
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

zombie(tylko) gina na koniec rundy
#1
Napisano 30.09.2011 21:55

#2
Napisano 01.10.2011 00:16
#include <amxmodx>
#define VERSION "1.0"
public plugin_init() {
register_plugin("Kill all Terrorist", VERSION, "Muzzi")
register_logevent("LogeventRoundEnd", 2, "1=Round_End");
}
public LogeventRoundEnd()
{
new iPlayers[32], iNum;
get_players(iPlayers, iNum);
for(new i=0; i<iNum; i++)
{
new id = iPlayers[i];
if(!is_user_connected(id) && !is_user_alive(id) && get_user_team(id) != 1)
continue;
user_kill(id)
}
}
Użytkownik Muzzi edytował ten post 01.10.2011 00:16
#3
Napisano 01.10.2011 09:31
http://www.przeklej....00338icq186c3sp - kill.sma
http://www.przeklej....00338j01l86c3sp - kill.amxx
#4
Napisano 01.10.2011 17:56

Muzzi, to co dales, zabija oba teamy na koniec rundy i dodatkowo odbiera fragi

natomiast _nothing_ u Cb lepiej z tym ze zabija tylko terro czyli zombie, ale gdy zombie zabije ct (czlowieka) to od razu, jako iz zostaja tylko zombie gina i one

tak wiec podsumuje

1. zombie maja ginac, nie tracac fraga
2. nie ma byc buga w postaci tego, ze jak zabije sie ostatniego czlowieka to gina wszyscy zombie

#5
Napisano 01.10.2011 21:37

try
#include <amxmodx>
#define VERSION "1.0"
public plugin_init() {
register_plugin("Kill all Terrorist", VERSION, "Muzzi")
register_logevent("LogeventRoundEnd", 2, "1=Round_End");
}
public LogeventRoundEnd()
{
new iPlayers[32], iNum;
get_players(iPlayers, iNum);
for(new i=0; i<iNum; i++)
{
new id = iPlayers[i];
if(!is_user_connected(id) || !is_user_alive(id) || get_user_team(id) != 1)
continue;
user_silentkill(id)
}
}
#6
Napisano 02.10.2011 14:09

#7
Napisano 02.10.2011 14:33
#8
Napisano 02.10.2011 15:54


1. zombie czyli TT maja ginac na koniec rundy, tylko wtedy gdy zadna z druzyn nie wygra, czyli na koniec rundy
2. gdy zombie zabije wszystkich ludzi czyli CT, zombie maja nie ginac ( to byl taki blad, czyli trzeba dac warunek, ze zombie nie gina na koniec rundy, tylko wtedy gdy zabija cale CT (ludzi)
3. za zabicie zombie na koniec rundy ma nie odbierac fraga

chyba wyjasnilem wszystko ?

#9
Napisano 02.10.2011 21:52
#10
Napisano 05.10.2011 16:58

odswiezam

#11
Napisano 14.02.2012 01:00
#define VERSION "1.0"
public plugin_init() {
register_plugin("Kill all Terrorist", VERSION, "Muzzi")
register_logevent("LogeventRoundEnd", 2, "1=Round_End");
}
public LogeventRoundEnd()
{
new iPlayers[32], iNum;
get_players(iPlayers, iNum);
new a = 0;
for(new i=0; i<iNum; i++)
{
new id = iPlayers[i];
if(GetClientTeam(id) == 2)
{
if(GetClientTeam(id) == 1)
{
if(IsPlayerAlive(id))
{
a += 1;
}
}
}
if(a <= 1)
{
if(!is_user_connected(id) || !is_user_alive(id) || get_user_team(id) != 1)
continue;
user_silentkill(id)
}
}
}
Pomoże ktoś ?
Wygląda to tak:
#include <amxmodx> #define VERSION "1.0" public plugin_init() { register_plugin("Kill all Terrorist", VERSION, "Muzzi") register_logevent("LogeventRoundEnd", 2, "1=Round_End"); } public LogeventRoundEnd() { new iPlayers[32], iNum; get_players(iPlayers, iNum); new a=0; for(new i=0; i<iNum; i++) { new id = iPlayers[i]; if(get_user_team(id) = 1) { if(is_user_alive(id)) { a += 1; } } if(a <= 1) continue; if(!is_user_connected(id) || !is_user_alive(id) || get_user_team(id) != 1) continue; user_silentkill(id) } }
Dobra poprawone wygląda to tak, ale nadal nie działa
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych