Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Migające napisy

CoD Stary

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 maq12

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:7
  • Imię:Maciek
  • Lokalizacja:Biała Podlaska
Offline

Napisano 21.09.2011 13:01

Chciałem ostatnio dodać do CoD'a wyświetlanie pozostałych rakiet, min, itp więc zrobiłem to w dosyć prosty lecz nie optymalny sposób. Jak widać niżej dodałem dwa obiekty do wyświetlania nowych napisów ale kiedy np w grze po podłożeniu bomby uruchomi się odliczanie to wszystko zaczyna mi migać. Poza tym są problemy z wyświetlaniem na różnych rozdzielczościach. Jednym się zlewa, innym robi się duża przerwa itd. Chciałbym się dowiedzieć czy istnieje sposób żeby wyświetlało mi się to w jednym podstawowym obiekcie tzn tu


set_hudmessage(0, 110, 0, 0.02, 0.20, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]^n[Wytrzymalosc : %i / 100]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]],wytrzymalosc_itemu[id]);


ale tak że wyświetla liczbę rakiet tylko kiedy gramy Wsparciem, miny kiedy gramy Saperem itd
A jeżeli nie jest to możliwe to prosiłbym o jakieś inne wyjście


public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);

if(!is_valid_ent(id)){
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(!is_user_alive(id))
{
new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);

if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;

set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj,"Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]]);

if(get_user_flags(target) & ADMIN_LEVEL_E)
{
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.6, -0.55, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj5, "VIP");
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}

set_hudmessage(0, 110, 0, 0.02, 0.20, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]^n[Wytrzymalosc : %i / 100]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]],wytrzymalosc_itemu[id]);

if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_E))
{
if(klasa_gracza[id]==Wsparcie)
{
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.33, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj5, "[Rakiety : %i / 2]", ilosc_rakiet_gracza[id]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(klasa_gracza[id]==Saper)
{
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.33, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj5, "[Miny : %i / 2]", ilosc_min_gracza[id]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(klasa_gracza[id]==Demolitions)
{
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.33, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj5, "[Dynamity : %i / 2]", ilosc_dynamitow_gracza[id]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(klasa_gracza[id]==Medyk)
{
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.33, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj5, "[Apteczki : %i / 2]", ilosc_apteczek_gracza[id]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
}
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_E)
{
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.18, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj6, "[VIP]");

set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.33, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj5, "[Rakiety : %i / 2]^n[Miny : %i / 2]^n[Dynamity : %i / 2]", ilosc_rakiet_gracza[id], ilosc_min_gracza[id], ilosc_dynamitow_gracza[id]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych