Jak wyzej, poszukuje tego pluginu
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
zombie(tylko) gina na koniec rundy
Temat rozp. Gol D. Hermes, 30.09.2011 21:55
10 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 30.09.2011 21:55
#2
Napisano 01.10.2011 00:16
Try
#include <amxmodx>
#define VERSION "1.0"
public plugin_init() {
register_plugin("Kill all Terrorist", VERSION, "Muzzi")
register_logevent("LogeventRoundEnd", 2, "1=Round_End");
}
public LogeventRoundEnd()
{
new iPlayers[32], iNum;
get_players(iPlayers, iNum);
for(new i=0; i<iNum; i++)
{
new id = iPlayers[i];
if(!is_user_connected(id) && !is_user_alive(id) && get_user_team(id) != 1)
continue;
user_kill(id)
}
}
Użytkownik Muzzi edytował ten post 01.10.2011 00:16
#3
Napisano 01.10.2011 09:31
spróbuj tego, powinno działać, plugin jest pod biohazard.
http://www.przeklej....00338icq186c3sp - kill.sma
http://www.przeklej....00338j01l86c3sp - kill.amxx
http://www.przeklej....00338icq186c3sp - kill.sma
http://www.przeklej....00338j01l86c3sp - kill.amxx
#4
Napisano 01.10.2011 17:56
sprawdzilem oba i sie zawiodlem lekko
Muzzi, to co dales, zabija oba teamy na koniec rundy i dodatkowo odbiera fragi
natomiast _nothing_ u Cb lepiej z tym ze zabija tylko terro czyli zombie, ale gdy zombie zabije ct (czlowieka) to od razu, jako iz zostaja tylko zombie gina i one i takze odbiera fraga przy zgonie
tak wiec podsumuje
1. zombie maja ginac, nie tracac fraga
2. nie ma byc buga w postaci tego, ze jak zabije sie ostatniego czlowieka to gina wszyscy zombie
Muzzi, to co dales, zabija oba teamy na koniec rundy i dodatkowo odbiera fragi
natomiast _nothing_ u Cb lepiej z tym ze zabija tylko terro czyli zombie, ale gdy zombie zabije ct (czlowieka) to od razu, jako iz zostaja tylko zombie gina i one i takze odbiera fraga przy zgonie
tak wiec podsumuje
1. zombie maja ginac, nie tracac fraga
2. nie ma byc buga w postaci tego, ze jak zabije sie ostatniego czlowieka to gina wszyscy zombie
#5
Napisano 01.10.2011 21:37
Wybacz mój głupi błąd, pisany na szybko
try
try
#include <amxmodx>
#define VERSION "1.0"
public plugin_init() {
register_plugin("Kill all Terrorist", VERSION, "Muzzi")
register_logevent("LogeventRoundEnd", 2, "1=Round_End");
}
public LogeventRoundEnd()
{
new iPlayers[32], iNum;
get_players(iPlayers, iNum);
for(new i=0; i<iNum; i++)
{
new id = iPlayers[i];
if(!is_user_connected(id) || !is_user_alive(id) || get_user_team(id) != 1)
continue;
user_silentkill(id)
}
}
#6
Napisano 02.10.2011 14:09
muzzi, poprawiles 1 blad, teraz jest tak, jak ludzie wygraja czyli CT zombie gina, czyli jest dobrze, ale gdy zombie zabija ludzi wszystkich czyli koniec rundy, wiec z zabiciem ostatniego czlowieka ( CT ) takze gina zombie. czyli warunkiem do tego pluga powinno byc, ze na koniec rundy gina TT ( zombie ), a fragi dalej odbiera
#7
Napisano 02.10.2011 14:33
To może określ się co dokładnie potrzebujesz zamiast poprawiać plugin x razy bo ty ciągle coś innego chcesz ?
#8
Napisano 02.10.2011 15:54
ja chce ciagle to samo, tylko nie udaje Ci sie zrobic tego opisze do najdokladniej jak sie da
1. zombie czyli TT maja ginac na koniec rundy, tylko wtedy gdy zadna z druzyn nie wygra, czyli na koniec rundy
2. gdy zombie zabije wszystkich ludzi czyli CT, zombie maja nie ginac ( to byl taki blad, czyli trzeba dac warunek, ze zombie nie gina na koniec rundy, tylko wtedy gdy zabija cale CT (ludzi)
3. za zabicie zombie na koniec rundy ma nie odbierac fraga
chyba wyjasnilem wszystko ?
1. zombie czyli TT maja ginac na koniec rundy, tylko wtedy gdy zadna z druzyn nie wygra, czyli na koniec rundy
2. gdy zombie zabije wszystkich ludzi czyli CT, zombie maja nie ginac ( to byl taki blad, czyli trzeba dac warunek, ze zombie nie gina na koniec rundy, tylko wtedy gdy zabija cale CT (ludzi)
3. za zabicie zombie na koniec rundy ma nie odbierac fraga
chyba wyjasnilem wszystko ?
#9
Napisano 02.10.2011 21:52
Nie chcesz ciągle tego samego. Zobacz co napisałeś w pierwszym poście i porównaj sobie do tego co napisałeś teraz.
#10
Napisano 05.10.2011 16:58
chce ciagle tego samego, tylko wypowiadam sie na temat bledow tego co napisales i wymieniam co trzeba poprawic, aby bylo tak jak chce i zebys zarobil tego +
odswiezam
odswiezam
#11
Napisano 14.02.2012 01:00
#include <amxmodx>
#define VERSION "1.0"
public plugin_init() {
register_plugin("Kill all Terrorist", VERSION, "Muzzi")
register_logevent("LogeventRoundEnd", 2, "1=Round_End");
}
public LogeventRoundEnd()
{
new iPlayers[32], iNum;
get_players(iPlayers, iNum);
new a = 0;
for(new i=0; i<iNum; i++)
{
new id = iPlayers[i];
if(GetClientTeam(id) == 2)
{
if(GetClientTeam(id) == 1)
{
if(IsPlayerAlive(id))
{
a += 1;
}
}
}
if(a <= 1)
{
if(!is_user_connected(id) || !is_user_alive(id) || get_user_team(id) != 1)
continue;
user_silentkill(id)
}
}
}
Pomoże ktoś ?
Wygląda to tak:
Dobra poprawone wygląda to tak, ale nadal nie działa
#define VERSION "1.0"
public plugin_init() {
register_plugin("Kill all Terrorist", VERSION, "Muzzi")
register_logevent("LogeventRoundEnd", 2, "1=Round_End");
}
public LogeventRoundEnd()
{
new iPlayers[32], iNum;
get_players(iPlayers, iNum);
new a = 0;
for(new i=0; i<iNum; i++)
{
new id = iPlayers[i];
if(GetClientTeam(id) == 2)
{
if(GetClientTeam(id) == 1)
{
if(IsPlayerAlive(id))
{
a += 1;
}
}
}
if(a <= 1)
{
if(!is_user_connected(id) || !is_user_alive(id) || get_user_team(id) != 1)
continue;
user_silentkill(id)
}
}
}
Pomoże ktoś ?
Wygląda to tak:
#include <amxmodx> #define VERSION "1.0" public plugin_init() { register_plugin("Kill all Terrorist", VERSION, "Muzzi") register_logevent("LogeventRoundEnd", 2, "1=Round_End"); } public LogeventRoundEnd() { new iPlayers[32], iNum; get_players(iPlayers, iNum); new a=0; for(new i=0; i<iNum; i++) { new id = iPlayers[i]; if(get_user_team(id) = 1) { if(is_user_alive(id)) { a += 1; } } if(a <= 1) continue; if(!is_user_connected(id) || !is_user_alive(id) || get_user_team(id) != 1) continue; user_silentkill(id) } }
Dobra poprawone wygląda to tak, ale nadal nie działa
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych