Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

zombie(tylko) gina na koniec rundy


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gol D. Hermes

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:8
  • Lokalizacja:sadsadsad
Offline

Napisano 30.09.2011 21:55

Jak wyzej, poszukuje tego pluginu :)
  • +
  • -
  • 0

#2 Muzzi

    Guru

  • Przyjaciel

Reputacja: 228
Wszechwidzący

  • Postów:772
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 01.10.2011 00:16

Try


#include <amxmodx>

#define VERSION "1.0"

public plugin_init() {
register_plugin("Kill all Terrorist", VERSION, "Muzzi")
register_logevent("LogeventRoundEnd", 2, "1=Round_End");
}

public LogeventRoundEnd()
{
new iPlayers[32], iNum;

get_players(iPlayers, iNum);
for(new i=0; i<iNum; i++)
{
new id = iPlayers[i];
if(!is_user_connected(id) && !is_user_alive(id) && get_user_team(id) != 1)
continue;

user_kill(id)
}
}

Użytkownik Muzzi edytował ten post 01.10.2011 00:16

  • +
  • -
  • 0

#3 _nothing_

    NO ACTA !

  • Zbanowany

Reputacja: 134
Zaawansowany

  • Postów:377
  • GG:
  • Imię:Nothing
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 01.10.2011 09:31

spróbuj tego, powinno działać, plugin jest pod biohazard.

http://www.przeklej....00338icq186c3sp - kill.sma
http://www.przeklej....00338j01l86c3sp - kill.amxx

#4 Gol D. Hermes

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:8
  • Lokalizacja:sadsadsad
Offline

Napisano 01.10.2011 17:56

sprawdzilem oba i sie zawiodlem lekko :)

Muzzi, to co dales, zabija oba teamy na koniec rundy i dodatkowo odbiera fragi :)

natomiast _nothing_ u Cb lepiej z tym ze zabija tylko terro czyli zombie, ale gdy zombie zabije ct (czlowieka) to od razu, jako iz zostaja tylko zombie gina i one :) i takze odbiera fraga przy zgonie

tak wiec podsumuje :)

1. zombie maja ginac, nie tracac fraga
2. nie ma byc buga w postaci tego, ze jak zabije sie ostatniego czlowieka to gina wszyscy zombie :)

  • +
  • -
  • 0

#5 Muzzi

    Guru

  • Przyjaciel

Reputacja: 228
Wszechwidzący

  • Postów:772
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 01.10.2011 21:37

Wybacz mój głupi błąd, pisany na szybko ;)

try


#include <amxmodx>

#define VERSION "1.0"

public plugin_init() {
register_plugin("Kill all Terrorist", VERSION, "Muzzi")
register_logevent("LogeventRoundEnd", 2, "1=Round_End");
}

public LogeventRoundEnd()
{
new iPlayers[32], iNum;

get_players(iPlayers, iNum);
for(new i=0; i<iNum; i++)
{
new id = iPlayers[i];
if(!is_user_connected(id) || !is_user_alive(id) || get_user_team(id) != 1)
continue;

user_silentkill(id)
}
}

  • +
  • -
  • 0

#6 Gol D. Hermes

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:8
  • Lokalizacja:sadsadsad
Offline

Napisano 02.10.2011 14:09

muzzi, poprawiles 1 blad, teraz jest tak, jak ludzie wygraja czyli CT zombie gina, czyli jest dobrze, ale gdy zombie zabija ludzi wszystkich czyli koniec rundy, wiec z zabiciem ostatniego czlowieka ( CT ) takze gina zombie. czyli warunkiem do tego pluga powinno byc, ze na koniec rundy gina TT ( zombie ), a fragi dalej odbiera :)
  • +
  • -
  • 0

#7 Muzzi

    Guru

  • Przyjaciel

Reputacja: 228
Wszechwidzący

  • Postów:772
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 02.10.2011 14:33

To może określ się co dokładnie potrzebujesz zamiast poprawiać plugin x razy bo ty ciągle coś innego chcesz ?
  • +
  • -
  • 0

#8 Gol D. Hermes

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:8
  • Lokalizacja:sadsadsad
Offline

Napisano 02.10.2011 15:54

ja chce ciagle to samo, tylko nie udaje Ci sie zrobic tego :) opisze do najdokladniej jak sie da :)

1. zombie czyli TT maja ginac na koniec rundy, tylko wtedy gdy zadna z druzyn nie wygra, czyli na koniec rundy
2. gdy zombie zabije wszystkich ludzi czyli CT, zombie maja nie ginac ( to byl taki blad, czyli trzeba dac warunek, ze zombie nie gina na koniec rundy, tylko wtedy gdy zabija cale CT (ludzi)
3. za zabicie zombie na koniec rundy ma nie odbierac fraga :)

chyba wyjasnilem wszystko ? :)
  • +
  • -
  • 0

#9 Muzzi

    Guru

  • Przyjaciel

Reputacja: 228
Wszechwidzący

  • Postów:772
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 02.10.2011 21:52

Nie chcesz ciągle tego samego. Zobacz co napisałeś w pierwszym poście i porównaj sobie do tego co napisałeś teraz.
  • +
  • -
  • 0

#10 Gol D. Hermes

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:8
  • Lokalizacja:sadsadsad
Offline

Napisano 05.10.2011 16:58

chce ciagle tego samego, tylko wypowiadam sie na temat bledow tego co napisales i wymieniam co trzeba poprawic, aby bylo tak jak chce i zebys zarobil tego + :)

odswiezam :(
  • +
  • -
  • 0

#11 gucio1200

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:1
  • Lokalizacja:Jamajka
Offline

Napisano 14.02.2012 01:00

#include <amxmodx>

#define VERSION "1.0"

public plugin_init() {
register_plugin("Kill all Terrorist", VERSION, "Muzzi")
register_logevent("LogeventRoundEnd", 2, "1=Round_End");
}

public LogeventRoundEnd()
{
new iPlayers[32], iNum;

get_players(iPlayers, iNum);
new a = 0;
for(new i=0; i<iNum; i++)
{
new id = iPlayers[i];
if(GetClientTeam(id) == 2)
{
if(GetClientTeam(id) == 1)
{
if(IsPlayerAlive(id))
{
a += 1;
}
}
}
if(a <= 1)
{
if(!is_user_connected(id) || !is_user_alive(id) || get_user_team(id) != 1)
continue;

user_silentkill(id)
}
}
}


Pomoże ktoś ?

Wygląda to tak:
#include <amxmodx>

#define VERSION "1.0"

public plugin_init() {
		    register_plugin("Kill all Terrorist", VERSION, "Muzzi")
		    register_logevent("LogeventRoundEnd", 2, "1=Round_End");
}

public LogeventRoundEnd()
{
		    new iPlayers[32], iNum;
		    get_players(iPlayers, iNum);
		    new a=0;
		    for(new i=0; i<iNum; i++)
		    {
					    new id = iPlayers[i];
					    if(get_user_team(id) = 1)
						 {
						  if(is_user_alive(id))
						   {
						    a += 1;
						   }
						 }
					    if(a <= 1)
					    continue;
						 if(!is_user_connected(id) || !is_user_alive(id) || get_user_team(id) != 1)
										    continue;
						 user_silentkill(id)
		   }
}

Dobra poprawone wygląda to tak, ale nadal nie działa
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych