set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 200);
To niewidzialność i tak nie działa . Mógłby ktoś mi pomóc?
Dodam , że ta funkcja jest skopiowana z oryginalnego QTM_Dark(Bez moich zmian) od którejś tam klasy
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 17.09.2011 08:40
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 200);
Napisano 17.09.2011 12:23
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 200);
Napisano 17.09.2011 13:26
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255-gNiewi[id]);przenieść nad
switch(klasa_gracza[id])
CoD Dark
Problem z bronią szkodyNapisany przez vandover, 20.12.2013 cod dark |
|
||||
CoD Dark
Problem z cod mod by darkglNapisany przez Michaś, 18.12.2012 cod dark |
|
||||
CoD Dark
Problem z zapisem sql [cod mod darkgl]Napisany przez wit321, 09.12.2012 cod dark |
|
||||
|
CoD Dark
Problem z /klasaNapisany przez sKilloWsky, 28.11.2012 cod dark |
|
|||
CoD Dark
Wgrywam Klase i nie ma jejNapisany przez Axes123, 21.10.2012 cod dark |
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych