Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Dark

QtmDark Niewidka

CoD Dark

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Chmielik

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:153
  • GG:
  • Lokalizacja:PgW
Offline

Napisano 17.09.2011 08:40

Witam . Zrobilem 2 nowe klasy, Ninja oraz Elite Ninja . Jednak jak użyłem funkcji :

set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 200);


To niewidzialność i tak nie działa . Mógłby ktoś mi pomóc?

Dodam , że ta funkcja jest skopiowana z oryginalnego QTM_Dark(Bez moich zmian) od którejś tam klasy
  • +
  • -
  • 0

#2 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:1913
Offline

Napisano 17.09.2011 12:23

Gdzie wklejasz tę linijkę? spróbuj tak:

set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 200);

  • +
  • -
  • 0

2011 - Admin FFA

2011 ~ 2012 - Support Team

2012 ~ 2014 - Moderator

2014 - Junior Admin

2015 - Przyjaciel  R.I.P. sharkowy :(

 


#3 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6032
Godlike

  • Postów:10825
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 17.09.2011 13:26

trzeba zedytować funkcje odrodzenie
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255-gNiewi[id]);
przenieść nad
switch(klasa_gracza[id])

  • +
  • -
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Dark

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych