Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

Najlepszy gracz rundy

modyfikacja

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 IndeS

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 146
Zaawansowany

  • Postów:574
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:NT
Offline

Napisano 05.10.2011 19:38

Witam! Poszukuje pluginu który na końcu rundy pokazuje najlepszego gracza, ilu zabil, ile hs, ile dmg!
ma to wygladac tak:

Najlepszy strzelec :xxx
zabił x graczy w tym x hs
zadał xxx obrazen

Co najważniejsze napis ma być w SAY'u!!!
Mile widziana ciekawa kolorystyka (np.czerwone liczby, zielone napisy)

Wiem że są pluginy tego typy ale takiego typowo nie ma. Bardzo zależy mi na tych obrazeniach! :)
Za wszelką pomoc bardzo dziekuje, oczywiscie dam + :)
Licze na wasza pomoc!

Pozdrawiam IndeS


Użytkownik IndeS edytował ten post 08.10.2011 15:07

  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#2 sNH.

    Czy MisieQ ukradł ciasteczko?

  • Power User

Reputacja: 297
Wszechwidzący

  • Postów:1070
  • Steam:steam
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Ełk
Offline

Napisano 05.10.2011 21:01

Zobacz to:

#include <amxmodx>
#include <colorchat>
#include <csx>
 
public plugin_init() {
        register_plugin("", "", "SlaNdisH,byczek");
        
        register_logevent("event_RoundEnd", 2, "1=Round_End");
}
 
public event_RoundEnd() {
        new players[32], Staty[8], Body[8], num, id, best[3], ids[2];
        get_players(players, num);
        
        for(new i = 0; i < num; i++) {
                id = players[i];
                
                get_user_rstats(id, Staty, Body);
                
                // Damage
                if(Staty[6] > best[0]) {
                        best[0] = Staty[6];
                        
                        ids[0] = id;
                }
                
                // Kills i hs
                if(Staty[0] > best[1]) {
                        best[1] = Staty[0];
                        best[2] = Staty[2];
                        
                        ids[1] = id;
                }
        }
        
        new name[2][33];
        get_user_name(ids[0], name[0], 32);
        get_user_name(ids[1], name[1], 32);
        
        ColorChat(0, TEAM_COLOR, "Najlepszy strzelec: ^x04%s ^x03zabil ^x04%d graczy ^x03w tym ^x04%d hs", name[1], best[1], best[2]);
        ColorChat(0, TEAM_COLOR, "Zadal ^x04%d obrazen", best[0]);
}

Jeśli nie działa, to jutro się poprawi, ponieważ teraz nie mam czasu.
  • +
  • -
  • 0

#3 IndeS

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 146
Zaawansowany

  • Postów:574
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:NT
Offline

Napisano 09.10.2011 13:02

Działa lecz nie tak jak powinien...źle coś zlicza. Pierwszego zabicia nie liczy. Mam hltv na serwerze i jak powiedzmy najwiekszym wynikiem zabic bedzie 1 to pisze ze najlepsze jest hltv zabic 0 hs 0 i iles tam obrażeń...

jesli komuś to pomoże to daje sma pluginu który znalazlem w necie i działa tylko nie pokazuje tak jak ja bym chcial...

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <colorchat>
#define PLUGIN "Spreeeee!"
#define VERSION "0.07"
#define AUTHOR "R3X"
#define MAX_PLAYERS 32
//#define DEBUG
new g_points[MAX_PLAYERS+1][2];
new g_pointsThisRound[MAX_PLAYERS+1][2];
new g_cvarLimit,g_cvarEndShow;
public plugin_init(){
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_event("DeathMsg","onDeath","a");
register_event("TextMsg", "resetAll", "a", "2&#Game_will_restart_in" );
register_event("TextMsg", "resetAll", "a", "2&#Game_C");
register_logevent("onEndRound", 2, "1=Round_End")
register_logevent("resetAllThisRound", 2, "1=Round_Start")
g_cvarLimit=register_cvar("amx_spree_limit","5");
g_cvarEndShow=register_cvar("amx_endshow","1");
#if defined DEBUG
register_concmd("show_points","cmd_show_points",ADMIN_KICK);
#endif
}
reset(id){
g_points[id][0]=0;
}
resetRound(id){
g_pointsThisRound[id][0]=0;
}
public resetAllThisRound(){
for(new i=0;i<=MAX_PLAYERS;i++)
resetRound(i);
}
public resetAll(){
for(new i=0;i<=MAX_PLAYERS;i++)
reset(i);
}
public onEndRound(){
if(get_pcvar_num(g_cvarEndShow))
set_task(0.3,"podsumowanie");
}
public podsumowanie(){
new bool:double=false;
new id=0;
for(new i=1;i<=MAX_PLAYERS;i++){
if(g_pointsThisRound[id][0]==g_pointsThisRound[i][0]){
if(g_pointsThisRound[id][1] == g_pointsThisRound[i][1]){
double=true;
}
else if(g_pointsThisRound[id][1] < g_pointsThisRound[i][1]){
id=i;
double=false;
}
}
else if(g_pointsThisRound[id][0] < g_pointsThisRound[i][0]){
id=i;
double=false;
}
}
if(!double && id){
new szNick[33];
get_user_name(id,szNick,32);
ColorChat(0, TEAM_COLOR, "**^x01 Najlepszy wynik^x04 %s^x01 !",szNick);
ColorChat(0, TEAM_COLOR, "**^x01 Zdobyl^x04 %d^x01 fragow !",g_pointsThisRound[id][0]);
}
}
public client_putinserver(id){
reset(id);
resetRound(id);
}
public client_disconnect(id){
reset(id);
resetRound(id);
}
public onDeath(){
new kid=read_data(1);
new vid=read_data(2);
log_amx("%d->%d",kid,vid);
if(!is_user_connected(kid)){
reset(vid);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
log_amx("(2)%d->%d",kid,vid);
g_points[kid][0]++;
g_pointsThisRound[kid][0]++;
 
if(read_data(3)){
g_points[kid][1]++;
g_pointsThisRound[kid][1]++;
}
if(get_pcvar_num(g_cvarLimit)<=0)
return PLUGIN_CONTINUE;
if(g_points[vid][0]>=get_pcvar_num(g_cvarLimit)){
new szVicNick[33],szKilNick[33];
get_user_name(vid,szVicNick,32);
get_user_name(kid,szKilNick,32);
ColorChat(0, GREEN, "**^x01 Szalenstwo zabijania^x03 %s^x01 !",szVicNick);
ColorChat(0, GREEN, "**^x01 Zabil^x03 %d^x01 graczy w tym^x03 %d^x01 hs'ow !",g_points[vid][0],g_points[vid][1]);
ColorChat(0, GREEN, "**^x01 Zatrzymane przez^x03 %s^x01 !",szKilNick);
}
reset(vid);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
#if defined DEBUG
public cmd_show_points(id,level,cid){
if( !cmd_access(id, level, cid, 1))
return PLUGIN_HANDLED;
client_print(id,print_console,"----------Points------------");
new Players[32];
new playerCount, id2;
get_players(Players, playerCount);
for ( new i=0; i<playerCount; i++){
id2 = Players[i];
client_print(id,print_console,"[%d] P=%d(%dhs), PTR=%d(%dhs)",id2,g_points[id2][0],g_points[id2][1],g_pointsThisRound[id2][0],g_pointsThisRound[id2][1])
}
client_print(id,print_console,"--------------------------");
return PLUGIN_HANDLED;
}
#endif

Pomoże ktos?...

Użytkownik IndeS edytował ten post 06.10.2011 16:11

  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych