Klasa z perkiem
Elder98
08.10.2011
Mam malą proźbę czy moze mi ktos powiedziec jak sie robi klase z perkiem..?
Goliath
08.10.2011
@Down: A bardziej dokładnie się nie da napisać.
Użytkownik Goliath edytował ten post 08.10.2011 11:03
d0naciak
08.10.2011
Skopiuj kod z perku do pluginu z klasą, zmień parę warunków i tyle.
Ja to zawsze robiłem tak. Przede wszystkim rzeba zamieńic te linijki :
new const perk_name[] = "nazwa perku";
new const perk_desc[] = "opis perku";
na
new const nazwa[] = "Nazwa klasy";
new const opis[] = "opis.";
new const bronie = Bronie;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
następnie zamieniamy :
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
na
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
Potem zamieniamy:
public cod_perk_enabled(id)
na
public cod_class_enabled(id)
trzeba zmienic jeszcze:
public cod_perk_disabled(id)
na
public cod_class_disabled(id)
Potem jak znajdziesz jakieś
ma_perk
zamień na :
ma_klase
I to chyba wszystko, lecz przyda ci się ten poradnik :
http://amxx.pl/topic...c-prosta-klase/
@edit
A i skopiuj jeszcze wszystkie moduły i tym podobne
Użytkownik nex_ edytował ten post 08.10.2011 11:05
Elder98
08.10.2011
Nie udało się skompilować twojego pluginu!
Przeczytaj poniższe błędy:
Niby co ? :P
08.10.2011
Amxx-studio pobierz a nie notatnik
radim
08.10.2011
Goliath
08.10.2011
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <xs>
#include <codmod>
new const nazwa[] = "Teleport";
new const opis[] = "Uzyj, aby przeniesc sie w miejsce wskazane celownikiem";
new bool:uzyl[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, 0, 0, 0, 0, 0);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}
public cod_class_enabled(id)
uzyl[id] = false;
public cod_class_skill_used(id)
{
if(!is_user_alive(id) || uzyl[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
new Float:start[3], Float:view_ofs[3];
pev(id, pev_origin, start);
pev(id, pev_view_ofs, view_ofs);
xs_vec_add(start, view_ofs, start);
new Float:dest[3];
pev(id, pev_v_angle, dest);
engfunc(EngFunc_MakeVectors, dest);
global_get(glb_v_forward, dest);
xs_vec_mul_scalar(dest, 9999.0, dest);
xs_vec_add(start, dest, dest);
engfunc(EngFunc_TraceLine, start, dest, 0, id, 0);
new Float:fDstOrigin[3];
get_tr2(0, TR_vecEndPos, fDstOrigin);
if(engfunc(EngFunc_PointContents, fDstOrigin) == CONTENTS_SKY)
return PLUGIN_CONTINUE;
new Float:fNormal[3];
get_tr2(0, TR_vecPlaneNormal, fNormal);
xs_vec_mul_scalar(fNormal, 50.0, fNormal);
xs_vec_add(fDstOrigin, fNormal, fDstOrigin);
set_pev(id, pev_origin, fDstOrigin);
uzyl[id] = true;
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public ResetHUD(id)
uzyl[id] = false;
Niby co ? :P
08.10.2011

Ciagle o kilka sekund szybciej nie ma tak!
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <xs>
#include <codmod>
new const nazwa[] = "Nazwa klasy";
new const opis[] = "opis.";
new const bronie = CSW_M4A1;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:uzyl[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}
public cod_class_enabled(id)
uzyl[id] = false;
public cod_class_disabled(id)
{
if(uzyl[id] || !is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
new Float:start[3], Float:view_ofs[3];
pev(id, pev_origin, start);
pev(id, pev_view_ofs, view_ofs);
xs_vec_add(start, view_ofs, start);
new Float:dest[3];
pev(id, pev_v_angle, dest);
engfunc(EngFunc_MakeVectors, dest);
global_get(glb_v_forward, dest);
xs_vec_mul_scalar(dest, 9999.0, dest);
xs_vec_add(start, dest, dest);
engfunc(EngFunc_TraceLine, start, dest, 0, id, 0);
new Float:fDstOrigin[3];
get_tr2(0, TR_vecEndPos, fDstOrigin);
if(engfunc(EngFunc_PointContents, fDstOrigin) == CONTENTS_SKY)
return PLUGIN_CONTINUE;
new Float:fNormal[3];
get_tr2(0, TR_vecPlaneNormal, fNormal);
xs_vec_mul_scalar(fNormal, 50.0, fNormal);
xs_vec_add(fDstOrigin, fNormal, fDstOrigin);
set_pev(id, pev_origin, fDstOrigin);
uzyl[id] = true;
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public ResetHUD(id)
uzyl[id] = false;
Użytkownik Niby Co? edytował ten post 08.10.2011 12:04