  • Imię:Ciuchcia
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 09.10.2011 13:54

Daj sma to ci zrobie
  • +
  • -
  • 0

#3 Clyr0?

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:73
  • GG:
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 09.10.2011 14:48

proszę tutaj sma http://sendfile.pl/1...iedzialasma.rar
jeżeli zrobisz będe ci bardzo wdzięczny.
  • +
  • -
  • 0
Zajmuje się grafiką komputerową wykonuje zlecenia oczywiście odpłatnie.

Dołączona grafika

Zapraszam do mojej sieci Cs-Mentos.pl | Skill | Klimat | Zabawa | :]

#4 Ciuchcia:D

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:187
  • Imię:Ciuchcia
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 09.10.2011 15:30

proszę

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#5 Clyr0?

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:73
  • GG:
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 09.10.2011 16:04

Dziękuje serdecznie. wszystko działa
Mógł byś mi powiedzieć co poprawiłeś ?
Gdyż też tak mam jak np chce zrobić swoją klasę (taka najprościejszą)

/// masz +
  • +
  • -
  • 0
Zajmuje się grafiką komputerową wykonuje zlecenia oczywiście odpłatnie.

Dołączona grafika

Zapraszam do mojej sieci Cs-Mentos.pl | Skill | Klimat | Zabawa | :]





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych