Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

CoD Nowy

Klasa z niewidzialnością i ograniczoną liczbą HP

CoD Nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Gość_Sangre_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 27.09.2011 14:01

witam

mam taką klasę
czy może mi ktoś powiedzieć co muszę dodać aby miała ona ograniczoną liczbę punktów siły (czyli HP)
dokładnie opiszę ,że chodzi mi o to aby klasa miała 99% niewidzialności i 1HP
HP ustawiam jako
new const zdrowie = -99;

a co zrobić z ograniczeniem ilości punktów?

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>

#define DMG_BULLET (1<<1)


new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Lekki Snajper";
new const opis[] = "Klasa posiada 1/3 szansy na zabicie ze scouta";
new const bronie = 1<<CSW_SCOUT | 1<<CSW_ELITE | 1<<CSW_FLASHBANG;
new const zdrowie = 25;
new const kondycja = 25;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;

public plugin_init()
{  
  cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
 
  RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
    ColorChat(id, GREEN, "Klasa stworzona przez Sangre Asesino");
    ma_klase[id] = true;
    return COD_CONTINUE;
}
    
public cod_class_disabled(id)
    ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
    
    if(!ma_klase[idattacker])
        return HAM_IGNORED;
    
    if(damagebits & DMG_BULLET)
    {
        new weapon = get_user_weapon(idattacker);
            
        if(weapon == CSW_SCOUT && damage > 20.0 && random_num(1,3) == 1)
            cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
    }
    
    return HAM_IGNORED;
}






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych