mam taką klasę
czy może mi ktoś powiedzieć co muszę dodać aby miała ona ograniczoną liczbę punktów siły (czyli HP)
dokładnie opiszę ,że chodzi mi o to aby klasa miała 99% niewidzialności i 1HP
HP ustawiam jako
new const zdrowie = -99;
a co zrobić z ograniczeniem ilości punktów?
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <colorchat> #define DMG_BULLET (1<<1) new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Lekki Snajper"; new const opis[] = "Klasa posiada 1/3 szansy na zabicie ze scouta"; new const bronie = 1<<CSW_SCOUT | 1<<CSW_ELITE | 1<<CSW_FLASHBANG; new const zdrowie = 25; new const kondycja = 25; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 10; public plugin_init() { cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { ColorChat(id, GREEN, "Klasa stworzona przez Sangre Asesino"); ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_SCOUT && damage > 20.0 && random_num(1,3) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; }