Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Napiszcie poradnik jak zrobić klasę premium

CoD Stary

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 fdrest

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:71
  • Lokalizacja:Ciemna Strefa
Offline

Napisano 28.09.2011 18:22

Siema czy mógłby ktoś napisać jak zrobić klasę premium i klasę zwykłą
  • +
  • -
  • 0

#2 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 28.09.2011 18:44

1. Dodajesz klasę tak jak wszystkie inne..
2. Szukasz public WybierzKlase_Handle(id, menu, item) i pod:
if(item == klasa_gracza[id])
				return PLUGIN_CONTINUE;
dodajesz to:
if(item == xx && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
		{
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Nie masz uprawnien aby kozystac z klasy premium.");
				WybierzKlase(id);
				return PLUGIN_CONTINUE;
		}
a.) w miejsce xx wpisujesz nazwę klasy, ta klasa ma być identyczna jak w linijce:
enum { NONE = 0, Snajper, Komandos, Strzelec, Obronca, Medyk, Wsparcie, Saper, Demolitions, Rusher, Rambo};
Czyli jak chcemy dodać klasę o nazwie "BOT" to w tej linijce dodajemy:
enum { NONE = 0, Snajper, Komandos, Strzelec, Obronca, Medyk, Wsparcie, Saper, Demolitions, Rusher, Rambo, Bot};
i potem zamiast xx wpisujemy Bot. Albo gdy w tej linijce wpiszemy:
enum { NONE = 0, Snajper, Komandos, Strzelec, Obronca, Medyk, Wsparcie, Saper, Demolitions, Rusher, Rambo, boT};
to w xx wpisujemy boT. Uwzględniamy wielkość liter !
b.) ta klasa będzie na flagę "t" bo jest ADMIN_LEVEL_H. Oczywiście wy możecie podać inną flagę.

Użytkownik radim edytował ten post 03.10.2011 20:03

  • +
  • -
  • 1

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#3 CzarnyJakOgien

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:22
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Szymon :)
  • Lokalizacja:Tu i tam
Offline

Napisano 07.01.2012 13:42

Robie tak jak pokazales ale na "premium" moze grac kazdy a jak koncze kompilowac to pisze :

//AMXXPC compile.exe
// by the AMX Mod X Dev Team


//// QTM_CodMod.sma
// G:\Cs\Counter strike 1.6\cstrike\addons\amxmodx\scripting\QTM_CodMod.sma(1361
) : warning 225: unreachable code
// G:\Cs\Counter strike 1.6\cstrike\addons\amxmodx\scripting\QTM_CodMod.sma(1361
) : warning 217: loose indentation
// G:\Cs\Counter strike 1.6\cstrike\addons\amxmodx\scripting\QTM_CodMod.sma(1364
) : warning 217: loose indentation
// G:\Cs\Counter strike 1.6\cstrike\addons\amxmodx\scripting\QTM_CodMod.sma(1368
) : warning 217: loose indentation
// Header size: 3900 bytes
// Code size: 64876 bytes
// Data size: 65436 bytes
// Stack/heap size: 16384 bytes; max. usage is unknown, due to recursion
// Total requirements: 150596 bytes
//
// 4 Warnings.
// Done.
//
// Compilation Time: 37,44 sec
// ----------------------------------------

Press enter to exit ...
  • +
  • -
  • 0
<p>Dołączona grafika



Jesli pomoglem, daj plusa :)</p>

#4 K!113r

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 385
Wszechpomocny

  • Postów:865
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 09.01.2012 12:38

3 ostanie ostrzeżenia - za dużo tabulatorów
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#5 Flk

    Czempion

  • Zbanowany

Reputacja: 307
Wszechpomocny

  • Postów:894
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Białystok
Offline

Napisano 09.01.2012 12:47

wklej sma może ktoś ci zrobi :)

Użytkownik wariat177 edytował ten post 09.01.2012 13:10

Najlepsza instalka Counter Strike 1.6 w sieci!!!

http://counter-strike.ct8.pl/


#6 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 09.01.2012 13:58

Robie tak jak pokazales ale na "premium" moze grac kazdy a jak koncze kompilowac to pisze :

//AMXXPC compile.exe
// by the AMX Mod X Dev Team


//// QTM_CodMod.sma
// G:\Cs\Counter strike 1.6\cstrike\addons\amxmodx\scripting\QTM_CodMod.sma(1361
) : warning 225: unreachable code
// G:\Cs\Counter strike 1.6\cstrike\addons\amxmodx\scripting\QTM_CodMod.sma(1361
) : warning 217: loose indentation
// G:\Cs\Counter strike 1.6\cstrike\addons\amxmodx\scripting\QTM_CodMod.sma(1364
) : warning 217: loose indentation
// G:\Cs\Counter strike 1.6\cstrike\addons\amxmodx\scripting\QTM_CodMod.sma(1368
) : warning 217: loose indentation
// Header size: 3900 bytes
// Code size: 64876 bytes
// Data size: 65436 bytes
// Stack/heap size: 16384 bytes; max. usage is unknown, due to recursion
// Total requirements: 150596 bytes
//
// 4 Warnings.
// Done.
//
// Compilation Time: 37,44 sec
// ----------------------------------------

Press enter to exit ...

Skompilowało się ale są warningi. Daj sma najlepiej.
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych