Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Za bardzo szybko biegaja

CoD Stary

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Ciuchcia:D

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:187
  • Imię:Ciuchcia
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 19.09.2011 16:59

Witam!

Mam pytanie jak zrobic aby tak szybko nie biegali komandosami, zeby ograniczyc predkosc.

Za pomoc dam ++
_Marcin (19.09.2011 18:46):
"Za bardzo szybko biegaja "
"Za szybko biegają" - nie jest lepiej?

  • +
  • -
  • 0

#2 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1279
Godlike

  • Postów:2371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Tomaszów Mazowiecki
Offline

Napisano 19.09.2011 17:30

Zabrać im buty...


Ta linijka
szybkosc_gracza[id] = STANDARDOWA_SZYBKOSC*szybkosc_klasy[klasa_gracza[id]]+floatround(kondycja_gracza[id]*1.3);
Gdzie zamiast 1.3 wpisujesz mniejszy mnoznik
  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#3 Kapi^

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:168
  • GG:
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Koszalin
Offline

Napisano 19.09.2011 18:50

Szukasz

new const zdrowie_klasy[] = { 0, 120, 140, 110, 120, 110, 100, 100, 110, 100, 130, 150, 130};

new const Float:szybkosc_klasy[] = {0.0, 1.0, 1.35, 0.8, 0.8, 1.0, 1.0, 1.0, 1.0, 1.3 , 1.15, 1.0, 1.0};
new const pancerz_klasy[] = { 0, 100, 100, 100, 150, 100, 0, 100, 100, 0, 150, 50, 30};
new const nazwy_klas[][] = {"Brak",
"Snajper",
"Komandos",
"Strzelec wyborowy",
"Obronca",
"Medyk",
"Wsparcie ogniowe",
"Saper",
"Demolitions",
"Rusher",
"Rambo (Klasa Premium)",


Zmieniasz

new const Float:szybkosc_klasy[] = {0.0, 1.0, 1.35, 0.8, 0.8, 1.0, 1.0, 1.0, 1.0, 1.3 , 1.15, 1.0, 1.0};

np. Komandos to będzie (Pamiętaj pierwszego 0 nigdy nie liczysz !)

new const Float:szybkosc_klasy[] = {0.0, 1.0, 1.35, 0.8, 0.8, 1.0, 1.0, 1.0, 1.0, 1.3 , 1.15, 1.0, 1.0};


Odliczasz zawsze tak jak jest klasa.

Użytkownik Kapi^ edytował ten post 19.09.2011 18:51

  • +
  • -
  • 0

Zapraszamy [DD2] IP : 31.186.82.130:27156

b_350_20_707070_000000_FFFFFF_000000.png


#4 Ciuchcia:D

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:187
  • Imię:Ciuchcia
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 20.09.2011 05:44

To to ja wiem jak sie daje klase speeda, ale jest problem teraz bo przedtem bylo dobrze a teraz maja po 150 lvl a biegaja jakby mieli po 1 lvl
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych