mam taką klasę
czy może mi ktoś powiedzieć co muszę dodać aby miała ona ograniczoną liczbę punktów siły (czyli HP)
dokładnie opiszę ,że chodzi mi o to aby klasa miała 99% niewidzialności i 1HP
HP ustawiam jako
new const zdrowie = -99;
a co zrobić z ograniczeniem ilości punktów?
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Lekki Snajper";
new const opis[] = "Klasa posiada 1/3 szansy na zabicie ze scouta";
new const bronie = 1<<CSW_SCOUT | 1<<CSW_ELITE | 1<<CSW_FLASHBANG;
new const zdrowie = 25;
new const kondycja = 25;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;
public plugin_init()
{
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Klasa stworzona przez Sangre Asesino");
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_SCOUT && damage > 20.0 && random_num(1,3) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}


Dodatki SourceMod










