Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Klasa z perkiem

CoD Nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
17 odpowiedzi w tym temacie

#1 Elder98

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:82
  • Imię:daniel
  • Lokalizacja:siemce
Offline

Napisano 08.10.2011 10:48

Witam.

Mam malą proźbę czy moze mi ktos powiedziec jak sie robi klase z perkiem..?
  • +
  • -
  • 0

#2 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1227
Godlike

  • Postów:2334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 08.10.2011 10:53

Nie ma czegoś takiego jak klasa z perkiem. Zapewne chodzi o wbudowanie mocy perku klasie. Skopiuj kod z perku do pluginu z klasą, zmień parę warunków i tyle.

@Down: A bardziej dokładnie się nie da napisać.

Użytkownik Goliath edytował ten post 08.10.2011 11:03

  • +
  • -
  • 0

#3 Elder98

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:82
  • Imię:daniel
  • Lokalizacja:siemce
Offline

Napisano 08.10.2011 10:59

A bardziej dokladnie?
  • +
  • -
  • 0

#4 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 08.10.2011 11:03

Skopiuj kod z perku do pluginu z klasą, zmień parę warunków i tyle.


Ja to zawsze robiłem tak. Przede wszystkim rzeba zamieńic te linijki :
new const perk_name[] = "nazwa perku";
new const perk_desc[] = "opis perku";

na
new const nazwa[] = "Nazwa klasy";
new const opis[] = "opis.";
new const bronie = Bronie;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

następnie zamieniamy :
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);

na
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);



Potem zamieniamy:
public cod_perk_enabled(id)

na
public cod_class_enabled(id)


trzeba zmienic jeszcze:
public cod_perk_disabled(id)

na
public cod_class_disabled(id)



Potem jak znajdziesz jakieś
ma_perk

zamień na :
ma_klase



I to chyba wszystko, lecz przyda ci się ten poradnik :
http://amxx.pl/topic...c-prosta-klase/
@edit
A i skopiuj jeszcze wszystkie moduły i tym podobne

Użytkownik nex_ edytował ten post 08.10.2011 11:05

  • +
  • -
  • 0

#5 Elder98

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:82
  • Imię:daniel
  • Lokalizacja:siemce
Offline

Napisano 08.10.2011 11:27

Zrobilem wszystko z twoim postem i mi wyskakuje :

Nie udało się skompilować twojego pluginu!
Przeczytaj poniższe błędy:
  • +
  • -
  • 0

#6 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 08.10.2011 11:31

Daj sma klasy i sma perk'a to Ci zrobię..
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#7 Elder98

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:82
  • Imię:daniel
  • Lokalizacja:siemce
Offline

Napisano 08.10.2011 11:36

Ja bym wolal zeby mi ktos to wytlumaczyl..
  • +
  • -
  • 0

#8 Niby co ? :P

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:107
  • Lokalizacja:Warsaw
Offline

Napisano 08.10.2011 11:41

To ci wytłumaczyli wyżej zle cos robisz poprostu
Amxx-studio pobierz a nie notatnik

#9 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 08.10.2011 11:44

Wytłumaczone zostało w 3-cim poście, nie nasza wina że nie ogarniasz. Chcesz mieć zrobione, daj sma.
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#10 Elder98

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:82
  • Imię:daniel
  • Lokalizacja:siemce
Offline

Napisano 08.10.2011 11:57

proszę

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#11 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1227
Godlike

  • Postów:2334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 08.10.2011 12:03

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <xs>
#include <codmod>

new const nazwa[] = "Teleport";
new const opis[] = "Uzyj, aby przeniesc sie w miejsce wskazane celownikiem";

new bool:uzyl[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, 0, 0, 0, 0, 0);

register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}

public cod_class_enabled(id)
uzyl[id] = false;

public cod_class_skill_used(id)
{
if(!is_user_alive(id) || uzyl[id])
return PLUGIN_CONTINUE;

new Float:start[3], Float:view_ofs[3];
pev(id, pev_origin, start);
pev(id, pev_view_ofs, view_ofs);
xs_vec_add(start, view_ofs, start);

new Float:dest[3];
pev(id, pev_v_angle, dest);
engfunc(EngFunc_MakeVectors, dest);
global_get(glb_v_forward, dest);
xs_vec_mul_scalar(dest, 9999.0, dest);
xs_vec_add(start, dest, dest);

engfunc(EngFunc_TraceLine, start, dest, 0, id, 0);

new Float:fDstOrigin[3];
get_tr2(0, TR_vecEndPos, fDstOrigin);

if(engfunc(EngFunc_PointContents, fDstOrigin) == CONTENTS_SKY)
return PLUGIN_CONTINUE;

new Float:fNormal[3];
get_tr2(0, TR_vecPlaneNormal, fNormal);

xs_vec_mul_scalar(fNormal, 50.0, fNormal);
xs_vec_add(fDstOrigin, fNormal, fDstOrigin);
set_pev(id, pev_origin, fDstOrigin);
uzyl[id] = true;


return PLUGIN_CONTINUE;
}

public ResetHUD(id)
uzyl[id] = false;

  • +
  • -
  • 1

#12 Niby co ? :P

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:107
  • Lokalizacja:Warsaw
Offline

Napisano 08.10.2011 12:03

No nie goliath kopne cie zaraz w dupe ;P
Ciagle o kilka sekund szybciej nie ma tak!






/* Plugin generated by AMXX-Studio */


#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <xs>
#include <codmod>

new const nazwa[] = "Nazwa klasy";
new const opis[] = "opis.";
new const bronie = CSW_M4A1;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new bool:uzyl[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}

public cod_class_enabled(id)
uzyl[id] = false;

public cod_class_disabled(id)
{
if(uzyl[id] || !is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

new Float:start[3], Float:view_ofs[3];
pev(id, pev_origin, start);
pev(id, pev_view_ofs, view_ofs);
xs_vec_add(start, view_ofs, start);

new Float:dest[3];
pev(id, pev_v_angle, dest);
engfunc(EngFunc_MakeVectors, dest);
global_get(glb_v_forward, dest);
xs_vec_mul_scalar(dest, 9999.0, dest);
xs_vec_add(start, dest, dest);

engfunc(EngFunc_TraceLine, start, dest, 0, id, 0);

new Float:fDstOrigin[3];
get_tr2(0, TR_vecEndPos, fDstOrigin);

if(engfunc(EngFunc_PointContents, fDstOrigin) == CONTENTS_SKY)
return PLUGIN_CONTINUE;

new Float:fNormal[3];
get_tr2(0, TR_vecPlaneNormal, fNormal);

xs_vec_mul_scalar(fNormal, 50.0, fNormal);
xs_vec_add(fDstOrigin, fNormal, fDstOrigin);
set_pev(id, pev_origin, fDstOrigin);
uzyl[id] = true;


return PLUGIN_CONTINUE;
}

public ResetHUD(id)
uzyl[id] = false;


Użytkownik Niby Co? edytował ten post 08.10.2011 12:04


#13 Elder98

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:82
  • Imię:daniel
  • Lokalizacja:siemce
Offline

Napisano 08.10.2011 12:36

A mam pytanie umicie jeszcze zrobic zeby mogl sie teleportowac np 3 razy?
  • +
  • -
  • 0

#14 Niby co ? :P

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:107
  • Lokalizacja:Warsaw
Offline

Napisano 08.10.2011 12:43

umiemy

#15 Elder98

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:82
  • Imię:daniel
  • Lokalizacja:siemce
Offline

Napisano 08.10.2011 12:44

a ZROBISZ by mozna bylo sie 2 razy teleportowac
  • +
  • -
  • 0

#16 sekio

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:270
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:lodz
Offline

Napisano 08.10.2011 14:38

fajnie by było jak by każdy teleport miał mały odstęp czasowy :P
http://www.youtube.com/watch?v=T0qmmWiGAho
http://elite-skill.eu/

#17 Elder98

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:82
  • Imię:daniel
  • Lokalizacja:siemce
Offline

Napisano 09.10.2011 11:27

Powie mi ktos jak zmienic zeby mozna bylo sie 2 razy teleportowac pojda ++
  • +
  • -
  • 0

#18 sekio

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:270
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:lodz
Offline

Napisano 10.10.2011 22:21

dobra temat do zamknięcia najwidoczniej nikt nie potrafi tego wykonać
http://www.youtube.com/watch?v=T0qmmWiGAho
http://elite-skill.eu/





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych