Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#1
Napisano 08.10.2011 10:48
Mam malą proźbę czy moze mi ktos powiedziec jak sie robi klase z perkiem..?
#2
Napisano 08.10.2011 10:53
@Down: A bardziej dokładnie się nie da napisać.
Użytkownik Goliath edytował ten post 08.10.2011 11:03
#3
Napisano 08.10.2011 10:59
#4
Napisano 08.10.2011 11:03
Skopiuj kod z perku do pluginu z klasą, zmień parę warunków i tyle.
Ja to zawsze robiłem tak. Przede wszystkim rzeba zamieńic te linijki :
new const perk_name[] = "nazwa perku";
new const perk_desc[] = "opis perku";
na
new const nazwa[] = "Nazwa klasy";
new const opis[] = "opis.";
new const bronie = Bronie;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
następnie zamieniamy :
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
na
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
Potem zamieniamy:
public cod_perk_enabled(id)
na
public cod_class_enabled(id)
trzeba zmienic jeszcze:
public cod_perk_disabled(id)
na
public cod_class_disabled(id)
Potem jak znajdziesz jakieś
ma_perk
zamień na :
ma_klase
I to chyba wszystko, lecz przyda ci się ten poradnik :
http://amxx.pl/topic...c-prosta-klase/
@edit
A i skopiuj jeszcze wszystkie moduły i tym podobne
Użytkownik nex_ edytował ten post 08.10.2011 11:05
#5
Napisano 08.10.2011 11:27
Nie udało się skompilować twojego pluginu!
Przeczytaj poniższe błędy:
#7
Napisano 08.10.2011 11:36
#8
Napisano 08.10.2011 11:41
Amxx-studio pobierz a nie notatnik
#10
Napisano 08.10.2011 11:57
Załączone pliki
#11
Napisano 08.10.2011 12:03
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <xs>
#include <codmod>
new const nazwa[] = "Teleport";
new const opis[] = "Uzyj, aby przeniesc sie w miejsce wskazane celownikiem";
new bool:uzyl[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, 0, 0, 0, 0, 0);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}
public cod_class_enabled(id)
uzyl[id] = false;
public cod_class_skill_used(id)
{
if(!is_user_alive(id) || uzyl[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
new Float:start[3], Float:view_ofs[3];
pev(id, pev_origin, start);
pev(id, pev_view_ofs, view_ofs);
xs_vec_add(start, view_ofs, start);
new Float:dest[3];
pev(id, pev_v_angle, dest);
engfunc(EngFunc_MakeVectors, dest);
global_get(glb_v_forward, dest);
xs_vec_mul_scalar(dest, 9999.0, dest);
xs_vec_add(start, dest, dest);
engfunc(EngFunc_TraceLine, start, dest, 0, id, 0);
new Float:fDstOrigin[3];
get_tr2(0, TR_vecEndPos, fDstOrigin);
if(engfunc(EngFunc_PointContents, fDstOrigin) == CONTENTS_SKY)
return PLUGIN_CONTINUE;
new Float:fNormal[3];
get_tr2(0, TR_vecPlaneNormal, fNormal);
xs_vec_mul_scalar(fNormal, 50.0, fNormal);
xs_vec_add(fDstOrigin, fNormal, fDstOrigin);
set_pev(id, pev_origin, fDstOrigin);
uzyl[id] = true;
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public ResetHUD(id)
uzyl[id] = false;
#12
Napisano 08.10.2011 12:03
Ciagle o kilka sekund szybciej nie ma tak!
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <xs>
#include <codmod>
new const nazwa[] = "Nazwa klasy";
new const opis[] = "opis.";
new const bronie = CSW_M4A1;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:uzyl[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}
public cod_class_enabled(id)
uzyl[id] = false;
public cod_class_disabled(id)
{
if(uzyl[id] || !is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
new Float:start[3], Float:view_ofs[3];
pev(id, pev_origin, start);
pev(id, pev_view_ofs, view_ofs);
xs_vec_add(start, view_ofs, start);
new Float:dest[3];
pev(id, pev_v_angle, dest);
engfunc(EngFunc_MakeVectors, dest);
global_get(glb_v_forward, dest);
xs_vec_mul_scalar(dest, 9999.0, dest);
xs_vec_add(start, dest, dest);
engfunc(EngFunc_TraceLine, start, dest, 0, id, 0);
new Float:fDstOrigin[3];
get_tr2(0, TR_vecEndPos, fDstOrigin);
if(engfunc(EngFunc_PointContents, fDstOrigin) == CONTENTS_SKY)
return PLUGIN_CONTINUE;
new Float:fNormal[3];
get_tr2(0, TR_vecPlaneNormal, fNormal);
xs_vec_mul_scalar(fNormal, 50.0, fNormal);
xs_vec_add(fDstOrigin, fNormal, fDstOrigin);
set_pev(id, pev_origin, fDstOrigin);
uzyl[id] = true;
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public ResetHUD(id)
uzyl[id] = false;
Użytkownik Niby Co? edytował ten post 08.10.2011 12:04
#13
Napisano 08.10.2011 12:36
#14
Napisano 08.10.2011 12:43
#15
Napisano 08.10.2011 12:44
#16
Napisano 08.10.2011 14:38
http://elite-skill.eu/
#17
Napisano 09.10.2011 11:27
#18
Napisano 10.10.2011 22:21
http://elite-skill.eu/
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii , 05.03.2024 cod nowy |
|
|
|||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07 , 11.02.2024 cod nowy |
|
|
||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07 , 08.02.2024 cod nowy |
|
|
|||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09 , 08.01.2024 cod nowy |
|
|
|||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia , 12.02.2023 cod nowy |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych