Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Item Działko Orbitalne

cod stary

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
40 odpowiedzi w tym temacie

#1 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 25.09.2011 13:34

*
Popularny

1. Rozpoczynamy od tworzenia normalnego itemu. Po ostatnim twoim itemie dodajesz:
"Działko Orbitalne"

2. Następnym krokiem jest opis tego przedmiotu. Po ostatnim opisie itemu, dodajesz opis działka:
"Po uzyciu zostaje wystrzelona wiazka laserowa niszczaca wszystkich wrogow w zasiegu 5,000u. Item mozna uzyc tylko raz na runde"

UWAGA ! Pamiętaj, że ostatni item oraz jego opis nie może mieć przecinka na końcu !

3. Dodajesz pod includami:
#define MAKE_ENTITY 564

4. Następnie nad public plugin_initD() dodajesz:
new const W_MODEL[] = "models/w_battery.mdl";
new const SOUND_APPROACH[] = "ioncannon/ic_approaching.wav"
new const SOUND_BEACON[] = "ioncannon/ic_beacon_set.wav"
new const SOUND_STOP[] = "vox/_comma.wav"
new const SOUND_BEEP[] = "ioncannon/ic_beacon_beep.wav"
new const SOUND_ATTACK[] = "ioncannon/ic_attack.wav"
new const SOUND_READY[] = "ioncannon/ic_ready.wav"
new const SOUND_PLANT[] = "ioncannon/ic_beacon_plant.wav"

new BlueFire,
	LaserFlame,
	IonBeam,
	Shockwave,
	BlueFlare
;

new IonShake;

new bool:g_bUsed[33];

new Float:g_fBeamOrigin[33][8][3],
	Float:g_fBeamMidOrigin[33][3],
	Float:g_fRotationSpeed[33],
	Float:g_fDegrees[33][8],
	Float:g_fDistance[33],
	Float:g_fBeaconTime[33]
;
	

new g_iEnt[33],
	g_iPitch[33],
	g_iIonState[33]
;


enum {
	NONE = 0,
	PLANTING,
	PLANTED
};


5. W public plugin_init() dodajemy:
IonShake = get_user_msgid("ScreenShake")

6. W public plugin_precache() dodajemy:
	LaserFlame = precache_model("sprites/ioncannon/ic_laserflame.spr");
	IonBeam = precache_model("sprites/ioncannon/ic_ionbeam.spr");
	Shockwave = precache_model("sprites/shockwave.spr")
	BlueFlare = precache_model("sprites/ioncannon/ic_bflare.spr")
	
	engfunc(EngFunc_PrecacheSound, SOUND_APPROACH)
	engfunc(EngFunc_PrecacheSound, SOUND_BEACON)
	engfunc(EngFunc_PrecacheSound, SOUND_BEEP)
	engfunc(EngFunc_PrecacheSound, SOUND_STOP)
	engfunc(EngFunc_PrecacheSound, SOUND_ATTACK)
	engfunc(EngFunc_PrecacheSound, SOUND_READY)
	engfunc(EngFunc_PrecacheSound, SOUND_PLANT)
	
	precache_model(W_MODEL)

7. Szukamy public CmdStart i tam dodajemy:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == xx) // xx - numer twojego itemu
	{
		if(g_iIonState[id] == NONE && !g_bUsed[id] && (Button & IN_USE) && !(OldButton & IN_USE) && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
		{
				g_iPitch[id] = 97
				g_fBeaconTime[id] = 1.12
	
				emit_sound(id, CHAN_WEAPON, SOUND_BEACON, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
	
				message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("BarTime"), {0, 0, 0}, id)
				write_byte(5)
				write_byte(0)
				message_end()
	
				g_iIonState[id] = PLANTING
				set_task(5.0, "MakeTransmiter", id+MAKE_ENTITY)
				return FMRES_IGNORED
			}
	
		if(g_iIonState[id] == PLANTING && (Button & (IN_ATTACK | IN_ATTACK2 | IN_BACK | IN_FORWARD | IN_CANCEL | IN_JUMP | IN_MOVELEFT | IN_MOVERIGHT | IN_RIGHT)))
			{
				remove_task(id+MAKE_ENTITY)
				message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("BarTime"), {0, 0, 0}, id)
				write_byte(0)
				write_byte(0)
				message_end()
				g_iIonState[id] = NONE
				emit_sound(id, CHAN_WEAPON, SOUND_BEACON, VOL_NORM, ATTN_NORM, (1<<5), PITCH_NORM)
				return FMRES_IGNORED
		}
	}

8. Szukasz public ResetHUD(id) i tam dodajesz:
g_bUsed[id] = false

9. Na koniec sma dodajesz:
Spoiler

I to wszystko !

Załączone pliki


Użytkownik radim edytował ten post 14.11.2012 15:02

  • +
  • -
  • 8

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#2 Ciuchcia:D

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:187
  • Imię:Ciuchcia
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 25.09.2011 14:39

w koncu sie doczekalem tego itemu.


Mam problem nie moge skomplikowac ;/

takie cos pisze

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
 
QTM_CodMod.sma(1262) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(1283) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(1285) : error 017: undefined symbol "Button"
QTM_CodMod.sma(1302) : error 017: undefined symbol "Button"
QTM_CodMod.sma(1315) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(1600) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(4267) : warning 209: function "msgScreenFade" should return a value
QTM_CodMod.sma(4999) : warning 203: symbol is never used: "perk_desc"
QTM_CodMod.sma(4999) : warning 203: symbol is never used: "perk_name"
 
2 Errors.
Could not locate output file QTM_CodMod.amxx (compile failed).


Dobra znalazlem przyczyne powinno byc tak public CmdStart

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == xx) // xx - numer twojego itemu
	{
		if(g_iIonState[id] == NONE && !g_bUsed[id] && (button & IN_USE) && !(oldbutton & IN_USE) && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
		{
				g_iPitch[id] = 97
				g_fBeaconTime[id] = 1.12
	
				emit_sound(id, CHAN_WEAPON, SOUND_BEACON, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
	
				message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("BarTime"), {0, 0, 0}, id)
				write_byte(5)
				write_byte(0)
				message_end()
	
				g_iIonState[id] = PLANTING
				set_task(5.0, "MakeTransmiter", id+MAKE_ENTITY)
				return FMRES_IGNORED
			}
	
		if(g_iIonState[id] == PLANTING && (button & (IN_ATTACK | IN_ATTACK2 | IN_BACK | IN_FORWARD | IN_CANCEL | IN_JUMP | IN_MOVELEFT | IN_MOVERIGHT | IN_RIGHT)))
			{
				remove_task(id+MAKE_ENTITY)
				message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("BarTime"), {0, 0, 0}, id)
				write_byte(0)
				write_byte(0)
				message_end()
				g_iIonState[id] = NONE
				emit_sound(id, CHAN_WEAPON, SOUND_BEACON, VOL_NORM, ATTN_NORM, (1<<5), PITCH_NORM)
				return FMRES_IGNORED
		}
	}


A tu link do modeli

www.speedyshare.com/files/30190122/download/cstrike.zip

Użytkownik Ciuchcia:D edytował ten post 25.09.2011 15:31

  • +
  • -
  • 0

#3 radim

    Godlike

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 25.09.2011 17:27

Kasujesz to:
new const perk_name[] = "Dzialo Orbitalne"
new const perk_desc[] = "Po uzyciu zostaje wystrzelona wiazka laserowa niszczaca wszystkich wrogow w zasiegu 20,000u. Perk niczy sie po jednym uzyciu!"

  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#4 Ciuchcia:D

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:187
  • Imię:Ciuchcia
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 25.09.2011 17:34

To ja wiem, ale nie wiem jak to sie uzywa wszystko zrobilem wgralem na serwer wciskam klawisz E i nic nie reaguje.
  • +
  • -
  • 0

#5 radim

    Godlike

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 25.09.2011 17:37

Musisz trzymać nóż i trzymać "E"
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#6 Ciuchcia:D

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:187
  • Imię:Ciuchcia
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 25.09.2011 17:45

Kolego ale to w ogóle nie dziala ;/
  • +
  • -
  • 0

#7 radim

    Godlike

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 25.09.2011 17:46

Musisz stać w miejscu !
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#8 Ciuchcia:D

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:187
  • Imię:Ciuchcia
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 25.09.2011 17:51

Dobra dziala :)

Użytkownik Ciuchcia:D edytował ten post 25.09.2011 17:54

  • +
  • -
  • 0

#9 radim

    Godlike

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 25.09.2011 17:54

Tak, przecież testowanego bym nie dawał !
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#10 MariO ak Killer

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:88
  • GG:
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Warmia-Mazury
Offline

Napisano 06.10.2011 16:55

Pólowie serwa działa połowie nie . NIE POLECAM. Pasek w połowie sie zacina.

#11 BraciiK

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:171
  • GG:
  • Imię:Maciek
  • Lokalizacja:Mchw
Offline

Napisano 09.10.2011 13:33

juz to kiedys widzialem . :)
+

#12 Kendzior87

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:130
  • Lokalizacja:Matrix
Offline

Napisano 27.10.2011 18:34

mam problem z pkt nr 8. w moim cod nie ma public ResetHUD(id) i nie wiem gdzie dodać wartość z tego punktu... :/
public ResetHUD(id) występuje chyba w nowym codzie.

dodatkowo w punkcie 7 powinno byc
button
i
oldbutton
z małych literek tak jak zdefiniowałeś wcześniej bo nie zadziała.

Użytkownik Kendzior87 edytował ten post 27.10.2011 18:43

  • +
  • -
  • 0

#13 radim

    Godlike

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 28.10.2011 06:32

Zależy kto ma jak "podpisaną funkcje" ja mam:
new Button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons)
    new OldButton = pev(id, pev_oldbuttons)

  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#14 Kendzior87

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:130
  • Lokalizacja:Matrix
Offline

Napisano 28.10.2011 08:15

Czy mógłbyś jeszcze podpowiedzieć gdzie dodać to:
g_bUsed[id] = false

public ResetHUD(id) nie występuje standardowo w starym cod mod.
Nie dodałem tego wpisu i można stawiać bombę / baterię ale znika po wybuchu tylko leży aż do zmiany mapy. Nie wiem do końca czy ten jeden wpisik jest tego przyczyną, ale domyślam się też że przez to można użyć broni raz na mapę :)
Opisałem ten problem w tym temacie -> http://amxx.pl/topic...alko-orbitalne/

Użytkownik Kendzior87 edytował ten post 28.10.2011 14:28

  • +
  • -
  • 0

#15 radim

    Godlike

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 28.10.2011 13:41

Jak nie ma ResetHUD to gdzieś w sma:
public ResetHUD(id)
{
    if(!is_user_connected(id))
        return PLUGIN_HANDLED;

    g_bUsed[id] = false
    return PLUGIN_HANDLED
}
I w plugin_init:
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");

  • +
  • -
  • 1

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#16 dzej-dzej

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 24
Życzliwy

  • Postów:89
  • GG:
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:Mazury
Offline

Napisano 29.10.2011 11:37

Jeszcze jak by w pkt 9 spoiler się otwierał było by fajnie. Czy naprawisz to radim był bym bardzo wdzięczny.
  • +
  • -
  • 0
Grafika na zlecenie
GG:34102073

#17 radim

    Godlike

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 29.10.2011 11:58

@up
:facepalm: Musisz powiedzieć "Sezamie, otwórz się!". Mnie się otwiera bez problemów.
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#18 dzej-dzej

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 24
Życzliwy

  • Postów:89
  • GG:
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:Mazury
Offline

Napisano 29.10.2011 12:36

No a mi nie chce:( przez dwie przeglądarki próbuje i nie da rade:(
  • +
  • -
  • 0
Grafika na zlecenie
GG:34102073

#19 Kendzior87

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:130
  • Lokalizacja:Matrix
Offline

Napisano 29.10.2011 18:50

Masz plik txt ze spoilerem.

Ja mam inne pytanie - ten item zadaje 60dmg. Nic nie zmieniałem podczas dodawania. Testowałem wielokrotnie. Czy ktoś może mi wskazać która/które linie odpowiadają za zadawany dmg?

Pozdrawiam

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#20 dzej-dzej

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 24
Życzliwy

  • Postów:89
  • GG:
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:Mazury
Offline

Napisano 03.11.2011 22:24

Mi to nie działa nie wiem dlaczego, a gdy zmienimy na nóż to trzymamy LPM i E czy tylko samo E ??



Dołączona grafika

Użytkownik dzej-dzej edytował ten post 03.11.2011 22:25

  • +
  • -
  • 0
Grafika na zlecenie
GG:34102073





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych