diablo_dmg_expw Diablo modzie 5.4h. Co nam będzie potrzebne??
1.Diablo mod 5.4h
2.Jakiś edytor do .sma (notatnik, wordpad - najlepszy będzie AMXX Studio)
3. Chwila cierpliwości

No to jedziem
Znajdź:
new Float:player_huddelay[33]Dodaj pod:
new player_dmg[33]Znajdź:
register_cvar("diablo_saveitems","0",0)Dodaj pod:
register_cvar("diablo_dmg_exp","20",0)
public Damage(id)Zamień na:
Na końcu .sma dodaj:
public dmg_exp(id) { new min=get_cvar_num("diablo_dmg_exp") if(min<1) return new exp=0 while(player_dmg[id]>min) { player_dmg[id]=min exp++ } Give_Xp(id,exp) }A po:
public dmg_exp(id) { new min=get_cvar_num("diablo_dmg_exp") if(min<1) return new exp=0 while(player_dmg[id]>min) { player_dmg[id]=min exp++ } Give_Xp(id,exp) }
Dodaj:
public change_health(id,hp,attacker,weapon[]) { if(is_user_alive(id) && is_user_connected(id)) { new health = get_user_health(id) if(hp>0) { new m_health = race_heal[player_class[id]]+player_strength[id]*2 if(player_item_id[id]==17 &&hp>0) { set_user_health(id,health+floatround(float(hp/10),floatround_floor)+1) } else if (hp+health>m_health) set_user_health(id,m_health) else set_user_health(id,get_user_health(id)+hp) } else { if(health+hp<1) { UTIL_Kill(attacker,id,weapon) } else set_user_health(id,get_user_health(id)+hp) } if(id!=attacker && hp<0) { player_dmg[attacker]-=hp dmg_exp(attacker) } } }
Jeśli coś nie działa pisać w tym temacie !! Na pewno poprawię.
Podziękowania Dla *sebul* za jego cierpliwość

Ustawienie zmiennych itp. jest takie jak u mnie!!
Jak poprosicie dam wam moje .sma na 5k1 lvl i statami po 2.5k
@Odswieżam
Widzę, że nikt nie ma zamiaru pisać w tym temacie

